Bekijk volle/desktop versie : Nederland Pedo en Homoland



Pagina's : [1] 2

07-02-2013, 17:43
Even serieus. In Nederland wil je toch je kinderen niet meer laten opgroeien.

Pedofielen worden hier gewoon meer geaccepteerd dan moslims. Je kinderen zijn nergens meer veilig. Die tuig heeft zelfs een pedopartij omdat ze OOK RECHTEN HEBBEN. KOTS TOCH OF WAT. WAT IS DIT VOOR LAND.

HOMO' zijn word aanbeden. Je kan beter homo dan hetero zijn. Ze mogen hier als eerste trouwen dan waar op de wereld. Het word zo erg verzaligt dat jongens in hun pubertijd helemaal in de war zijn. Sommige worden maar homo om erbij te horen. Wat een aandacht allemala ineens. En het is OHHHH ZO NORMAAL. Vooral dat benadrukken. 2 vrouwen en kinderen opvoeden???Hoezo niet?? Is toch normaal??? echt KOTS OP DIT land.

Homo's en pedo en dan die combinatie die is al helemaal gevaarlijk...zij besturen Nederland. En ze zijn maar wat dol op onze Marokkaanse kindertjes. Klote Fitna land. Waarom zien mensen niet gewoon in dat ze Allah nodig hebben. Dat dit de enige mogelijkheid naar een beschaafde wereld is. Wie wil er nog kinderen krijgen in de wereld waar we nu leven en vooral dit Pedoland.

Nederland kan beter Nederpedoland heten. De polder is de pedo niet meer de polder.


Moge allah swt de ouders van Anass Aouragh veel sbar geven. En alle andere onschuldigen kinderen die dagelijks te maken hebben met vieze BLANKE OUWE KOTS mannen.


Nederland heeft geen Marokkanen probleem. Maar een pedofielen en homo probleem. En ze draaien er al jaren omheen.

Als ik een keer zo een pedofiel tegenkom. Billah ik trap hem in zijn ballen en bewerk zijn gezicht met mijn nagels en laat daarop een bericht met bloed achter. Ik zal er waarschijnlijk langer voor in de bak zitten dan hij als hij een kind verkracht en vermoord.

07-02-2013, 17:51


check alleen die lelijke lkemara delwiel bah, het zal je zoon,broer of familie lid maar wezen

http://www.google.nl/imgres?q=pedo+martijn&um=1&hl=nl&sa=N&tbo=d&biw=10 24&bih=475&tbm=isch&tbnid=kso1TBeN6IJZiM:&imgrefur l=http://frontpage.fok.nl/nieuws/479500/1/1/50/uittenbogaard-nieuwe-voorzitter-pedoclub-martijn.html&docid=kIpWPLs4R1870M&imgurl=http://www.moonbattery.com/archives/Marthijn_Uittenbogaard.jpeg&w=188&h=282&ei=I9sTUZe NL8aX1AXXzoDoDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:94&ia ct=rc&dur=466&sig=116820318205570666459&page=1&tbn h=211&tbnw=141&start=0&ndsp=9&tx=95&ty=72

07-02-2013, 17:55

Citaat door Wynona:
Even serieus. In Nederland wil je toch je kinderen niet meer laten opgroeien.

Pedofielen worden hier gewoon meer geaccepteerd dan moslims. Je kinderen zijn nergens meer veilig. Die tuig heeft zelfs een pedopartij omdat ze OOK RECHTEN HEBBEN. KOTS TOCH OF WAT. WAT IS DIT VOOR LAND.

HOMO' zijn word aanbeden. Je kan beter homo dan hetero zijn. Ze mogen hier als eerste trouwen dan waar op de wereld. Het word zo erg verzaligt dat jongens in hun pubertijd helemaal in de war zijn. Sommige worden maar homo om erbij te horen. Wat een aandacht allemala ineens. En het is OHHHH ZO NORMAAL. Vooral dat benadrukken. 2 vrouwen en kinderen opvoeden???Hoezo niet?? Is toch normaal??? echt KOTS OP DIT land.

Homo's en pedo en dan die combinatie die is al helemaal gevaarlijk...zij besturen Nederland. En ze zijn maar wat dol op onze Marokkaanse kindertjes. Klote Fitna land. Waarom zien mensen niet gewoon in dat ze Allah nodig hebben. Dat dit de enige mogelijkheid naar een beschaafde wereld is. Wie wil er nog kinderen krijgen in de wereld waar we nu leven en vooral dit Pedoland.

Nederland kan beter Nederpedoland heten. De polder is de pedo niet meer de polder.


Moge allah swt de ouders van Anass Aouragh veel sbar geven. En alle andere onschuldigen kinderen die dagelijks te maken hebben met vieze BLANKE OUWE KOTS mannen.


Nederland heeft geen Marokkanen probleem. Maar een pedofielen en homo probleem. En ze draaien er al jaren omheen.

Als ik een keer zo een pedofiel tegenkom. Billah ik trap hem in zijn ballen en bewerk zijn gezicht met mijn nagels en laat daarop een bericht met bloed achter. Ik zal er waarschijnlijk langer voor in de bak zitten dan hij als hij een kind verkracht en vermoord.

07-02-2013, 17:59
dat pedofielen fenomeen is niet alleen van hier, dat is een heel netwerk van over de hele wereld, komt
overal wel voor zelfs in marokko, mischien omdat dit een relatief klein land is waardoor het gelijk word
opgepakt, en er word hier ook veel media aandacht aangeschonken.
Maar al met al ik kan er met me verstand gewoon niet bij, gewoon ziekelijk geen woorden voor.

07-02-2013, 18:25



Citaat door Wynona:
Even serieus. In Nederland wil je toch je kinderen niet meer laten opgroeien.

Pedofielen worden hier gewoon meer geaccepteerd dan moslims. Je kinderen zijn nergens meer veilig. Die tuig heeft zelfs een pedopartij omdat ze OOK RECHTEN HEBBEN. KOTS TOCH OF WAT. WAT IS DIT VOOR LAND.




HOMO' zijn word aanbeden. Je kan beter homo dan hetero zijn. Ze mogen hier als eerste trouwen dan waar op de wereld. Het word zo erg verzaligt dat jongens in hun pubertijd helemaal in de war zijn. Sommige worden maar homo om erbij te horen. Wat een aandacht allemala ineens. En het is OHHHH ZO NORMAAL. Vooral dat benadrukken. 2 vrouwen en kinderen opvoeden???Hoezo niet?? Is toch normaal??? echt KOTS OP DIT land.

Homo's en pedo en dan die combinatie die is al helemaal gevaarlijk...zij besturen Nederland. En ze zijn maar wat dol op onze Marokkaanse kindertjes. Klote Fitna land. Waarom zien mensen niet gewoon in dat ze Allah nodig hebben. Dat dit de enige mogelijkheid naar een beschaafde wereld is. Wie wil er nog kinderen krijgen in de wereld waar we nu leven en vooral dit Pedoland.

Nederland kan beter Nederpedoland heten. De polder is de pedo niet meer de polder.


Moge allah swt de ouders van Anass Aouragh veel sbar geven. En alle andere onschuldigen kinderen die dagelijks te maken hebben met vieze BLANKE OUWE KOTS mannen.


Nederland heeft geen Marokkanen probleem. Maar een pedofielen en homo probleem. En ze draaien er al jaren omheen.

Als ik een keer zo een pedofiel tegenkom. Billah ik trap hem in zijn ballen en bewerk zijn gezicht met mijn nagels en laat daarop een bericht met bloed achter. Ik zal er waarschijnlijk langer voor in de bak zitten dan hij als hij een kind verkracht en vermoord.
ik help graag een handje en een voetje mee

07-02-2013, 18:41
adem in adem uit .......zou ik zeggen ,dat pedo`s hier meer geacepteerd worden dan moslims slaat helemaal nergens op .
de meeste nederlanders hebben een afkeer van pedofielen .
pedofilie komt overal voor ook in marokko ,net als homofilie daar voor komt
het enige verschil is dat homofilie verboden is in marokko en in Nederland niet ,maar dat betekend niet dat het daar bestaat
gelukkig hebben de meeste wereldbewoners een afkeer van pedofilie

het is verschrikkelijk dat de jonge annas dood is maar gelijk gaan speculeren en generaliseren gaat veel te ver!!!!

07-02-2013, 18:45
Al die gore pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen mogen ze eerst een paar jaar in een gevangenis stoppen tussen negers die al jarenlang droogstaan, daarna martelen en daarna in de elektrische stoel.

07-02-2013, 18:48
Pedofilie komt helaas overal voor, denk je nou echt dat in islamitische landen het niet voorkomt?

Enigste wat wij kunnen doen is om satra te vragen voor alle kindjes

07-02-2013, 18:49

Citaat door naamloos135:
Al die gore pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen mogen ze eerst een paar jaar in een gevangenis stoppen tussen negers die al jarenlang droogstaan, daarna martelen en daarna in de elektrische stoel.
Dat wens ik ook

07-02-2013, 18:53
het was volgens mij ergens in 1980 dat de tweede kamer hier voor heeft gestemd.

moet je effe opzoeken of je het ergens terug kan vinden.

07-02-2013, 18:56
moge Allah iedereen zwaar straffen die zich aan kinderen vergrijpen.

nachtmerrie voor elke ouder. wat anas is overkomen. moge Allah zijn ouders bijstaan en sabr geven

07-02-2013, 18:56

Citaat door Ibtisam..:
Pedofilie komt helaas overal voor, denk je nou echt dat in islamitische landen het niet voorkomt?

Enigste wat wij kunnen doen is om satra te vragen voor alle kindjes
is het jouw overkomen ?!

07-02-2013, 19:00



Citaat door no-name:
is het jouw overkomen ?!
Walgelijke vent, correctie beest

Omdat ik om satra vraag voor alle kindjes ga jij zo een misselijk makende opmerking maken?

Nee Allah je hfad, dat wens ik niemand toe, zelfs jou niet

07-02-2013, 19:05

Citaat door eva2:
de meeste nederlanders hebben een afkeer van pedofielen .
ga spelen man. hoe kom je daar nou weer bij

07-02-2013, 19:20

Citaat door Ibtisam..:
Pedofilie komt helaas overal voor, denk je nou echt dat in islamitische landen het niet voorkomt?

Enigste wat wij kunnen doen is om satra te vragen voor alle kindjes
Ik woon in NEDERLAND. dus ik praat NU Over NEDERLAND. Het komt overal op de wereld voor. Wil je dat ik elk land afga en de siruaties daar beschrijf...dat kan ik niet. Nee precies omdat ik HIER WOON. Sjesus hoe laag is je IQ dat je de context niet uit mijn verhaal kon halen.

Je reactie is echt tijdverspilling en voegt niks toe. Dit land is gewoon verrot omdat het alles doet voor pedofielen om hun goed te laten leven en er komen er steeds meer. De angst voor islam is hier groter dan voor pedofielen.

Watta fuck is je punt met die loze reactie van je.

Pagina's : [1] 2