Bekijk volle/desktop versie : Rijbewijs



Pagina's : [1] 2

05-01-2005, 15:17
Salam Allen,

Moet jullie ff mededelen dat ik gister mijn rijbewijs heb gehaald jippie ja jo en wens de andere die er mee bezig zijn ook heel veel succes :boogie: :boogie:


Wa Laikoum Salam

05-01-2005, 19:12


GEFELICITEERD!!!!!


Ik maandag examen inschallah 1e keer....

en jij hoeveelste keer??

05-01-2005, 19:26
Gefeliciteeeeeeerrrrrrrrrrdddddddd Meid!!!!!!!!!!!!

05-01-2005, 19:43
Salam missrespectrdam,

Ik hoop insha allah dat het goed gaat laat het me weten oke, voor mij was het wel de derde keer helaas maar ik heb het nu en telkens vergeet ik dat ik het heb gehaald dus vind het eigenlijk niet zoveel aan vandaar mss, bij iwe les jij trouwens?

05-01-2005, 19:45


Salam Saharb,

dank je wel meid

05-01-2005, 20:42

Citaat door islamlover:
Salam missrespectrdam,

Ik hoop insha allah dat het goed gaat laat het me weten oke, voor mij was het wel de derde keer helaas maar ik heb het nu en telkens vergeet ik dat ik het heb gehaald dus vind het eigenlijk niet zoveel aan vandaar mss, bij iwe les jij trouwens?
Ja inschallah.. ik rij bij driss uit rdam en bij wie reed jij?? en hoe ging jou eerste keer?? zenuwachtig?? heb je van die pillen genomen???

Sorry voor zoveel vragen

05-01-2005, 23:02
heeeee meid!!!

gefelicteerdd!!!!!!!!! ik heb mijn rijbewijs 2 weken geleden gehaaaaaaald in 1 keer!!! ik was zooo blij!!!!!!!!!!! aaaah nog steeds!

geniet er van!
BD

05-01-2005, 23:26
Gefeliciteeerd meid,

Ik heb ook Maandag mijn rijbewijs gehaald in 1 keer, en trouwens ook mijn Theorie toff man. Had het echt niet verw8....

Maar veel plezier allemaal.

groetjess

06-01-2005, 12:30
gefeliciteerd dame wat ga je halen een peugeot 206cc of een golf 3
doe rustig aan meid, niet net als mij 180 km/h op de eerste dag is echt ziek THALLA

06-01-2005, 12:57
hoi missrespectrdam,

Ik heb bij rijschool sigma gereden en de eerste keer was een ramp wist ook rijn van te voren dat ik gezakt was haahahah maar was totaal niet zenewachtig maakte gewoon stomme fouten en nee ik heb geen pillen ingenomen dat is voor zenewachtigheid maar dat was ik niet, meid ik hoop echt voor je dat je het gaat halen

Succes

06-01-2005, 13:02
Hoi Ben Dagilia,

bedant en jij ook gefeliciteerd meid.


Hoi mimtiwa,

Das erg goed van je meid jij ook gefeliciteerd.


Hoi angry Younnes,

Dank je wel, ik wil wel een leuke autotje maar niet zo,n erg grote en heb er al van te voren voor gespaard dus ik zie het wel en nee ik ga niet raccen, maar de auto die je laat zien is ook erg aantrekkelijk.


Thalla allemaal

09-01-2005, 21:33
gefeliciteerd

09-01-2005, 23:01


ik oook!! 1e keer jij ook gefeliciteerd meid. ik weet hoe jij NU voelt

12-01-2005, 10:53
Hoi islamlover helaas gezakt, ik was zo zenuwachtig niet normaal en het ergste is dat er 2 examinators meegingen de een om mij te controleren en de ander om die mij controleert tfoe ik baal wel ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat links en rechts was.. pff wees blij schat.

12-01-2005, 12:22
Salam Missrespect rdam,

Jammer meid maar maak je er niet druk om volgende keer beter, maar wat ik wel stom vind is waarom gingen er twee excaminators dit heb ik nog nooit gehoord zo stom hoor.

Maar nogmaals niet over zitten piekeren he, ik heb hem nu maar wollah vergeet echt dat ik me rijbewijs heb.

Pagina's : [1] 2