Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie je al ingeschreven bij Woningnet???



27-01-2003, 01:41
Pfff ik heb me net ingeschreven bij woningnet.nl er is nu een hele last van me schouders ik wilde me nooit inschrijven omdat het dan voelde alsof ik bijna ging trouwen ofzo wat eigenlijk helemaal niet het geval is. Ik raad jullie allemaal aan om je tijdig in te schrijven want dat scheelt heel erg je kan toch pas over een aantal jaar echt reageren op een woning en dan ook kansmaken dat je die woning krijgt.
Tenminst zo is het hier in Amsterdam is het erg moeilijk om tijdig een woning te krijgen. Daarom heb je hier ook erg vaak meisjes die dan trouwen met een jongen terwijl ze geen huis en dan bij hun schoonouders gaan wonen, dat zou ik dus nooit gaan doen. Dus met name de dames schrijf jullie in ook al trouw je met een jongen met een huis die misschien niet zo leuk of groot is dan wat jullie gewild hebben, ls je ingeschreven staat kan jij altijd nog kans maken op jullie droomhuis. En oja het kost je wel €55-, inschrijfkosten maar dat moet je maar 1 keer betalen.

Ik hoop dat ik jullie voldoende ingeformeerd heb!

Ma'salama

28-01-2003, 23:36


'alla onzintopic, hahahahaha

ismahane's zus

ps. de afwas wacht nog steeds

29-01-2003, 00:06
Hoe sneu ...
intresse van sommige leden gaat tegenwoordig net iets de ongewenste kant op he ..
Trek je conlusie maar gewoon ...ze blijven tot het einde bij hun ouders wonen ..en voor de dames is het ..'meet the parents'

29-01-2003, 00:11

Citaat:
Origineel gepost door Ismahane82
Pfff ik heb me net ingeschreven bij woningnet.nl er is nu een hele last van me schouders ik wilde me nooit inschrijven omdat het dan voelde alsof ik bijna ging trouwen ofzo wat eigenlijk helemaal niet het geval is. Ik raad jullie allemaal aan om je tijdig in te schrijven want dat scheelt heel erg je kan toch pas over een aantal jaar echt reageren op een woning en dan ook kansmaken dat je die woning krijgt.
Tenminst zo is het hier in Amsterdam is het erg moeilijk om tijdig een woning te krijgen. Daarom heb je hier ook erg vaak meisjes die dan trouwen met een jongen terwijl ze geen huis en dan bij hun schoonouders gaan wonen, dat zou ik dus nooit gaan doen. Dus met name de dames schrijf jullie in ook al trouw je met een jongen met een huis die misschien niet zo leuk of groot is dan wat jullie gewild hebben, ls je ingeschreven staat kan jij altijd nog kans maken op jullie droomhuis. En oja het kost je wel €55-, inschrijfkosten maar dat moet je maar 1 keer betalen.

Ik hoop dat ik jullie voldoende ingeformeerd heb!

Ma'salama
Ik gok het maar erop dat ik een leuk meisje ontmoet die een huis regelt...dan betaal ik de onkosten wel

29-01-2003, 00:11



Citaat:
Origineel gepost door souskebab
Ik gok het maar erop dat ik een leuk meisje ontmoet die een huis regelt...dan betaal ik de onkosten wel

29-01-2003, 00:12

Citaat:
Origineel gepost door souskebab
Ik gok het maar erop dat ik een leuk meisje ontmoet die een huis regelt...dan betaal ik de onkosten wel
Je kan je maar beter toch maar inschrijven ...
je vrouwtje zal vast wel hetzelfde denken ....
soort zoekt toch soort ..

29-01-2003, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door hichamtwentyone
Ismahane82 wanna marry me

Ze zal zich nu wel benauwd voelen

29-01-2003, 01:33

Citaat:
Origineel gepost door hichamtwentyone
Ismahane82 wanna marry me

Ze zal zich nu wel benauwd voelen
..

Ja ik wil maar onder 1 voorwaarde. Heb je al een eigen woning?