Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen&Mannen



Pagina's : [1] 2

14-02-2013, 13:58
Waarom lees ik zoveel reacties op dit forum en waarbij ik gelijk denk 'ónzin'.

Dit forum is er om je te vermaken en niet om 100% serieus te nemen.. Ik lees reacties van vrouwen waarin ze een man uitmaken voor loser of wat dan ook omdat ie het heeft over seks met de marokkaanse vrouw.

Hoezo is hij nou schuldig als onze 'zusters' hun benen bij mekaar hielden getrouwd of niet want de getrouwde lusten er ook wel pap van met andere mannen behalve hen eigen man dan zouden onze marokkaanse mannen niets te zeggen hebben....

Conclusie neem deze site neit al te serieus en ohja, die opmerking om zo heilig en goed over te komen op de mannelijke leden kap ermee it's not working kans dat je hier de ware vindt is net zo groot als de perfecte man vinden die bestaat namelijk niet...

Boodschap aan de man vergeet niet dat een vrouw bepaalt wat er gebeurd, als zij niet wil you are not gonna get the job done..

Is geen topic om haat te zaaiien meer om het gewoon te uiten op de sneeuwachtige dag...

Beslema

14-02-2013, 14:05


Dank je voor het doorprikken van mijn luchtballon

14-02-2013, 14:08
@kiya; HAHAHAHAHHAHA

14-02-2013, 14:09
maar leuk en aardig allemaal,

ka te3tie?

14-02-2013, 14:11



Citaat door termaDeMok:
Waarom lees ik zoveel reacties op dit forum en waarbij ik gelijk denk 'ónzin'.

Dit forum is er om je te vermaken en niet om 100% serieus te nemen.. Ik lees reacties van vrouwen waarin ze een man uitmaken voor loser of wat dan ook omdat ie het heeft over seks met de marokkaanse vrouw.

Hoezo is hij nou schuldig als onze 'zusters' hun benen bij mekaar hielden getrouwd of niet want de getrouwde lusten er ook wel pap van met andere mannen behalve hen eigen man dan zouden onze marokkaanse mannen niets te zeggen hebben....

Conclusie neem deze site neit al te serieus en ohja, die opmerking om zo heilig en goed over te komen op de mannelijke leden kap ermee it's not working kans dat je hier de ware vindt is net zo groot als de perfecte man vinden die bestaat namelijk niet...

Boodschap aan de man vergeet niet dat een vrouw bepaalt wat er gebeurd, als zij niet wil you are not gonna get the job done..

Is geen topic om haat te zaaiien meer om het gewoon te uiten op de sneeuwachtige dag...

Beslema
ik heb je topic niet gelezen na het zien van je nickname whahwhahawhawhawwa
wa3ra!

14-02-2013, 14:20

Citaat door Effe_serieus:
maar leuk en aardig allemaal,

ka te3tie?
meshi liek nta sorry try at another one...

14-02-2013, 14:21

Citaat door GoodBadUgly:
ik heb je topic niet gelezen na het zien van je nickname whahwhahawhawhawwa
wa3ra!
hahahah funny he!

14-02-2013, 14:22

Citaat door termaDeMok:
meshi liek nta sorry try at another one...
moehiem raki meftouha

14-02-2013, 14:29

Citaat door termaDeMok:
Waarom lees ik zoveel reacties op dit forum en waarbij ik gelijk denk 'ónzin'.

Dit forum is er om je te vermaken en niet om 100% serieus te nemen.. Ik lees reacties van vrouwen waarin ze een man uitmaken voor loser of wat dan ook omdat ie het heeft over seks met de marokkaanse vrouw.

Hoezo is hij nou schuldig als onze 'zusters' hun benen bij mekaar hielden getrouwd of niet want de getrouwde lusten er ook wel pap van met andere mannen behalve hen eigen man dan zouden onze marokkaanse mannen niets te zeggen hebben....

Conclusie neem deze site neit al te serieus en ohja, die opmerking om zo heilig en goed over te komen op de mannelijke leden kap ermee it's not working kans dat je hier de ware vindt is net zo groot als de perfecte man vinden die bestaat namelijk niet...

Boodschap aan de man vergeet niet dat een vrouw bepaalt wat er gebeurd, als zij niet wil you are not gonna get the job done..

Is geen topic om haat te zaaiien meer om het gewoon te uiten op de sneeuwachtige dag...

Beslema
Eindelijk iemand die het begrijpt.

TDM waar zie jij sneeuw? Ik zie hier alleen regen,how romantic.

14-02-2013, 15:28

Citaat door Effe_serieus:
moehiem raki meftouha
`


Says who.... tremtek li meftouha 3la hed lhseb

14-02-2013, 15:29

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Up voor mijn schatje.
hahaha thx for the support!

14-02-2013, 15:30

Citaat door Broken.Soul:
Eindelijk iemand die het begrijpt.

TDM waar zie jij sneeuw? Ik zie hier alleen regen,how romantic.
Regen is zeker romantisch maar sneeuw wint het wel... ik werk in de randstad hier heeft het helaas gesneeuwd....

14-02-2013, 15:45



Citaat door termaDeMok:
Regen is zeker romantisch maar sneeuw wint het wel... ik werk in de randstad hier heeft het helaas gesneeuwd....
Thats true.

Als kind ging ik altijd de grootste hoopje sneeuw zoeken en oooh wat was dat zalig om erin te springen,af en toe krijg ik stiekem die neiging weershame on me.

Werk ze meid

14-02-2013, 15:52

Citaat door Broken.Soul:
Thats true.

Als kind ging ik altijd de grootste hoopje sneeuw zoeken en oooh wat was dat zalig om erin te springen,af en toe krijg ik stiekem die neiging weershame on me.

Werk ze meid
HAhahaha jeugd herleven heet zoiets kan soms geen kwaad.... leven als kind was altijd zo leuk en zorgeloos dus doen!!

merci!

14-02-2013, 16:01

Citaat door termaDeMok:
HAhahaha jeugd herleven heet zoiets kan soms geen kwaad.... leven als kind was altijd zo leuk en zorgeloos dus doen!!

merci!
Ja dat was Hakuna Matata

u'r welcome.

Pagina's : [1] 2