Bekijk volle/desktop versie : Oude make-up



10-02-2013, 15:44
Kan het schadelijk zijn voor je huid?. Ik maak me bijna nooit op, behalve op feestjes. Nu heb ik allerlei dure make-up die ik langer dan een jaar geopend heb.

kan ik het nog gebruiken?

Alvast bedankt

10-02-2013, 15:46


Volgens mij hangt het per product er vanaf hoe lang ze mee gaan.

Ook voor parfum geldt (dacht ik) niet na 1 jaar gebruiken. Zoiets...

10-02-2013, 15:51

Citaat door nikita87:
Volgens mij hangt het per product er vanaf hoe lang ze mee gaan.

Ook voor parfum geldt (dacht ik) niet na 1 jaar gebruiken. Zoiets...
De meeste staat 12mnd na openen. maar ik heb echt producten die langer dan een jaar bijna twee jaar geopend . zo zonde, maar ben bang wanneer ik het ga gebruiken dat ik irritaties krijg ofzo.

10-02-2013, 15:53

Citaat door nawal-1985:
De meeste staat 12mnd na openen. maar ik heb echt producten die langer dan een jaar bijna twee jaar geopend . zo zonde, maar ben bang wanneer ik het ga gebruiken dat ik irritaties krijg ofzo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige ook gebruik na meer dan een jaar hoor. Vind het ook zonde,al weet ik dat het eigenlijk niet goed is.

Anders kan je het misschien een keer uitproberen door een klein beetje te gebruiken thuis.

10-02-2013, 15:57



Citaat door nikita87:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige ook gebruik na meer dan een jaar hoor. Vind het ook zonde,al weet ik dat het eigenlijk niet goed is.

Anders kan je het misschien een keer uitproberen door een klein beetje te gebruiken thuis.
Veel doen dat ook indd.

Dat is een goed idee eerst even uitproberen, voordat ik als een opgeblazen ballon op een feest ga hahaha.