Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen



Pagina's : [1] 2

08-02-2013, 22:48
Hebben jullie weleens dat jullie een tijdje afgeknapt zijn op jullie mannen? Weekje, maandje of meer? Dat je helemaal geen gevoelens meer hebt. Kan nog terug komen, maar is dit jullie weleens overkomen? Wat doe je hieraan? Negeren...?

08-02-2013, 22:52


Niet afgeknapt maar wel dat ik even alleen wil zijn.. Ik heb daar af en toe echt behoefte aan een dag of twee.. We zien elkaar niet 24/7 dus misschien kan het daaraan liggen..

08-02-2013, 22:57
salaam aleikum.
ik ben mijn man helemaal zat.
ik ben wel iemand die rust nodig heeft, en dan wil ik gewoon een dagje ff dingen voor mezelf doen.
maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.

08-02-2013, 22:58
Zet hem tijdelijk bij grof vuil .. Tot jij wel weer zin in hem hebt.

08-02-2013, 23:01


Af en toe sluit ik hem op in de kelder, .. heerlijk, echt een aanrader!

08-02-2013, 23:04
...ik denk mee hé...

ik denk dat als men teveel met elkaar optrekt in het begin van t huwelijk, tuuurlijk is alles leuk en geweldig maar het is de kunst om het forever zo te houden?
Dus in elk geval 1 dag id week iets voor jezelf doen,, en zorg dat hij ook zn eigen ding blijft doen.... wees eerlijk tussen de lakens, probeer zo nu en dan een andere locatie....zorg dat de ene week niet hetzelfde is als de komende week.... als je gewend bent elk weekend bij familie te zitten, doe het even een week niet en blijf gewoon lekker in bed liggen, telfoons uit en bestel wat lekkers en ga id avond een wandeling maken.....
denk niet dat je je partner zat bent, maar meer de sleur waar je in terecht bent gekomen en gelukkig zien de meesten hier het op tijd en je kunt er nu wat aan doen...sleur is echt een mood-killer

en verder kan een outfit-change ook je kijk op je partner doen veranderen? als hij altijd netjes gekleed is, misschien een leuke joggingpak met leuke sneakers voor m halen?? je gaat anders naar m kijken, en jij ook wat anders?

suc6

08-02-2013, 23:06
Ik zou me man niet zat raken denk ik! Ik ben wel iemand die ook echt tijd voor zichzelf nodig heeft, ik wil graag tot me komen in rust ook ik denk dat ik hier dan wel een dagje voor wil gebruiken even rust. Je ziet je man immers wel dagelijks. Maar ik zou hem niet zat raken. Dus dames, jullie zijn jullie mannen vast niet zat, maar je hebt gewoon even een dagje voor jezelf nodig. Ga even jezelf verwennen met een vriendin!

08-02-2013, 23:08
heb hier net een berichtje geplaatst krijg ikopeens een pm van iemand DR LOVE wat is dat nou weer allemaal.
met deze link erbij. dus als je van+ rust houd dan is je huwlijk kapot..?

08-02-2013, 23:34

Citaat door Cashmere:
Niet afgeknapt maar wel dat ik even alleen wil zijn.. Ik heb daar af en toe echt behoefte aan een dag of twee.. We zien elkaar niet 24/7 dus misschien kan het daaraan liggen..
24/7 met elkaar lijkt me dus echt niiks..even wat voor jezelf tijd nemen.

Citaat door MariaMounir:
salaam aleikum.
ik ben mijn man helemaal zat.
ik ben wel iemand die rust nodig heeft, en dan wil ik gewoon een dagje ff dingen voor mezelf doen.
maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.
waarom ben je hem zat?

Citaat door supersoesje:
...ik denk mee hé...

ik denk dat als men teveel met elkaar optrekt in het begin van t huwelijk, tuuurlijk is alles leuk en geweldig maar het is de kunst om het forever zo te houden?
Dus in elk geval 1 dag id week iets voor jezelf doen,, en zorg dat hij ook zn eigen ding blijft doen.... wees eerlijk tussen de lakens, probeer zo nu en dan een andere locatie....zorg dat de ene week niet hetzelfde is als de komende week.... als je gewend bent elk weekend bij familie te zitten, doe het even een week niet en blijf gewoon lekker in bed liggen, telfoons uit en bestel wat lekkers en ga id avond een wandeling maken.....
denk niet dat je je partner zat bent, maar meer de sleur waar je in terecht bent gekomen en gelukkig zien de meesten hier het op tijd en je kunt er nu wat aan doen...sleur is echt een mood-killer

en verder kan een outfit-change ook je kijk op je partner doen veranderen? als hij altijd netjes gekleed is, misschien een leuke joggingpak met leuke sneakers voor m halen?? je gaat anders naar m kijken, en jij ook wat anders?

suc6
goede punten noem je op. Dames, neem ze aan.

08-02-2013, 23:50
jammer dat ze soms geen aan en uit knop hebben hihi

08-02-2013, 23:59

Citaat door majdouline83:
jammer dat ze soms geen aan en uit knop hebben hihi

09-02-2013, 00:07

Citaat door majdouline83:
jammer dat ze soms geen aan en uit knop hebben hihi


Waarschijnlijk denken mannen dat ook over ons vrouwen.....

@tsj, afgeknapt zoals jij stelt, nee dat niet. Heb je dat vaak? Of is het in een bepaalde periode?

09-02-2013, 00:10


Nou ja niet afgeknapt ofzo, maar er zijn soms van die uurtjes of minuutjes dat ik hem liever niet wil zien, horen, voelen of ruiken. Maar goed ik heb gehoord dat dit gezond is dus ja..

09-02-2013, 00:33
Een huwelijk is niks voor mij. Ik ben mensen snel zat. Laat staan je man die je iedere dag ziet

09-02-2013, 00:35

Citaat door Sensationeel:
Ik zou me man niet zat raken denk ik! Ik ben wel iemand die ook echt tijd voor zichzelf nodig heeft, ik wil graag tot me komen in rust ook ik denk dat ik hier dan wel een dagje voor wil gebruiken even rust. Je ziet je man immers wel dagelijks. Maar ik zou hem niet zat raken. Dus dames, jullie zijn jullie mannen vast niet zat, maar je hebt gewoon even een dagje voor jezelf nodig. Ga even jezelf verwennen met een vriendin!
Jij bent zeker pas een paar jaar getrouwd

Pagina's : [1] 2