Bekijk volle/desktop versie : De dood van Anass doet me aan deze zaak denken...



Pagina's : [1] 2

14-02-2013, 14:30
De dood van Anass doet mij aan deze zaak denken. Twee zussen hebben de zelfmoord van een slachtoffer geënsceneerd door haar een afscheidsbrief te laten schrijven, haar bleek te laten drinken en vervolgens haar op te hangen. De .politie was n die zaak ook overtuigd dat het om zelfmoord ging. Als de twee daders, die zussen dus, zichzelf niet hadden verraden door hun uitlatingen, dan was het nooit uitgekomen. Overigens twijfelde haar ouders zeer aan het verhaal van de politie dat het om zelfmoord zou gaan, maar ja zoals de politie wel vaker doet, ze neemt het verhaal van de nabestaanden niet serieus want die zijn zogenaamd te emotioneel om het objectief te bekijken...

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/1983983/2009/01/09/Bijna-perfecte-moord-op-vrolijke-Joyce.dhtml?utm_source=scherm1&utm_medium=button&u tm_campaign=Cookiecheck

14-02-2013, 14:37


sommige mensen zijn echt helemaal de weg kwijt. Wat een gekke trollen lopen er op de wereld.

ps. haar moeder zou haar vast gehaat hebben, want wie noemt zn dochter nou troeta??

14-02-2013, 14:43
De dood van Anas doet me denken aan de zogenaamde dode kinderen in Amerika bij die Sandy Hook school, vele speculeren dat het een hoax is dus gewoon nep zodat ze meer steun zullen krijgen van de bevolking voor een wapenverbod!
Met andere woorden de media is niet te vertrouwen!

14-02-2013, 14:45

Citaat door Vlampje:
De dood van Anass doet mij aan deze zaak denken. Twee zussen hebben de zelfmoord van een slachtoffer geënsceneerd door haar een afscheidsbrief te laten schrijven, haar bleek te laten drinken en vervolgens haar op te hangen. De .politie was n die zaak ook overtuigd dat het om zelfmoord ging. Als de twee daders, die zussen dus, zichzelf niet hadden verraden door hun uitlatingen, dan was het nooit uitgekomen. Overigens twijfelde haar ouders zeer aan het verhaal van de politie dat het om zelfmoord zou gaan, maar ja zoals de politie wel vaker doet, ze neemt het verhaal van de nabestaanden niet serieus want die zijn zogenaamd te emotioneel om het objectief te bekijken...

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/1983983/2009/01/09/Bijna-perfecte-moord-op-vrolijke-Joyce.dhtml?utm_source=scherm1&utm_medium=button&u tm_campaign=Cookiecheck
Wat erg ook dit verhaal..

Meskien Anass, moge Allah swt hem een mooie plekje geven in janat el firdous.
Allahirahmoe..
Inshallah worden de dader(s) snel gepakt. Ik geloof niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd.

http://nieuws.marokko.nl/25503/familie-anass-schakelt-advocaat-in/

14-02-2013, 14:52


ZIEK!!! Echt ziek en wat betreft de dood van Anas...ik vind het nog steeds een vreemd verhaal vinden

14-02-2013, 14:58
bij dames was er echt een motief maar bij deze jonge onschuldige kind is het wel anders.

ik hoop dat hij een slimme en sterke familie heeft.
Is er nu al bekend waarmee hij "zelfmoord" gepleegd zou hebben?

14-02-2013, 15:02

Citaat door lala007:
sommige mensen zijn echt helemaal de weg kwijt. Wat een gekke trollen lopen er op de wereld.

ps. haar moeder zou haar vast gehaat hebben, want wie noemt zn dochter nou troeta?? :maf:
serieus ik las die zin wel 2x dacht echt ze hebben verkeerd getypt ofs...

verder is dit echt verschrikkelijk wat die zussen hebben gedaan, maar uiteindelijk krijgen ze hun straf..

Allah zal gerechtigheid schenken in de zaak van anass allahirahmoe...ze mogen dit niet zo laten... geloof echt niet in zelfmoord..

14-02-2013, 15:27

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
De dood van Anas doet me denken aan de zogenaamde dode kinderen in Amerika bij die Sandy Hook school, vele speculeren dat het een hoax is dus gewoon nep zodat ze meer steun zullen krijgen van de bevolking voor een wapenverbod!
Met andere woorden de media is niet te vertrouwen!
Deze hoor ik voor het eerst...Die kinderen hebben toch echt bestaan?

14-02-2013, 15:32
Ik mis hem.

Zoiets verschrikkelijks heeft hij niet verdiend.

14-02-2013, 15:34

Citaat door Charfa:
bij dames was er echt een motief maar bij deze jonge onschuldige kind is het wel anders.

ik hoop dat hij een slimme en sterke familie heeft.
Is er nu al bekend waarmee hij "zelfmoord" gepleegd zou hebben?
Nee, maar het gaat niet om het motief. Ik bedoel te zeggen dat ze van het slachtoffer ook zeiden dat ze zelfmoord had gepleegd en achteraf was dat niet waar, snap je? Ik ben er van overtuigd als die pestkoppen erbij betrokken zijn, dat die hun mond wel voorbij praten, want zo zijn kinderen nu eenmaal. Ze kunnen niet lang een geheim bewaren, zeker als er meerderen bij betrokken waren.

14-02-2013, 15:40
Ik blijf me vooral verbazen over het feit dat bij andere kinderen (denk aan milly boele) die vermist en daarna dood teruggevonden werden er een hele heisa op de media erover was.. En nu... In het begin ging het er even over maar het blijft verdacht stil aan hun kant.. Ik, en ik denk velen met mij, vertrouw dit voor geen cent.. Maar goed wie zijn wij?

Allaahiera7mek lieve Anass, Allaahiera7mak...

14-02-2013, 15:44
http://krant.volkskrant.nl/ipaper-online/print/article/8002/24987/NL/1581464

Inshaa'Allah zal de waarheid gauw boven water komen.

14-02-2013, 15:50



Citaat door Vlampje:
Nee, maar het gaat niet om het motief. Ik bedoel te zeggen dat ze van het slachtoffer ook zeiden dat ze zelfmoord had gepleegd en achteraf was dat niet waar, snap je? Ik ben er van overtuigd als die pestkoppen erbij betrokken zijn, dat die hun mond wel voorbij praten, want zo zijn kinderen nu eenmaal. Ze kunnen niet lang een geheim bewaren, zeker als er meerderen bij betrokken waren.
als het kinderen waren zal hun geweten sowieso knagen en zullen ze er niet mee kunnen leven.
Het kan bijna niet anders dam dat er een of andere hoge piet bij betrokken is

14-02-2013, 16:19
Het verschil is dat bij Joyce Feenstra het erop leek dat ze zelfmoord pleegde, vanwege de middelen die zijn aangetroffen waar ze gestorven is. En als er geen bewijs is dat ze vermoord is en door wie, gaat men er maar vanuit dat ze zelfmoord heeft gepleegd.

Bij Anass is er helemaal niets gevonden wat wijst op zelfmoord. De vingerafdrukken in z'n nek en blauwe plekken op z'n pols doet alles behalve zelfmoord vermoeden, maar een brute moord.
Getuigen hebben gezien dat ie werd lastig gevallen door 3 lange blonde jongens. En hij was nog maar een kind, 13.
Zoveel bewijzen, toch blijven de autoriteiten bij hun standpunt dat het zelfmoord is. Ik vind dit veel erger en brutaler en hartelozer en noem maar op van de politie. Geen woorden voor. Allahir7mo.

14-02-2013, 16:26
Zolang willem en maxima maar lekker rustig kunnen wonen in Wassenaar...das vele malen belangrijker dan anass Allah i ra7mo

Pagina's : [1] 2