Bekijk volle/desktop versie : Praat Niet Met Journaliste Nieuwe Revu!!!



05-01-2005, 16:44
GA NIET IN ZEE MET DEZE JOURNALISTE

Ze beweert hier dat ze respect voor jullie heeft en dat haar blad objectief is maar het tegendeel is waar! Wees niet zo naief om te denken dat de media werkelijk iets positiefs wil laten zien. Het gaat puur om de sensatie en ze willen jullie als radicalen afschilderen.

Ik ben te weten gekomen dat zij jullie "islamgroupievrouwen" noemt en dat te titel van dit stuk waarschijnlijk "Strijdster?" wordt. (schijnheilige)

Deze Sanne heeft ook een lijstje voor zichzelf gemaakt met de namen van de mensen die mee willen werken met daarachter de vermelding van hoe radicaal ze wel of niet zijn:

Fatima: streng, maar nier redaicaal wil wel

Oeght salama: streng ook niet echt radicaal wil wel

Najat: uitgebreide reactie per mail

Oegt merjem: wilde liever per mail vragen beantwoorden. Heb ik gemaild

Radicale ssiste denkt erover na

Esma 1 wil niet

Vraag me niet hoe ik dit weet maar wees gewaarschuwd.

wasalaam!


أَمَة الله

05-01-2005, 16:48


van waar heb je dat?

05-01-2005, 16:48
o mocht niet vragen

05-01-2005, 16:53
Djazakallah garien voor je informatie. Ze heeft mij ook al benaderd maar ben er uiteraard niet op in gaan.

Moge Allah swt je belonen voor deze goede daad

Wa salaam aliekoem.

05-01-2005, 17:02


Nieuwe Revu? Ik zou het niet eens doen als het een kwaliteitsblad was.
Als mensen werkelijk denken iets te kunnen bereiken door een intervieuw af te geven aan zo'n flutblad, dan zijn ze wel heel naief.

05-01-2005, 17:03
Ik ben te belangerijk om een interview te geven als ik er een geef dan wil ik veel nulletjes zien

05-01-2005, 18:59
Ik heb in mijn eigen omgeving gezien hoe de media de woorden van de moslims verdraaid en hoe ze proberen ons als achterlijke extremisten te bestempelen...



Je geeft ze je vertrouwen, en ze maken daar misbruik van. Ze zijn op zoek naar sensatie, al zal een broeder of zuster daarvoor moeten boeten...


Wa salaam oe alaikom,

05-01-2005, 19:32
Aivd'ers mskenen..
Hebben niets te doen..

05-01-2005, 19:57
Djazakou Allah gayran dankzy u ben ik er ook nie ingetrapt.


Citaat door Abou_Chahid:
Ik had jullie gewaarschuwd voor deze dame. Moge Allah haar geven wat haar toekomt.

Wa assalaam alaikoem,

Chahid

11-01-2005, 13:14

Citaat door yasmin2:
Djazakallah garien voor je informatie. Ze heeft mij ook al benaderd maar ben er uiteraard niet op in gaan.

Moge Allah swt je belonen voor deze goede daad

Wa salaam aliekoem.
salaamoe aleikoem

wadjazaaki

11-01-2005, 13:14

Citaat door Abou_Chahid:
Ik had jullie gewaarschuwd voor deze dame. Moge Allah haar geven wat haar toekomt.

Wa assalaam alaikoem,

Chahid
ja bro je had gelijk en ik bevestig het maar eventjes