Bekijk volle/desktop versie : Oud-Heerenveen-speler komt uit de kast en stopt direct: 'In angst geleefd'



16-02-2013, 00:19
Robbie Rogers heeft per direct zijn kicksen aan de wilgen gehangen. De 25-jarige Amerikaan, die ooit als jonge prof werd ingelijfd door sc Heerenveen, maakte dat bekend nadat hij de bijeengeroepen pers had verwittigd van zijn seksuele geaardheid. De achttienvoudig international liet weten dat er een last van zijn schouders is gevallen.

Nadat Rogers mededeelde op mannen te vallen, zei hij zich ‘een vrij man’ te voelen. “De voorbije 25 jaar heb ik in angst geleefd. Angst om te tonen wie ik echt ben. Voetbal was mijn manier om te ontsnappen en de sport heeft mij veel plezier geschonken”, vertelde hij. “Nu is mijn geheim openbaar en is het tijd om mezelf te ontdekken, zonder voetbal. Ik ben een vrij man.”

Rogers, die in 2006 naar Friesland werd gehaald maar snel terugkeerde naar zijn geboorteland, kwam in zijn loopbaan uit voor Columbus Crew, het Engelse Leeds United en Stevenage FC. Bij die club sloot hij zijn kortstondige carrière onlangs af. Ook nam hij in 2008 met Jong Verenigde Staten deel aan de Olympische Spelen in Peking.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182323


16-02-2013, 14:30


Haha ik dacht ging over Assaidi. De beste voetballer van de wereld

16-02-2013, 15:58
je zou denken dat zo'n iemand juist dan door zou gaan met voetballen vanwege het gezamenlijk douchen ...

17-02-2013, 03:40

Citaat door haagsezjuen:
is dit een teken dat je ook uit de kast wil komen ?
Je hebt me! Je bent veel te slim! Ik dacht, dat ik jou voor de gek kon houden, maar ik had het mis!

Alle credits naar deze bijzondere persoon graag.

17-02-2013, 11:49


Hellevuur bewoner