Bekijk volle/desktop versie : Nog 1 weekje!



11-02-2013, 11:37

Citaat:
Tot ik ben uitgerekend. Ik ben BAAANNNNGGGGG!

Nee joh, maar ik heb nog geen naam. Plaats hier de mooiste en leukste naam.
.

11-02-2013, 11:38


waarvoor ben je bang? komt echt wel goed insallaah! weet je al wat het wordt?

11-02-2013, 11:41

Citaat door Volwassenmeid:
waarvoor ben je bang? komt echt wel goed insallaah! weet je al wat het wordt?
Ben niet bang bang, het is meer zenuwen en spanningen door mekaar vooral omdat je niet week wanneer het gaat gebeuren en hoe het zal verlopen. Amienn

11-02-2013, 11:45
Meis, je moet maar zo denken, miljoenen vrouwen zijn jou voorgegaan dus jou het ook zeker lukken. Blijf constant Dua doen, alles komt inshAllah goed!!

11-02-2013, 11:47



Citaat door XxTOPPIExX:
Meis, je moet maar zo denken, miljoenen vrouwen zijn jou voorgegaan dus jou het ook zeker lukken. Blijf constant Dua doen, alles komt inshAllah goed!!
Jaaa zo denk ik ook meid.. Komtt goed inchallahhh!! x

11-02-2013, 11:49

Citaat door Zijn-vrouw:
Ben niet bang bang, het is meer zenuwen en spanningen door mekaar vooral omdat je niet week wanneer het gaat gebeuren en hoe het zal verlopen. Amienn
Het is altijd spannend als je nog iets niet hebt ervaren. ik kan je wel vertellen dat als het kindje op je borst ligt dat je dan liefde voelt die je nog nooit hebt ervaren. Ik zou mij daar op concentreren! zoek je een meisjes- of jongensnaam?

Jongensnaam die ik nu mooi vind is Adam en meisjesnaam is Amira!

11-02-2013, 11:52

Citaat door Volwassenmeid:
Het is altijd spannend als je nog iets niet hebt ervaren. ik kan je wel vertellen dat als het kindje op je borst ligt dat je dan liefde voelt die je nog nooit hebt ervaren. Ik zou mij daar op concentreren! zoek je een meisjes- of jongensnaam?

Jongensnaam die ik nu mooi vind is Adam en meisjesnaam is Amira!
Jaaa kan niet wachten om der vast te pakken... Allebei wel!