Bekijk volle/desktop versie : Daar El Atfaal!

05-01-2005, 19:03
Lieve lezer,

Het nieuwe jaar is begonnen. Voor velen betekent dat een jaar voor nieuwe voornemens. Ik hoop echt dat al je wensen in vervulling gaan en dat al je dromen mogen uitkomen.

Dit hoop ik ook voor alle weeskinderen in Marokko. Wanneer jij wenst voor een nieuwe schoenen van Prada, wenst een weeskindje in Marokko dat zijn enige wintertrui het de winter door haalt. Wanneer jij wenst om dit jaar toch echt te beginnen met je rijlessen, wenst een weeskindje in Marokko voor boeken (ook al zijn ze tweedehands) om naar school te kunnen gaan.

Je staat er niet bij stil wanneer je voor de zoveelste keer een snoepje uit de kast pakt of wanneer je met gemak je oude sokken bij de vuilnis gooit. Geef je landgenoten ook de kans om een eerlijk bestaan, geef ze de kans om zich te kunnen ontplooien, geef ze de kans..................geef ze de kans!!!!

Ik wil ze die kans geven, vandaar dat ik gestart ben met een project "Daar El Atfaal". De contacten met weeshuizen zijn gelegd, verschillende instanties zijn bereid te helpen. Jij ook???

Wil jij weeskinderen uit je eigen land de kans geven..................... wil je daarom participeren aan dit project, stuur me dan even een pm-pje. Het maakt niet uit waar je vandaan komt, het voornaamste contact zal per email gaan. Bij belangrijke zaken zal er in overleg een datum worden geprikt voor een vergadering. Ik hoop op jullie steun.

Alleen serieuze reacties graag, Ilham.

PS: Moge Allah je daden belonen!

06-01-2005, 11:56

hoi, kan je mij het eea doormailen over hoe het in zijn werking gaat?
Kan ik bijvoorbeeld ook 1 bepaald iemand voor mijn rekening nemen en die verzorgen
mail maar naar sa19rah@hotmail.com

alvast bedankt !

09-01-2005, 14:04
Even het topic weer naar boven halen

25-01-2005, 23:06
salaam aleikom wa ra7matoulah

Masha allah...Weet je hoe lang het idee al door mijn hoofd spookt om een stichting op te richten en op die manier daadwerkelijk iets te kunnen betekenen voor onze broeders en zusters die het daar minder hebben..
Ik heb alleen de tijd nog niet gehad om concrete plannen uit te werken en vrijwilligers te vinden die net zo enthousiast zijn...

Ik zou daarom graag meer willen horen over jouw plannen en insha allah kunnen we vele kinderen gelukkig maken.

26-01-2005, 14:58

Salaam Ameera,

Ik heb je een PM-pje gestuurt.

27-01-2005, 10:59
Salaam,

Dit vind ik een heel goed plan.
Kan je ergens mee helpen ?

Ik ga als het goed is volgende maand voor wat zaken naar Marokko, kan ik daar iets voor je betekenen ?
Ik zou dolgraag willen helpen.

Ik kom in Marokko uit Casablanca.
Kan je mij meer informatie sturen naar mijn emailadres ?
Mijn emailadres is : ghizlanekabal@hotmail.com

Alvast bedankt.

27-01-2005, 18:26
Hoi Ghizlane,

Bedankt voor je enthousiaste reactie, ik heb je een mailtje gestuurd!

Liefs, Ilham