Bekijk volle/desktop versie : Is het jullie ook opgevallen?



05-01-2005, 20:06

Citaat door Jonathan ILI:
IK heb heel wat reclames gezien voor hulp in Azië na de ramp,maar het is me opgevallen dat ze nooit Indonesië vermelden..... Unicef vraagt om hulp "voor de kinderen die slachtoffer zijn geworden in Thailand,Sri Lanka, .... maar Indonesië wordt er niet vermeld
.

05-01-2005, 21:20


ja beetje raar, al was het me niet opgevallen. Maar wil je er iets mee zeggen.....................

06-01-2005, 00:46
ik zal er zeker op letten

het kan toch niet waar zijn dat het land dat het meest getroffen is niet wordt vermeld

06-01-2005, 00:48

Citaat door Jonathan ILI:
IK heb heel wat reclames gezien voor hulp in Azië na de ramp,maar het is me opgevallen dat ze nooit Indonesië vermelden..... Unicef vraagt om hulp "voor de kinderen die slachtoffer zijn geworden in Thailand,Sri Lanka, .... maar Indonesië wordt er niet vermeld
hey tante nol, alles goed? ochh wat een rot weertje vandaag he...pfff
Jonathan 'ILI' get lost...

06-01-2005, 00:50


Ik wil graag de groeten doen aan m'n buurman

06-01-2005, 00:56

Citaat door Jonathan ILI:
IK heb heel wat reclames gezien voor hulp in Azië na de ramp,maar het is me opgevallen dat ze nooit Indonesië vermelden..... Unicef vraagt om hulp "voor de kinderen die slachtoffer zijn geworden in Thailand,Sri Lanka, .... maar Indonesië wordt er niet vermeld
Het vreemste is dat thailand ( de koning ) al heeft toegezegt te zorgen voor alle kinderen die zonder ouders zijn te zorgen totdat ze de leeftijd hebben bereikt van 18 jaar oud.

Volgens mij worden de donateurs opgelicht

06-01-2005, 00:59
Natuurlijk worden donateurs opgelicht, dat is niet alleen bij giro 555 zo, dat is bij elk 'goed' doel zo.

06-01-2005, 01:02

Citaat door Jonathan ILI:
ILI is een afkorting voor I love Israël
denk je nu geaccepteerd te worden door de andere die dat nog niet wisten

triest
triest
triest

06-01-2005, 01:04

Citaat door Jonathan ILI:
ILI is een afkorting voor I love Israël
Ja en nu? ILI, geen probleem toch? wat is het probleem? dat is toch mooi of niet? waarom nou dat stoute knip oogje? Gaste gasten vliegen hier rond soms..
Het maakt voor mij niet uit wie je bent, of wat je bent, of waar je van houd, zolang je maar wat brengt.


-Removed-, Time-out.

06-01-2005, 01:06

Citaat door Karin':
Ik wil graag de groeten doen aan m'n buurman
Ha Karin, hoestie lieverd?