Bekijk volle/desktop versie : Dit klopt toch niet



08-02-2013, 19:41
DUO

Wijzigingen:

Ov-recht Per 1 oktober 2013: studentenreisproduct
Opleiding Per 1 februari 2013: - , Vakopleiding, BOL niveau 3 of 4

´´ Als ze in feb. start heeft ze toch gewoon recht op ov. ´´ Ohja ze stroomt in! Ze heeft net haar diploma gehaald en begint meteen aan de nieuwe.

08-02-2013, 19:44


Dat klopt idd niet. Mijn nicht is ook net begonnen met een nieuwe opleiding en heeft per 1 maart weer recht op OV.

08-02-2013, 19:45

Citaat door Experience:
Dat klopt idd niet. Mijn nicht is ook net begonnen met een nieuwe opleiding en heeft per 1 maart weer recht op OV.
Nou mijn nichtje stond per 1feb ingeschreven dus in principe heeft ze ook recht op ov in feb. Want je hebt recht op een overbrugging van 4maanden.

08-02-2013, 20:58

Citaat door Zijn-vrouw:
Nou mijn nichtje stond per 1feb ingeschreven dus in principe heeft ze ook recht op ov in feb. Want je hebt recht op een overbrugging van 4maanden.
Misschien een idee om ze te bellen of langs te gaan? Dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Wij kunnen niet voor je nachecken waarom ze dan pas recht op OV heeft.

08-02-2013, 21:01


Je nichtje heeft er gewoon recht op. Ik zou even contact opnemen met DUO. Mijn vriendin is ook ingestroomd in februari

08-02-2013, 21:07
Mijn broertje is ook ingestroomd in februari, gewoon netjes zijn ov gekregen! Dus ga er achter aan!

08-02-2013, 21:09
Welke opleiding zijn zij ingestroomd? In DH was alles bijna vol

08-02-2013, 21:40

Citaat door Experience:
Misschien een idee om ze te bellen of langs te gaan? Dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Wij kunnen niet voor je nachecken waarom ze dan pas recht op OV heeft.


Dat wou ze sowieso doen!

Citaat door DommeStudente:
Je nichtje heeft er gewoon recht op. Ik zou even contact opnemen met DUO. Mijn vriendin is ook ingestroomd in februari


Jaaa klopt maar het is zo, zij is afgestudeerd eind jan. en is ingestroomt in feb. dan heb je toch nog recht?

Citaat door Zahraan:
Mijn broertje is ook ingestroomd in februari, gewoon netjes zijn ov gekregen! Dus ga er achter aan!


Ja komt goed.

Citaat door midargirl_4life:
Welke opleiding zijn zij ingestroomd? In DH was alles bijna vol
Verpleegkundige opleiding. In Utrecht.