Bekijk volle/desktop versie : Ik wens iedereen een zeer slecht 2005



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-01-2005, 22:17

Citaat door 666_Saima:
Beste wensen, stop dat maar in jullie vette roze varkensreet. Ik wil het even niet over deze groep mensen hebben. Ik wens iedereen een verotte jaar en dat jullie met verlangen terugdenken aan het jaar 2004.

Ik hoop dat jullie vaders en moeders ontslagen worden om het simpele feit dat zij moslims zijn. Of anders hun contract niet verlengd worden. Dit gebeurde volop in 2004.

Ik hoop dat hijaab dragen moslima's op straat aangevallen worden door Nederlanders. In enkele gevallen is dit in 2004 gebeurd.

Ik hoop dat de stigmatisering van Marokkanen door Hollanders nog erger wordt. Dat Marokkanen zonder bewijsmateriaal worden aangehouden en opgepakt.
Dat wanneer men een broeder met een baard ziet, de inlichtingen diensten worden ingeschakeld. Dit gebeurt dagelijks?

Ik hoop dat er meer moslimscholen en moskeeen door onze tolerante Nederlanders in de fik worden gestoken.

2004 was een lief jaartje vergeleken met wat er komen gaat. Ik hoop daarom iedereen alle slechte toe, dingen die veel Marokkaanse broeders en zusters in 2004 deel zijn gevallen waarvan wij niet op de hoogte zijn. Ik hoop dat dit alles genoeg is dat met name Marokkaanse Moslims de wapens oppaken en voor eens en altijd korte metten te maken met de vijand.

De vijand is volop onder ons............................................... ..................
.

04-01-2005, 22:21


Ik hoop dat jij jezelf op een dag nog zult tegen gaan komen!

Happy New Year

04-01-2005, 22:22

Citaat door 666_Saima:
Beste wensen, stop dat maar in jullie vette roze varkensreet. Ik wens iedereen een veroote jaar en dat jullie met verlangen terugdenken aan het jaar 2004.

Ik hoop dat jullie vaders en moeders ontslagen worden om het simpele feit dat zij moslims zijn. Of anders hun contract niet verlengd worden. Dit gebeurde volop in 2004.

Ik hoop dat hijaab dragen moslima's op straat aangevallen worden door Nederlanders. In enkele gevallen is dit in 2004 gebeurd.

Ik hoop dat de stigmatisering van Marokkanen door Hollanders nog erger wordt. Dat Marokkanen zonder bewijsmateriaal worden aangehouden en opgepakt.
Dat wanneer men een broeder met een baard ziet, de inlichtingen diensten worden ingeschakeld. Dit gebeurt dagelijks?

Ik hoop dat er meer moslimscholen en moskeeen door onze tolerante Nederlanders in de fik worden gestoken.

2004 was een lief jaartje vergeleken met wat er komen gaat. Ik hoop daarom iedereen alle slechte toe, dingen die veel Marokkaanse broeders en zusters in 2004 deel zijn gevallen waarvan wij niet op de hoogte zijn. Ik hoop dat dit alles genoeg is dat met name Marokkaanse Moslims de wapens oppaken en voor eens en altijd korte metten gemaakt wordt gemaakt met de vijand.

De vijand is volop onder ons............................................... ..................
Pak je wapens dan op en laat zien wat je waard bent meid.

04-01-2005, 22:25
Ik hoop dat je in een inrichting belandt voordat je jezelf nog pijn gaat doen

04-01-2005, 22:27



Citaat door tazia:
Ik hoop dat je in een inrichting belandt voordat je jezelf nog pijn gaat doen
trut

04-01-2005, 22:31
Wie is "ons" Saïma?

Heb je weer een tijdje in een cel gezeten? Is je haat weer gestegen tot boven het kookpunt?

Eigenlijk ben je best een lief meisje hoor, alleen je voelt je erg eenzaam, ik wil je best helpen hoor.

04-01-2005, 22:34

Citaat door 666_Saima:
Beste wensen, stop dat maar in jullie vette roze varkensreet. Ik wil het even niet over deze groep mensen hebben. Ik wens iedereen een verotte jaar en dat jullie met verlangen terugdenken aan het jaar 2004.

Ik hoop dat jullie vaders en moeders ontslagen worden om het simpele feit dat zij moslims zijn. Of anders hun contract niet verlengd worden. Dit gebeurde volop in 2004.

Ik hoop dat hijaab dragen moslima's op straat aangevallen worden door Nederlanders. In enkele gevallen is dit in 2004 gebeurd.

Ik hoop dat de stigmatisering van Marokkanen door Hollanders nog erger wordt. Dat Marokkanen zonder bewijsmateriaal worden aangehouden en opgepakt.
Dat wanneer men een broeder met een baard ziet, de inlichtingen diensten worden ingeschakeld. Dit gebeurt dagelijks?

Ik hoop dat er meer moslimscholen en moskeeen door onze tolerante Nederlanders in de fik worden gestoken.

2004 was een lief jaartje vergeleken met wat er komen gaat. Ik hoop daarom iedereen alle slechte toe, dingen die veel Marokkaanse broeders en zusters in 2004 deel zijn gevallen waarvan wij niet op de hoogte zijn. Ik hoop dat dit alles genoeg is dat met name Marokkaanse Moslims de wapens oppaken en voor eens en altijd korte metten te maken met de vijand.

De vijand is volop onder ons............................................... ..................

is het alweer 'that time of the month'? de tijd vliegt, zeg...

04-01-2005, 23:40
wahahahahahah jij bent echt ziek in je hoofd meisje
maar t komt wel goed hoor met je althans dat hopen we maar he

stupid bitch

05-01-2005, 00:10
arme schat. ben je gedumpt?

05-01-2005, 00:38
Saima is geen Chucky, maar Chucky is Saima wel!

Ik wil wel met je spelen, al is het alleen maar om je schattige waarheidsgetrouwe woorden die jij telkens uit je lelijke avatar-hoofd weet te halen en via je angstaanjagende monstervingertjes op de kop weet te tikken.

Ik houd van jou, lelijke Saima, als ik nu de mogelijkheid en permissie om jou een natte zoen op die lelijke bek had dan wist ik het wel!

Ma3a salama schat!

Orgo

05-01-2005, 00:47
waar heb je het over meid. zit je weer eens met jezelf in de knoop maak je niet druk die inrichtingen die ze hier hebben zijn speciaal voor jullie nederlanders want wij moslims worden niet zo snel gek. En al zou dat gebeuren dan zal er wel weer geen plek zijn omdat jullie al alles volgeboekt hebben.

ik weet verder niet echt wat jou probleem is nou athans, ik denk dat het je dwars zit dat wij maar niet teverslaan zijn meid, we zijn een magneet die de aarbol heeft doorboord. Geloof me er komt veel op ons af maar ondergaan zullen we nooit. Dus als het straks iemand moet vertrekken uit ned dan zal jij dat wel zijn. ik weet niet waar jij je verstand hebt zitten maar je zal er wel op zitten.
hahaha

tip van de dag. PRAAT OVER JE PROBLEMEN WIE WEET LOST DAT WAT.

05-01-2005, 00:59

Citaat door Jihaane:
Pak je wapens dan op en laat zien wat je waard bent meid.
LOL

dat zal niet veel zijn

05-01-2005, 01:00



Citaat door atropos:
is het alweer 'that time of the month'? de tijd vliegt, zeg...

05-01-2005, 01:02

Citaat door 666_Saima:
Beste wensen, stop dat maar in jullie vette roze varkensreet. Ik wil het even niet over deze groep mensen hebben. Ik wens iedereen een verotte jaar en dat jullie met verlangen terugdenken aan het jaar 2004.

Ik hoop dat jullie vaders en moeders ontslagen worden om het simpele feit dat zij moslims zijn. Of anders hun contract niet verlengd worden. Dit gebeurde volop in 2004.

Ik hoop dat hijaab dragen moslima's op straat aangevallen worden door Nederlanders. In enkele gevallen is dit in 2004 gebeurd.

Ik hoop dat de stigmatisering van Marokkanen door Hollanders nog erger wordt. Dat Marokkanen zonder bewijsmateriaal worden aangehouden en opgepakt.
Dat wanneer men een broeder met een baard ziet, de inlichtingen diensten worden ingeschakeld. Dit gebeurt dagelijks?

Ik hoop dat er meer moslimscholen en moskeeen door onze tolerante Nederlanders in de fik worden gestoken.

2004 was een lief jaartje vergeleken met wat er komen gaat. Ik hoop daarom iedereen alle slechte toe, dingen die veel Marokkaanse broeders en zusters in 2004 deel zijn gevallen waarvan wij niet op de hoogte zijn. Ik hoop dat dit alles genoeg is dat met name Marokkaanse Moslims de wapens oppaken en voor eens en altijd korte metten te maken met de vijand.

De vijand is volop onder ons............................................... ..................
Moet jij niet een zelfmoordaanslag gaan oefenen op je kamertje...... Alleen.

05-01-2005, 01:04
en uitvoeren weer een gestoorde minder, houdt ze tenminste een plek over voor een ander gestoorde.

Pagina's : [1] 2 3 4 5