Bekijk volle/desktop versie : NL-Italie -



Pagina's : [1] 2 3

06-02-2013, 20:32
maher doet mee met nl volkslied dat over duitsland/panje gaat fake marokkaan

06-02-2013, 20:53


M'n zusje ziet ze van dichtbij. Speelt Affelay mee, want alleen dan ben ik jaloers.

06-02-2013, 20:59

Citaat door CHANGES-:
M'n zusje ziet ze van dichtbij. Speelt Affelay mee, want alleen dan ben ik jaloers.
nee is gebleseeeerd ,

ps gun mij gruun

06-02-2013, 21:06

Citaat door Alhoceima09:
nee is gebleseeeerd ,

ps gun mij gruun
Aah, ik las het ergens. Maher mag er ook wel wezen.

Gaat niet ik heb je al eens eerder gegeven. Sorry!

06-02-2013, 21:13



Citaat door amazich_zeeman:
weer een schande wijf eerste klasse
Vind je m'n zusje van 14 een schande wijf? Alleen omdat ze daar is? Tazz 3lik!

06-02-2013, 21:14
Oh je had het over mij, omdat ik het over Affelay had.

06-02-2013, 21:16

Citaat door amazich_zeeman:
ik vind jou eerder een schande wijf je hoeren kut jeukt die geen enkel schaamte kent
Jij bent een schande dat je zomaar een oordeel trekt.

06-02-2013, 21:20

Citaat door amazich_zeeman:
het is geen schande om te oordelen over het geen wat allah verboden heeft en dus nogmaals tfoe op jou vieze vuile schande wijf
heeft allah niet verboden te schelden?

06-02-2013, 21:24

Citaat door amazich_zeeman:
nee we mogen ze vervloeken zo als ze allah heeft vervloekt in verschillende soerats
De Profeet zei: "Het vervloeken van een gelovige is (alsof je hem) vermoordt(d.w.z. de twee zonden zijn hetzelfde.)" (Boechari)

De Profeet zei: "Vervloek elkaar niet met de vervloeking of de woede van Allah, noch met het vuur."

De Profeet zei: "Het is niet passend voor een gelovige om een vervloeker te zijn." (Muslim)

als je nog meer wilt, roep maar

06-02-2013, 21:26

Citaat door Gizoh18:
De Profeet zei: "Het vervloeken van een gelovige is (alsof je hem) vermoordt(d.w.z. de twee zonden zijn hetzelfde.)" (Boechari)

De Profeet zei: "Vervloek elkaar niet met de vervloeking of de woede van Allah, noch met het vuur."

De Profeet zei: "Het is niet passend voor een gelovige om een vervloeker te zijn." (Muslim)

als je nog meer wilt, roep maar

06-02-2013, 21:29

Citaat door amazich_zeeman:
dit soort zijn vervloekt zo als hoofddoekjes ook vervloekt zijn waar het in verschillende hadith voorkomt. ga dingen niet kopieren van sites en hadith hier plaatsen want volgens mij weet je niet eens wat allah in houd. jou arabisch is nul en nergens gestudeerd om zo maar hadith er bij te halen.
en jij bent geleerd.. kleine meisjes uitschelden op m.nl

06-02-2013, 21:33

Citaat door amazich_zeeman:
hoe zo mogen we moslimas die pruikmaken wel vervloeken en oproepers tot zina niet
zij zijn vervloekt dr de profeet.. zij worden niet door ons vervloekt.

06-02-2013, 21:34



Citaat door amazich_zeeman:
hoe zo mogen we moslimas die pruikmaken wel vervloeken en oproepers tot zina niet
Broeder, heb je hier een hadith van waarin staat dat wij dat mogen doen? Zover ik weet is het alleen Allah die mensen vervloekt en mag vervloeken, niet wij.

06-02-2013, 21:40

Citaat door amazich_zeeman:
oke dan heb je het boek koran nog niet gelezen. ik geef je 1 aya die je mond snoert door deze uitspraak die je deed.


Neemt aan wat de profeet u zal geven, en onthoudt u van hetgeen hij u verbiedt,… [Al-Hashr (59):7]
heeft geen zin om met jou te praten

06-02-2013, 21:48

Citaat door amazich_zeeman:
het is geen schande om te oordelen over het geen wat allah verboden heeft en dus nogmaals tfoe op jou vieze vuile schande wijf
Ik zie nog steeds niets verkeerds. Ga je frustraties op iemand anders afreageren.

Pagina's : [1] 2 3