Bekijk volle/desktop versie : een man die te lief is of een klootzak?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

12-02-2013, 17:11
[ kies maar ]

12-02-2013, 17:15


Het is nooit goed wat ze ook kiezen.

12-02-2013, 17:17
Geenvanbeiden.

12-02-2013, 17:17
Lief. Klootzakken zijn eng.

12-02-2013, 17:18


tussenin maar meer richting de klootzak. Ik heb een heel temperamentvol karakter, dus ik moet een dominante man hebben die mij aankan

12-02-2013, 17:23

Citaat door Jibrael:
Het is nooit goed wat ze ook kiezen.

kijk bij google afbeeldingen, scumbag girlfriend

Citaat door love_himm:
tussenin maar meer richting de klootzak. Ik heb een heel temperamentvol karakter, dus ik moet een dominante man hebben die mij aankan
maar waarom heb jij dat nodig als ik vragen mag...

waarom kan jij niet gewoon aan jezelf werken dan is dit niet nodig?

12-02-2013, 17:26

Citaat door KILLUMINATIII:
kijk bij google afbeeldingen, scumbag girlfriend


maar waarom heb jij dat nodig als ik vragen mag...

waarom kan jij niet gewoon aan jezelf werken dan is dit niet nodig?
Ik ga niet veranderen voor iemand. Ik ben goed zoals ik ben, moet alleen iemand hebben die mij aankan

12-02-2013, 17:30

Citaat door love_himm:
Ik ga niet veranderen voor iemand. Ik ben goed zoals ik ben, moet alleen iemand hebben die mij aankan
je moet het niet zien als VERANDEREN VOOR IEMAND.
maar als iets goeds.

elke man kan je aan, tuurlijk zijn er veel mannen die in de beginfase over zich heen laten lopen maar vroeg of laat pikken die het ook niet meer en dan gaan die ontploffen

nogmaals ik stel alleen wat vragen is niks persoonlijks maar als jij moeite hebt met zelfbeheersing dan is dat toch jouw fout en iets waar jij wat aan moet doen?

12-02-2013, 17:33

Citaat door love_himm:
tussenin maar meer richting de klootzak. Ik heb een heel temperamentvol karakter, dus ik moet een dominante man hebben die mij aankan
Juist andersom.

Als jj zo'n karakter hebt, moet je juist iemand hebben met het tegenovergestelde. Iemand die lief is, begrip toont en waar je niet lang boos op kan blijven.

Twee dominante karakters in 1 huis gaat nooit goed aflopen.

12-02-2013, 17:33
Geen van beide.

Te lief zijn mensen die over zich heen laten lopen.
Klootzakken moet ik al helemaal niet.

Het moet iemand met een zachtaardig karakter zijn maar die je op je plek zet wanneer dat nodig is.

12-02-2013, 17:35

Citaat door KILLUMINATIII:
je moet het niet zien als VERANDEREN VOOR IEMAND.
maar als iets goeds.

elke man kan je aan, tuurlijk zijn er veel mannen die in de beginfase over zich heen laten lopen maar vroeg of laat pikken die het ook niet meer en dan gaan die ontploffen

nogmaals ik stel alleen wat vragen is niks persoonlijks maar als jij moeite hebt met zelfbeheersing dan is dat toch jouw fout en iets waar jij wat aan moet doen?
Oh maar ik heb het niet over zelfbeheersing hoor. Dat kan ik wel. Ik ben gewoon best een bijdehandje, ben niet op mn mondje gevallen en kan af en toe een beetje een koppig zijn. En geloof mij maar die lieve jongens zijn niks voor mij, ik voel me de man dan. Ja love_himm, is goed love_himm. ga toch weg joh dan ben je toch geen man, altijd maar mij mn zin geven en doen wat ik wil. Ik wil gewoon iemand die mij durft tegen te spreken en de discussie aan durft te gaan, beetje tegengas haha

12-02-2013, 17:35

Citaat door Pianiste:
Juist andersom.

Als jj zo'n karakter hebt, moet je juist iemand hebben met het tegenovergestelde. Iemand die lief is, begrip toont en waar je niet lang boos op kan blijven.

Twee dominante karakters in 1 huis gaat nooit goed aflopen.


indd!!
binnen no time kan hij zich zelf ook niet beheersen en gaan er klappen vallen en BAM!
dikke impact op het huwelijk.


Citaat door ladybaba:
Geen van beide.

Te lief zijn mensen die over zich heen laten lopen.
Klootzakken moet ik al helemaal niet.

Het moet iemand met een zachtaardig karakter zijn maar die je op je plek zet wanneer dat nodig is.
je moet kiezen tussen die 2.
wil weten hoeveel mensen voor de juiste kiezen.

12-02-2013, 17:36



Citaat door love_himm:
Oh maar ik heb het niet over zelfbeheersing hoor. Dat kan ik wel. Ik ben gewoon best een bijdehandje, ben niet op mn mondje gevallen en kan af en toe een beetje een koppig zijn. En geloof mij maar die lieve jongens zijn niks voor mij, ik voel me de man dan. Ja love_himm, is goed love_himm. ga toch weg joh dan ben je toch geen man, altijd maar mij mn zin geven en doen wat ik wil. Ik wil gewoon iemand die mij durft tegen te spreken en de discussie aan durft te gaan, beetje tegengas haha
ahh jaaaa ik snap wat je bedoelt.
ik denk dat elke man dat wel heeft alleen bij sommige komt het later pas eruit

wanneer ze het zat zijn om als voetveeg gebruikt te worden

12-02-2013, 17:38

Citaat door Pianiste:
Juist andersom.

Als jj zo'n karakter hebt, moet je juist iemand hebben met het tegenovergestelde. Iemand die lief is, begrip toont en waar je niet lang boos op kan blijven.

Twee dominante karakters in 1 huis gaat nooit goed aflopen.
nee dat lieve kan ik niet tegen want ik voel me dan de man. Een dominant iemand hoeft niet perse niet lief te zijn. Alleen weten wanneer je iemand op zn plek moet zetten en waar de grens, zo iemand heb ik nodig.

12-02-2013, 17:39

Citaat door Pianiste:
Juist andersom.

Als jj zo'n karakter hebt, moet je juist iemand hebben met het tegenovergestelde. Iemand die lief is, begrip toont en waar je niet lang boos op kan blijven.

Twee dominante karakters in 1 huis gaat nooit goed aflopen.
What she said! Zulke verhoudingen gaan nooit goed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9