Bekijk volle/desktop versie : Abortussen.........



Pagina's : [1] 2 3

05-01-2005, 19:38
wat zou je doen als je ongewenst zwanger bent en je vent wilt het per se weghebben of andersom jij wil het weg en wat zouden de heren dan doen

ik vind mensen maakt nix uit of je door verkrachting zwaneger bent geworden of door weet ik veel maar als allah zou een klein wezentje in jouw buik stopt vind ik dat je het recht niet hebt om het weg te doen want het is niet van jou het is van allah

ik las bij een andere topic dat een jongen zijn vriendin had aangeraden haar kindje weg te doen ik vind dit ongelooflijk wreed,wie van jullie zou wel eens een abbortus late doen?

waliekoem salaam
somaya

05-01-2005, 19:44



Citaat door Somaya-riffia:
wat zou je doen als je ongewenst zwanger bent en je vent wilt het per se weghebben of andersom jij wil het weg en wat zouden de heren dan doen

ik vind mensen maakt nix uit of je door verkrachting zwaneger bent geworden of door weet ik veel maar als allah zou een klein wezentje in jouw buik stopt vind ik dat je het recht niet hebt om het weg te doen want het is niet van jou het is van allah

ik las bij een andere topic dat een jongen zijn vriendin had aangeraden haar kindje weg te doen ik vind dit ongelooflijk wreed,wie van jullie zou wel eens een abbortus late doen?

waliekoem salaam
somaya
Ik ben zelf tegen abortussen, ik snap ook niet dat iemand dat kan doen. JE haalt gewoon een stuk van jezelf weg en maakt het dood. Ik was op mijn 16-17 zwanger van mijn dochter, mijn ex wilde het perse weg hebben.

Ik laat me niet beinvloeden door niemand niet, dus heb het kindje gehouden en ze is nu 4 jaar en ben rots op dr, zou er voor geen goud willen missen

05-01-2005, 19:49

Citaat door Somaya-riffia:
wat zou je doen als je ongewenst zwanger bent en je vent wilt het per se weghebben of andersom jij wil het weg en wat zouden de heren dan doen

ik vind mensen maakt nix uit of je door verkrachting zwaneger bent geworden of door weet ik veel maar als allah zou een klein wezentje in jouw buik stopt vind ik dat je het recht niet hebt om het weg te doen want het is niet van jou het is van allah

ik las bij een andere topic dat een jongen zijn vriendin had aangeraden haar kindje weg te doen ik vind dit ongelooflijk wreed,wie van jullie zou wel eens een abbortus late doen?

waliekoem salaam
somaya
ik zou het niet doen.

05-01-2005, 20:44
ik vraag me af hoe je zou piepen als je daadwerkelijk zwanger bent
ga je vader maar vertellen dat je zwanger bent
de meeste abortussen worden gepleegt door antiliaanse meisjes op de 2e plaats staan onze heilige zusjes en de 3e plaats staan turken
het gebeurt vaker dan je denkt en als jij zwangerzou zijn en je vriend wil je verlaten dan weet ik bijna zeker dat jij het ook zal doen

elke situatie is anders

05-01-2005, 20:48



Citaat door tonymontana:
ik vraag me af hoe je zou piepen als je daadwerkelijk zwanger bent
ga je vader maar vertellen dat je zwanger bent
de meeste abortussen worden gepleegt door antiliaanse meisjes op de 2e plaats staan onze heilige zusjes en de 3e plaats staan turken
het gebeurt vaker dan je denkt en als jij zwangerzou zijn en je vriend wil je verlaten dan weet ik bijna zeker dat jij het ook zal doen

elke situatie is anders
Daar heb je gelijk in, maar als je het eenmaal hebt gedaan. Moet je de de gevolgen dragen.

05-01-2005, 22:56

Citaat door safanah:
ik ben zelf ook tegen abortus maar soms heb je geen andere uitweg,
dat bedoel ik als er geen andere optie is !! dat het niet goed is dat spreekt voor zich . maar het lijkt me wel erg als je abortus hebt gepleegd ik denk dat je je nooit meer echt een vrouw gaat voelen het vrouw-feeling is denk ik dan verdwenen

05-01-2005, 23:06
Ik vind trouwens dat als je verkracht bent het een hele andere zaak is, tenzij jij verkracht bent geweest weet jij dus niet hoe je je dan voelt...
Ik bedoel zou jij het kind van je verkrachter kunnen opvoeden?!
Niet dat ik daarmee voor abortus ben ofzo maar ik kan me indenken dat iemand dat dan doet..

05-01-2005, 23:19

Citaat door HaagseHafida:
Ik vind trouwens dat als je verkracht bent het een hele andere zaak is, tenzij jij verkracht bent geweest weet jij dus niet hoe je je dan voelt...
Ik bedoel zou jij het kind van je verkrachter kunnen opvoeden?!
Niet dat ik daarmee voor abortus ben ofzo maar ik kan me indenken dat iemand dat dan doet..
Inderdaad, als het door verkrachting zou zijn dan zou k er helemaal anders over denken

Niet dat ik graag abortus zou willen plegen, maar gewoon het gevoel van "waarom zou k de gevolgen moeten dragen als ik geen schuld heb"

Als het je eigen schuld is ja, dat is iets anders...

Wie zen gat verbrandt , moet maar op de blaren zitten

06-01-2005, 00:42
Salaam alikoum iedereen

Ik ben ni bepaald voor abortus, maar als je geen andere uitweg hebt (bv bij een verkrachting) mag dat wel als je binnen de 40 dagen abortus pleegt. Want dan is de foetus nog ni ontwikkeld tot mens en heeft het nog geen hart en hersenen. In dat stadium zijn het nog maar cellen die zich verdelen.

Ik denk dat het een goede oplossing is voor iemand die verkracht en zwanger is. Denk even da je een kind op aarde zet van een verkrachter, hoe erg het ook klinkt is abortus hier wel de oplossing.

In alle andere gevallen denk ik niet dat het een goed excuus is. ge kunt beter van te voren een voorbehoedsmiddel gebruiken (de pil bv) dan hoeft ge helemaal geen abortus te plegen

groetjes

06-01-2005, 00:47

Citaat door salouake:
Salaam alikoum iedereen

Ik ben ni bepaald voor abortus, maar als je geen andere uitweg hebt (bv bij een verkrachting) mag dat wel als je binnen de 40 dagen abortus pleegt. Want dan is de foetus nog ni ontwikkeld tot mens en heeft het nog geen hart en hersenen. In dat stadium zijn het nog maar cellen die zich verdelen.

Ik denk dat het een goede oplossing is voor iemand die verkracht en zwanger is. Denk even da je een kind op aarde zet van een verkrachter, hoe erg het ook klinkt is abortus hier wel de oplossing.

In alle andere gevallen denk ik niet dat het een goed excuus is. ge kunt beter van te voren een voorbehoedsmiddel gebruiken (de pil bv) dan hoeft ge helemaal geen abortus te plegen

groetjes
Ik sluit me hierbij aan.
Hoe wil je later je kindje opvoeden alwetend dat het van een verkrachter is.
Hoe ga je je kindje uitleggen wie zijn vader is, waar zijn vader is???
Dat lijkt me heel moelijk

Gebruik geen voorbehoedsmiddel of pil..doe niet aan sex..dan hoef je ook geen rotzooi te slikken..en dan is de kans onmogelijk dat je zwanger raakt...en walu gevolgen voor een abortus..

Dat is mijn mening

06-01-2005, 00:59
ewa zina whahah gekke nicht van mii ABORTUSSE MOETE STOPPE baay zina zya at msn somaya riffia

06-01-2005, 01:04

Citaat door juffrouw_jamila:
Ik sluit me hierbij aan.
Hoe wil je later je kindje opvoeden alwetend dat het van een verkrachter is.
Hoe ga je je kindje uitleggen wie zijn vader is, waar zijn vader is???
Dat lijkt me heel moelijk

Gebruik geen voorbehoedsmiddel of pil..doe niet aan sex..dan hoef je ook geen rotzooi te slikken..en dan is de kans onmogelijk dat je zwanger raakt...en walu gevolgen voor een abortus..

Dat is mijn mening
Ik bedoelde dit op een getrouwd koppel als ze nog geen kinderen willen (da van die voorbehoedsmiddelen). Ik zou nooit insinueren of iemand aanmoedigen om gemeenschap te hebben.

06-01-2005, 01:12



Citaat door salouake:
Ik bedoelde dit op een getrouwd koppel als ze nog geen kinderen willen (da van die voorbehoedsmiddelen). Ik zou nooit insinueren of iemand aanmoedigen om gemeenschap te hebben.
ow..sorry meid..dat heb ik verkeerd geintepreteerd

06-01-2005, 01:14

Citaat door juffrouw_jamila:
ow..sorry meid..dat heb ik verkeerd geintepreteerd
Geeft niet wilde dit gewoon ff rechtzetten

06-01-2005, 01:15

Citaat door salouake:
Geeft niet wilde dit gewoon ff rechtzetten
owkee

Pagina's : [1] 2 3