Bekijk volle/desktop versie : Werk Werk gezocht (omg Utrecht)



15-02-2013, 13:54
Voor mijn nicht die nu een half jaar in Nederland is ben ik op zoek naar werk. Mag van alles zijn; schoonmaken, in een winkel, als ze meskiena maar kan werken.

Nederlands spreken doet ze nog niet perfect, maar ze zit op school en leert snel.

Iemand tips??

Thanks!

16-02-2013, 11:03


Mensen met diploma en de nederlandse taal goed beheersen komen hier al moeilijk aan het werk.
Hoop voor dr dat ze geluk heeft en toch nog wat vind.

17-02-2013, 14:34

Citaat door UnBreakable_:
Mensen met diploma en de nederlandse taal goed beheersen komen hier al moeilijk aan het werk.
Hoop voor dr dat ze geluk heeft en toch nog wat vind.
Klopt maar ik neem aan dat mensen met een diploma geen baan zoeken voor twee uur per dag? Ik weet dat het moeilijk is meid, daarom probeer ik het op deze manier.

17-02-2013, 17:13

Citaat door Yasmin:
Klopt maar ik neem aan dat mensen met een diploma geen baan zoeken voor twee uur per dag? Ik weet dat het moeilijk is meid, daarom probeer ik het op deze manier.
Crisis meid, iedereen pakt wat die pakken kan, genoeg die een diploma hebben en ver onder hun niveau werken juist omdat er weinig werk is.. of het nu 2 of 8 uur is.

Probeer schoonmaak, mischien heeft ze geluk.

18-02-2013, 08:35



Citaat door UnBreakable_:
Crisis meid, iedereen pakt wat die pakken kan, genoeg die een diploma hebben en ver onder hun niveau werken juist omdat er weinig werk is.. of het nu 2 of 8 uur is.

Probeer schoonmaak, mischien heeft ze geluk.
Ja dat is ook waar ze naar op zoek is. 2 of 3 uur per dag schoonmaakwerk. Thanks voor het mee denken meid..