Bekijk volle/desktop versie : Ik ga op visite ... en neem mee:



Pagina's : [1] 2 3 4

15-02-2013, 11:13
Wat nemen jullie mee op visite? Is dat altijd zelfgemaakt gebak of taart van de bakker? Of zijn er leden die origineel uit de hoek komen en het creatiever doen? Vind het zelf ook altijd leuk als gasten iets anders dan gebak bij hebben.. Yellah crea bea's laat jullie horen![/SIZE" -->

15-02-2013, 11:22



15-02-2013, 11:28
Verschillend. Soms een boeket, soms cake,hapjes, een gte por gevuld met snoep en cellofaan er om heen etc etc

15-02-2013, 11:40
Ik ga op bezoek en neem mee:




een lege maag.

15-02-2013, 11:56


Haha Teglelet, dat is een goeie!

Wie neemt er wel eens een cadeau voor de gastvrouw mee?

15-02-2013, 12:12
Ik neem wel hapjes mee of een cake en als ze kleine kinderen hebben snoep en chips voor de kids.
maar ik probeer wel elke keer wat anders te maken.

15-02-2013, 12:14
Als er kids zijn snoep anders niks Maarja ik ga dan ook niet vaak op bezoek misschien daarom Gewoon standaard naar schoonouders en eigen familie neem ik altijd wat voor nichtjes/neefjes mee.

15-02-2013, 12:16
Wanneer wij bezoek krijgen maak ik wel wat lekkere hapjes maar als we op bezoek gaan dan gaan we langs de AH.

15-02-2013, 12:17

Citaat door MocrowGirlBella:
Als er kids zijn snoep anders niks Maarja ik ga dan ook niet vaak op bezoek misschien daarom Gewoon standaard naar schoonouders en eigen familie neem ik altijd wat voor nichtjes/neefjes mee.
Hahahah ik ga ook niet vaak op bezoek alleen bij me broers of schoonfamilie maar dan maak ik wel altijd wel lekkers.

15-02-2013, 12:17

Citaat door -Maysae:
Wat nemen jullie mee op visite? Is dat altijd zelfgemaakt gebak of taart van de bakker? Of zijn er leden die origineel uit de hoek komen en het creatiever doen? Vind het zelf ook altijd leuk als gasten iets anders dan gebak bij hebben.. Yellah crea bea's laat jullie horen![/SIZE" -->
Een leeg tas om eten mee naar huis te nemen

15-02-2013, 12:21
Niets meenemen? Dat vind ik wel niet kunnen, kan echt niet met lege handen ergens binnenlopen. & gebak is inderdaad standaard. Zou graag een keer iets origineels meenemen/horen.

15-02-2013, 12:21

Citaat door riffia19:
Hahahah ik ga ook niet vaak op bezoek alleen bij me broers of schoonfamilie maar dan maak ik wel altijd wel lekkers.
Ik zelfs dan niet Mijn eigen familie gaat het zo dat ik gewoon langswip als ik zin heb of in de buurt ben (ooms, tantes, oma) en bij mijn moeder ben ik bijnaa dagelijks en schoonfamilie ga ik alleen naar schoonouders toe en neem dan niks mee. Ik had wel een keer iets meegenomen van de AH toen schoonmoeder ziekjes (verkouden) was

15-02-2013, 12:27


Ik doe vaak taart of tasje met chocolade bonbons en andere lekkernijen....als ze kids hebben vaak ook kadootjes zoals kleding of speelgoed.

15-02-2013, 12:27
Ik doe nooit iets zelf bakken. Stel je voor zeg. Lang leve de ah. Ze hebben daar sinds kort cake. Doe dat op een bord en doe net alsof ik t zelf gemaakt heb.

15-02-2013, 12:28

Citaat door sultana_23:
Ik doe vaak taart of tasje met chocolade bonbons en andere lekkernijen....als ze kids hebben vaak ook kadootjes zoals kleding of speelgoed.

Tasje met lekkernijen en kleding en speelgoed? niet overdrijven he!

Pagina's : [1] 2 3 4