Bekijk volle/desktop versie : Peter R de Vries zo betrouwbaar is hij niet.



16-02-2013, 17:35
Mbt de zaak van Anass allahi rhamoe komt hij vaak ter sprake alsof hij de redder in nood is NOT

Lees en huiver:

Van veel mensen krijg ik de opmerking te horen dat ze Peter R. de Vries willen inschakelen. Veel mensen lijken een groot en blind vertrouwen in hem te hebben, zonder te weten wie hij nu eigenlijk echt is. Het beeld bestaat van ‘Peter R. de Vries: de man die alle zaakjes oplost’. Die mensen wil vragen om toch eens écht kritisch te kijken naar hoe het zit. De journaals hebben immers ook heel stellig gebracht dat Anass Aouragh zelfmoord gepleegd heeft. Maar is dat wel zo? Waarom stellen ze geen kritische vragen? Het lijkt er op dat veel mensen NU pas gaan INZIEN dat NIET alles wat de media vertelt ook echt de WAARheid hoeft te zijn. Het IS zoals in de vermeende zelfmoord van Anass soms gewoon overduidelijk niet waar. Langzaam gaan de ogen open.
Veel mensen denken: “Het staat in de krant, dus het is waar“; “Het NOS journaal zegt het, dus het is waar“, “RTL Nieuws zegt het ook, dus het is zeker waar” en “Als Peter R. de Vries het zegt is het ZEKERxwaar“.
rob Zegerius

Lees meer op http://martinvrijland.wordpress.com/2013/02/16/peter-r-de-vries-in-de-anass-zaak/

16-02-2013, 19:28



Citaat door doorn:
beter contacteren ze john v d heuvel
en die is zehma wel betrouwbaar?

iedereen in medialand heeft bazen en leiders die hun nauwlettend bekijken hun zijn maar toneelpoppen oesafi niks meer niks minder

16-02-2013, 19:37

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
en die is zehma wel betrouwbaar?

iedereen in medialand heeft bazen en leiders die hun nauwlettend bekijken hun zijn maar toneelpoppen oesafi niks meer niks minder
Dus dit.

16-02-2013, 19:52
ik vind dat jullie ook moeten oppassen met het aannemen van "waarheden" of bevindingen van mensen zoals marijn vrijland en anderen. Zij zijn kritisch en proberen bepaalde dingen in een andere daglicht te zetten maar ze hoeven het ook niet altijd bij het juiste einde te hebben.
Dus neem hun mening niet zomaar klakkeloos over

16-02-2013, 20:38



Citaat door puurtoeval:
ik vind dat jullie ook moeten oppassen met het aannemen van "waarheden" of bevindingen van mensen zoals marijn vrijland en anderen. Zij zijn kritisch en proberen bepaalde dingen in een andere daglicht te zetten maar ze hoeven het ook niet altijd bij het juiste einde te hebben.
Dus neem hun mening niet zomaar klakkeloos over
Dat sowieso men moet kritisch blijven

16-02-2013, 20:50
Martijn Vrijland met zijn satangedoe.

16-02-2013, 20:59
indd, ze moeten indd john vd heuvel inschakelen.. ergens heeft die man toch wel iets moois.. ja ik weet niet.. hoor mensen al zeggen duh hij is half marokkaans.. maar dan toch.. voor een half nederlandse man.. is hij best wel mooi haha

16-02-2013, 21:02

Citaat door Charfa:
Dat sowieso men moet kritisch blijven
ik heb namelijk even bepaalde filmpjes gekeken waarover die martin allerlei conclusie over had getrokken en allerlei interpretaties aan had gekoppeld over lichaamshouding of de manier waarop iemand sprak.
Ik heb met een objectief oog naar zijn beweringen gekeken en ik moet zeggen dat hij best kan overdrijven. Hij interpretteert dingen wel heel anders dan ik zou doen. Ik denk dat hij over bepaalde zaken ook te snel een conclusie trekt.
Bijvoorbeeld gister over die Chhiwat bladi, oke er was het een en ander gebeurd wat nogal vreemd is. Hij heeft meteen op zijn site een stuk geschreven met als titel "BREAKING: justitie legt websites marokkaanse plat"
Hoe WETEN we dat het justitie was die hier achter zat? Het zou kunnen maar er is altijd een mogelijkheid dat er iets anders anders aan de hand was. Zaken mogen pas als een feit neergezet worden als het onderbouwd is met bewijs, eerder niet.