Bekijk volle/desktop versie : Jurk laten naaien



Pagina's : [1] 2

06-02-2013, 12:29
Salaam allemaal,

We hebben over 3 maanden een bruiloft van een close familielid en wil haar graag een mooie takshita cadeau doen.
Mijn moeder heeft jammer genoeg een lastige maat. Dus een kant en klare takshita gaat het niet worden.

Wie weet waar ik in omgeving Amsterdam, Almere, Utrecht voor een redelijke prijs een takshita kan laten naaien..

Mijn dank is zeer groot..


Liefs,

Theeglas...

06-02-2013, 12:33


Wat is je budget?

06-02-2013, 12:34
Ik denk rond de €100,- ik heb nog nooit iets in Nederland laten naaien, dus weet niet wat de prijzen ongeveer zijn..

06-02-2013, 12:51

Citaat door Theeglas:
Ik denk rond de €100,- ik heb nog nooit iets in Nederland laten naaien, dus weet niet wat de prijzen ongeveer zijn..
Dat kunnen naaikosten zijn voor een kaftan. Voor een takshita in NL, BE zit je gauw tussen de 200 en 250; zonder riem.

06-02-2013, 13:06



Citaat door Theeglas:
Ik denk rond de €100,- ik heb nog nooit iets in Nederland laten naaien, dus weet niet wat de prijzen ongeveer zijn..
Huur er gewoon 1, voor €100 kan je niks laten maken. Voor 80 heb je al een super mooie huurjurk.

06-02-2013, 13:10
Lebsaat Farah.

06-02-2013, 13:11
Kijk op de facebook site van Caftan Mensori. je kunt met hun contact opnemen. Ik heb daar weleens jurken laten maken. Zij laten ze maken in Tanger en leveren kwaliteit. De prijzen varieeren wel hoor. Maar je kan al iets prachtigs laten maken voor 250 incl riem

06-02-2013, 13:31
Ken je niemand die naar Marokko gaat op korte termijn? Ik heb ook een stof voor mezelf en die stuur ik naar Marokko om te laten naaien. Veel mooier en goedkoper.

06-02-2013, 13:47

Citaat door Saifediene:
Dat kunnen naaikosten zijn voor een kaftan. Voor een takshita in NL, BE zit je gauw tussen de 200 en 250; zonder riem.


Jeetje, is dat zo duur tegenwoordig...


Citaat door babygirlinlove:
Huur er gewoon 1, voor €100 kan je niks laten maken. Voor 80 heb je al een super mooie huurjurk.


Nee huren is geen optie. Mijn moeder heeft een lastige maat en wil er graag 1 die ze vaker aan kan.


Citaat door Contigo020:
Lebsaat Farah.


Ervaring? Heb je contactgegevens?

Citaat door nuwwara:
Kijk op de facebook site van Caftan Mensori. je kunt met hun contact opnemen. Ik heb daar weleens jurken laten maken. Zij laten ze maken in Tanger en leveren kwaliteit. De prijzen varieeren wel hoor. Maar je kan al iets prachtigs laten maken voor 250 incl riem


250 is ook prijzig.. (of het ligt aan mij..) zijn er geen mensen die dit in Nederland doen?


Citaat door M.alikaa:
Ken je niemand die naar Marokko gaat op korte termijn? Ik heb ook een stof voor mezelf en die stuur ik naar Marokko om te laten naaien. Veel mooier en goedkoper.
Nee helaas, daar heb ik ook al aan gedacht. Maar voorlopig gaat er niemand die kant op.

06-02-2013, 14:04
@ Besma, zou je zo vriendelijk willen zijn je jurken te verwijderen. Ik ben niet opzoek naar een kant en klare jurk maar een adres waar ik jurken kan laten naaien...

06-02-2013, 14:07

Citaat door Theeglas:
Jeetje, is dat zo duur tegenwoordig...



Nee huren is geen optie. Mijn moeder heeft een lastige maat en wil er graag 1 die ze vaker aan kan.



Ervaring? Heb je contactgegevens?


250 is ook prijzig.. (of het ligt aan mij..) zijn er geen mensen die dit in Nederland doen?



Nee helaas, daar heb ik ook al aan gedacht. Maar voorlopig gaat er niemand die kant op.
Ik denk dat het een beetje aan jou ligt. Wil je een mooie jurk kost dat al gauw 200 euro. Ik laat het ook af en toe in Tanger maken dan kost een mooie jurk met niet al te dure stof ook gewoon 200 a 250 euro.

06-02-2013, 14:14
Grappig wij hebben ook een bruiloft over 3 maanden en wil ook takishita's laten maken rond die omgeving.

Als ik iets hoor laat ik het je weten en hoop andersom ook.

06-02-2013, 15:22



Citaat door nuwwara:
Ik denk dat het een beetje aan jou ligt. Wil je een mooie jurk kost dat al gauw 200 euro. Ik laat het ook af en toe in Tanger maken dan kost een mooie jurk met niet al te dure stof ook gewoon 200 a 250 euro.


Hmm dat zou inderdaad kunnen. Ik hoef ook geen jurk die uitgebreid met allerlei dingetjes en hand gemaakt is. Qua stof ben ik van plan iets van sari te halen. Dat is al druk genoeg, dus er hoeft geen poes pas op genaaid worden.


Citaat door DecoArt:
Grappig wij hebben ook een bruiloft over 3 maanden en wil ook takishita's laten maken rond die omgeving.

Als ik iets hoor laat ik het je weten en hoop andersom ook.
wat een toeval..

Ik zal het je zeker laten weten..

06-02-2013, 16:26

Citaat door Theeglas:
Hmm dat zou inderdaad kunnen. Ik hoef ook geen jurk die uitgebreid met allerlei dingetjes en hand gemaakt is. Qua stof ben ik van plan iets van sari te halen. Dat is al druk genoeg, dus er hoeft geen poes pas op genaaid worden.



wat een toeval..

Ik zal het je zeker laten weten..
Je kan ze altijd vragen hoe duur het ongeveer gaat worden. Niet geschoten is altijd mis. Misschien vallen de kosten wel mee

06-02-2013, 17:11
Ja daar heb je inderdaad gelijk in.

Ken jij mensen uit omgeving Amsterdam, Utrecht of Almere die jurken naaien?

Pagina's : [1] 2