Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : HipHop' ers OPGELET!!!

Pagina's : [1] 2

Angeltje
27-01-2003, 12:12

16 maart HIPHOP WORKSHOP 12.00 - 18.30 deelnemersfee: € 18,50 (incl entree) Wil jij je presenteren aan het grote publiek? Schrijf o.l.v. DJ, MC en producer TOO TALL (vooral bekend van MTV’s RAW en als collega-mc van Brainpower) Informatie/inschrijven via: abdel@marmoucha.nl en 020-7960079. Grijp je kans en schrijf je in!!!

Handyman
27-01-2003, 15:54
Origineel gepost door ANGEL18 16 maart HIPHOP WORKSHOP 12.00 - 18.30 deelnemersfee: € 18,50 (incl entree) Wil jij je presenteren aan het grote publiek? Schrijf o.l.v. DJ, MC en producer TOO TALL (vooral bekend van MTV’s RAW en als collega-mc van Brainpower) Informatie/inschrijven via: abdel@marmoucha.nl en 020-7960079. Grijp je kans en schrijf je in!!! bedankt voor de info!! Aangezien ik vroeger nummer 4 was van provincie Utrecht, denk ik dat ik nog wat techniek bezit. Ik hoop dat freestyle ook goed is. Want dat is waar ik me nu mee bezig hou als hobby. See you so!!

Angeltje
27-01-2003, 16:40
Origineel gepost door Handyman bedankt voor de info!! Aangezien ik vroeger nummer 4 was van provincie Utrecht, denk ik dat ik nog wat techniek bezit. Ik hoop dat freestyle ook goed is. Want dat is waar ik me nu mee bezig hou als hobby. See you so!! Graag gedaan!! Het is zeker de moeite waard, en ik zal er zeker van de partij zijn met mijn groep. Freestyl is, denk ik, geen probleem, maar als dat wel zo is dan hoor je het wel van me. Voor meer informatie check www.marmoucha.nl

DJMISSN
27-01-2003, 19:48
Cooooooolllll!! FF checken,he!! :D

Missrapster
27-01-2003, 19:50

Origineel gepost door Handyman bedankt voor de info!! Aangezien ik vroeger nummer 4 was van provincie Utrecht, denk ik dat ik nog wat techniek bezit. Ik hoop dat freestyle ook goed is. Want dat is waar ik me nu mee bezig hou als hobby. See you so!! yeh right handyman....je hebt zo vaak dingen gezegd dat ik je egt nie meer geloof.....:(

DJMISSN
27-01-2003, 19:53
Origineel gepost door Missrapster yeh right handyman....je hebt zo vaak dingen gezegd dat ik je egt nie meer geloof.....:( Missssss Rapsssssssssssster, Is that you..??? You know who I am... MY ANGEL.... :Iluvu:

Angeltje
27-01-2003, 19:55
Heeeeeeey ik ben de ANGEL hier he!!! :rolleyes: :D

Missrapster
27-01-2003, 19:57
Origineel gepost door DJMISSN Missssss Rapsssssssssssster, Is that you..??? You know who I am... MY ANGEL.... :Iluvu: hihihi skatje van me.....alles goed??? en ga je meedoen....je gaat cker winnen...;)

Handyman
27-01-2003, 20:23
Origineel gepost door Missrapster yeh right handyman....je hebt zo vaak dingen gezegd dat ik je egt nie meer geloof.....:( Ik heb in mijn jeugd veel aan streetdance gedaan. Een oudere groep marokkaanse jongens leerde ons op straat dansen, meestal was dat hip-hop. Ik ben best wel lenig en snel, dus pakte ik het snel op. Op een wedstrijd van jaren terug, werd ik 4e. Op de sportschool leren we wel eens met vrienden freestyle dansen. Maar ik kom dus ook. Dat is geen grap. En jij kan er niks aan doen dat je mij niet zo gelooft, dat komt omdat je een paar jaar jonger bent dan mij, sommige dingen die ik zeg, zijn dus duidelijk fantasie voor je.

Angeltje
27-01-2003, 20:24
Nou handyman, je bent van harte welkom!!! IEDEREEN TROUWENS!!!

Missrapster
27-01-2003, 20:24
Origineel gepost door Handyman Ik heb in mijn jeugd veel aan streetdance gedaan. Een oudere groep marokkaanse jongens leerde ons op straat dansen, meestal was dat hip-hop. Ik ben best wel lenig en snel, dus pakte ik het snel op. Op een wedstrijd van jaren terug, werd ik 4e. Op de sportschool leren we wel eens met vrienden freestyle dansen. Maar ik kom dus ook. Dat is geen grap. En jij kan er niks aan doen dat je mij niet zo gelooft, dat komt omdat je een paar jaar jonger bent dan mij, sommige dingen die ik zeg, zijn dus duidelijk fantasie voor je. hmmmzzz ik wil je neit nog eens herinneren aan de dingen die je in het begin zei...dus mn jongen...en als ik fantasies zou hebben...dan zouden ze cker nie over jou gaan

Handyman
27-01-2003, 20:30
Origineel gepost door Missrapster hmmmzzz ik wil je neit nog eens herinneren aan de dingen die je in het begin zei...dus mn jongen...en als ik fantasies zou hebben...dan zouden ze cker nie over jou gaan Ik gaf maar een voorbeeld. Was niet aanvallend bedoelt!! Ik heb besloten om deze jaar veel vriendelijker te doen tegen mensen. Ik ben ook begonnen met goeie dingen verrichten. Ik werk als vrijwilliger voor de vrouwenopvang. Ik praat veel met mensen die verdriet hebben.......ik laat ze weer lachen en geef ze weer kracht. Ik ben me hierdoor anders gaan voelen. Dus vergeef me voor de dingen die ik heb meegemaakt en aan jou onder andere heb vertelt. :zwaai:

Missrapster
27-01-2003, 20:31

Origineel gepost door Handyman Ik gaf maar een voorbeeld. Was niet aanvallend bedoelt!! Ik heb besloten om deze jaar veel vriendelijker te doen tegen mensen. Ik ben ook begonnen met goeie dingen verrichten. Ik werk als vrijwilliger voor de vrouwenopvang. Ik praat veel met mensen die verdriet hebben.......ik laat ze weer lachen en geef ze weer kracht. Ik ben me hierdoor anders gaan voelen. Dus vergeef me voor de dingen die ik heb meegemaakt en aan jou onder andere heb vertelt. :zwaai: hahahah vergeven doe ik altijd.....ik ben een engel en vergeven is mn baan...;)

Handyman
27-01-2003, 20:37
Origineel gepost door Missrapster hahahah vergeven doe ik altijd.....ik ben een engel en vergeven is mn baan...;) :cola:

DJMISSN
28-01-2003, 14:56
Origineel gepost door Missrapster hihihi skatje van me.....alles goed??? en ga je meedoen....je gaat cker winnen...;) Aaaaaaaaaaaaah, Heb je zooooooooooooooo`n vertrouwen in me??? Wat lieffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :Iluvu: Zullen we samen gaan??? Jij de rap, ik de beat!! :p Ik zeg altijd...InsjaAllah :)

Pagina's : [1] 2