Bekijk volle/desktop versie : #___________Amateur koken ____________#



06-02-2013, 16:43

Salaam aleikoem,

Er zijn heus wel dames die pas beginnen met koken, dus t leek me leuk om hier fotos te plaatsen wat je allemaal hebt gemaakt die dag. En eventueel ook gewoon erbij zeggen hoe en wat. Ik ben zelf nu pas gaan leren een beetje hoe je eten moet maken.. ken wel wat paar dingen.. maar heb zeker nog een lange weg te gaan..

dus dames enjoy! en vooral mee plaatsen!



Wa salaam


06-02-2013, 16:45


Ik heb vandaag loubia gemaakt .. (niet helemaal zelf; me moeder heeft me mee geholpen ... )
Morgen ga ik spaghetti maken met lekkere kefta en sausje..

06-02-2013, 16:50
Sallam meid,

Hier nog 1! Mijn ouders tijdelijk op vakantie en zal voor mij zelf + broertje moeten koken. Je kan veel van je ma leren!! En smaakte het lekker????

06-02-2013, 16:52

Citaat door samraatjex:
Sallam meid,

Hier nog 1! Mijn ouders tijdelijk op vakantie en zal voor mij zelf + broertje moeten koken. Je kan veel van je ma leren!! En smaakte het lekker????
Salaam lieverd,

In shaa allah komt alles goed! heb je al wat geleerd van je moeder? of vader kan ook
Ja het smaakte echt super! next time maak ik het helemaal zelf in shaa allah! (heb helaas geen fotos gemaakt ma dat doe ik next time) in shaa allah morgen..

ga jij nog wat maken vandaag of al gemaakt?


06-02-2013, 23:05


Ik heb zeker geleerd van mijn ma, maar of ik het klaar kan maken zonder haar toezicht is maar de vraag!!!! Ik heb vandaag gevast, dus had mijn zelf gemaakte harira uit de diepvries gehaald met broodje gezond. Gisteravondveel macaroni-soepgroenten met gehakt gemaakt was een kwestie van opwarmen even snel een salade bij emaakt ( rode bieten met stukjes appel). Dat smaakte lekker!

12-02-2013, 09:23
Leuke topic, up up!