Bekijk volle/desktop versie : Klacht tegen redband. Verdere maatregelen nemen?



Pagina's : [1] 2 3 4

08-02-2013, 12:33

Ik viste uit mijn zakje snoep van redband een stuk hout met vieze snoep eraan vastgekleefd.
Heb het hout bewaard en zakje snoep meteen weggegooid.
Nadat ik contact had opgenomen met redband werd mij verzocht om het houtstuk op te sturen voor verdere onderzoeken. Nu 2 weken later kreeg ik een brief dat het idd van hun bedrijf komt en dat er dus iets misgegaan is en dat zelfs de strenge controle dit niet heeft gezien.
Ik kreeg excuses en krijg een zakje snoep thuisgestuurd.

Oke allemaal leuk en aardig zo een miezerig zakje snoep van 1 euro 50.
Maar het was wel een gevaarlijk stuk hout, voor zelfde geldt heb ik snoep zittyen eten waar mischien splinters van die hout erin zat ofzo.. Ik neem geen genoegen met "een zakje snoep" ..

Wat denken jullie? Verder maatregelen nemen dat ik hier geen genoegen mee neem of jah shit happens en dat zakje snoep maar voor lief nemen.

08-02-2013, 12:36


Verdere maatregelen

08-02-2013, 12:41
50.000 euro aan smartengeld proberen te krijgen.

08-02-2013, 12:41
Moskowitz inschalen en aanklagen, wat denken ze wel niet.



Overdrijf je niet een beetje, als het een potje babyvoeding met een stukje glas erin was, dan had ik het begrepen, maar een zakje snoep met een stukje hout erin...


Integreren mag, maar dan met mate.

08-02-2013, 12:41


Verder! Ik heb ook een kleine spijker gevonden in mijn taart en ik heb mijn vergoeding gekregen.

08-02-2013, 12:42
Welke maatregelen zit je aan te denken dan?
Laat lekker zitten joh...veel te veel gedoe.

08-02-2013, 12:42
Ik zou nooit meer snoep van hun eten want als er in jou zakje een stuk hout kan vallen in een fabriek waar strenge controle zullen plaats vinden.

Ik zou me eerder zorgen maken wat hout opzich daar te zoeken heeft in een fabriek waar snoep wordt gemaakt.
Blijkbaar eten wij dingen waarvan wij niet eens weten wat er allemaal in verwerkt wordt.!

Succes meid.

08-02-2013, 12:43

Citaat door Happines_:
Verder! Ik heb ook een kleine spijker gevonden in mijn taart en ik heb mijn vergoeding gekregen.
Ja een spijker is wel wat anders..levensgevaarlijk.


Hoeveel?

08-02-2013, 12:48
Nou, nou een klacht tegen redband????

Het zal nooit meer gebeuren ben je niet blij met je zak snoep?

08-02-2013, 12:50

Citaat door Redband:
Nou, nou een klacht tegen redband????

Het zal nooit meer gebeuren ben je niet blij met je zak snoep?
Ik moest bij deze topic meteen aan jou denken. Ik dacht al dat je iets had uitgevreten.

08-02-2013, 12:51

Citaat door gwoonkraal:
Ik moest bij deze topic meteen aan jou denken. Ik dacht al dat je iets had uitgevreten.
hahaha

Ik moest er ook meteen op klikken

08-02-2013, 12:52

Citaat door Redband:
Nou, nou een klacht tegen redband????

Het zal nooit meer gebeuren ben je niet blij met je zak snoep?
Ik dacht dat ze boos was op jou...

08-02-2013, 12:55



Citaat door Doortje:
Ik dacht dat ze boos was op jou...
dat dacht ik ook..
Zo van funny bedoeld

08-02-2013, 12:55
Nagels in de donuts van Albert hein ieuwwwww

08-02-2013, 13:00
Ik heb in de babyvoeding van mijn dochter (olvarit) een hard stukje plastic gevonden. Dat is pas gevaarlijk. Ik heb spijt dat ik er niets mee gedaan heb, want uiteindelijk kon er allahy7fed iets gebeurd zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4