Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de mannen hier...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

09-02-2013, 23:09
Denken jullie als jullie met Marokkaanse meiden daten niet van hé... dit is de dochter van 3ami hadj of het zusje van een broeder en had ook net zo goed mijn zusje kunnen wezen die met een gast date.
Of hebben jullie gewoon fun totdat het stopt en een andere Marokkaanse dochter, zusje en kleindochter wordt gehosseld?

Gekke vraag ik weet maar het kwam net bij me op en ik ben echt nieuwsgierig naar jullie reacties.

09-02-2013, 23:11


Waarom moest je opeens daar aan denken? Slechte date achter de rug?

09-02-2013, 23:14
Jongens die dat doen, krijgen dat terug in hun eigen familie.

09-02-2013, 23:14

Citaat door -Romeo-:
Waarom moest je opeens daar aan denken? Slechte date achter de rug?
La, ik doe niet aan daten.

09-02-2013, 23:15



Citaat door moker-joker:
Ik date al heel lang niet meer met Marokkaanse meisjes.
Gelukkig maar... jij bent een Turk toch?

09-02-2013, 23:17

Citaat door moker-joker:
TB
Haha... ja?

09-02-2013, 23:20

Citaat door Assepoester..:
Jongens die dat doen, krijgen dat terug in hun eigen familie.
Hoe bedoel je?
Als zij Marokkaanse meiden daten gaan hun zusjes ook uit met andere mannen?

09-02-2013, 23:21

Citaat door Truebeauty:
La, ik doe niet aan daten.
Je topic komt wel beschuldigend over

Je kan net zo goed vragen wat er door heen gaat bij een Marokkaanse meisje als ze met een Marokkaanse jongen date, het kan ook haar famillie zijn. Zoals jij het zegt lijkt het alsof de man weer de boeman is

09-02-2013, 23:21
Je moet gek bij je kop zijn om een marokkaanse te daten.
Maar om je vraag te beantwoorden. Nee daar denken de boys niet aan. ze denken eraan hoe snel ze jou onder de dekens of op de achterbank kunnen krijgen.

09-02-2013, 23:22

Citaat door Truebeauty:
Hoe bedoel je?
Als zij Marokkaanse meiden daten gaan hun zusjes ook uit met andere mannen?
Ja klopt. Dat bedoel ik ook! Wat je geeft, krijg je altijd terug.

09-02-2013, 23:24

Citaat door -Romeo-:
Je topic komt wel beschuldigend over

Je kan net zo goed vragen wat er door heen gaat bij een Marokkaanse meisje als ze met een Marokkaanse jongen date, het kan ook haar famillie zijn. Zoals jij het zegt lijkt het alsof de man weer de boeman is
Daar heb je een punt... alhoewel er vrouwen bestaan die met hun losbandig gedrag de cruelest bad boy laten vervagen.
Maar is het vooroordeel toch... oversexte man maakt misbruik van de naieve vrouw en zo.

09-02-2013, 23:25

Citaat door moker-joker:
Nesh Da riffie,
Yek?
Menies shek?

09-02-2013, 23:26



Citaat door Assepoester..:
Ja klopt. Dat bedoel ik ook! Wat je geeft, krijg je altijd terug.
Dat is idd best mogelijk...
Ik heb zelf meegemaakt dat mensen die over andermans dochters roddelen zelf extreem losbandige dochters of zusjes kregen.

09-02-2013, 23:28

Citaat door Truebeauty:
Denken jullie als jullie met Marokkaanse meiden daten niet van hé... dit is de dochter van 3ami hadj of het zusje van een broeder en had ook net zo goed mijn zusje kunnen wezen die met een gast date.
Of hebben jullie gewoon fun totdat het stopt en een andere Marokkaanse dochter, zusje en kleindochter wordt gehosseld?

Gekke vraag ik weet maar het kwam net bij me op en ik ben echt nieuwsgierig naar jullie reacties.
aan de dames...

Denken jullie als jullie met Marokkaanse jongens daten niet van hé... dit is de zoon van 3anti hadja of het broertje van een zuster en had ook net zo goed mijn broertje kunnen wezen die met een wijf date.
Of hebben jullie gewoon fun totdat het stopt en een andere Marokkaanse zoon, broertje en kleinzoon wordt gehosseld?

Gekke vraag ik weet maar het kwam net bij me op en ik ben echt nieuwsgierig naar jullie reacties.

09-02-2013, 23:28

Citaat door moker-joker:
Nesh zi Midar ishem,
Nesh zi Dahr Kebdani.... Ait Said. Die goede luitjes, je weet zelf.

Haha mijn oprechte excuses!
Jij bent een mies een tmoarth inoe en geen kardash.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15