Bekijk volle/desktop versie : Als een vrouw mannen haat heeft/ of een man vrouwenhaat..



05-02-2013, 20:13
Als een vrouw mannen haat heeft

zij dit aan zichzelf te danken?


Omdat ze zelf ervoor koos om zich te mengen/daten met mannen die haar wereldbeeld hebben
aangetast...

Pretty boy of the class..


crimeel type en..

alles makkelijk laten verlopen (zoenen etc)


en dan later mannenhaat creeeren dan denk ik ja had je het niet een beetje zelf kunnen zien aankomen..

eens of eens ARGUMENTATIE MENSEN!

Geld ook voor de mannen omgekeerde natuurlijk voor het populaire,mooie meisje gaan et..

Geld natuurlijk niet voor man.vrouw die gwn netjes was maar een klootzak/gek wijf heeft uitgekozen!

05-02-2013, 20:17


Ja en nee!

Ja, op wat je hierboven hebt getypt. Soms denk ik ook bij de verhalen die ik hoor, meid wat heb je jezelf aangedaan. Nee, omdat er vrouwen zijn die in het verleden bijvoorbeeld fysiek, mentaal mishandeld en/of verkracht zijn. Sommige vrouwen komen hier nooit overheen.

05-02-2013, 20:19
Dat merk ik eerder bij de mannen dan bij de vrouwen

05-02-2013, 20:19

Citaat door Sweet__love:
Ja en nee!

Ja, op wat je hierboven hebt getypt. Soms denk ik ook bij de verhalen die ik hoor, meid wat heb je jezelf aangedaan. Nee, omdat er vrouwen zijn die in het verleden bijvoorbeeld fysiek, mentaal mishandeld en/of verkracht zijn. Sommige vrouwen komen hier nooit overheen.
Heb het wel over vrouwen die het een beetje zoeken he...heb het niet over vrouwen die hele leven netjes zijn en dan trouwen met een gast die netjes lijkt en dat het dan een klootzak is maar zulke scenarios spreken voor zich denk ik.

05-02-2013, 20:20



Citaat door mismaroc15:
Dat merk ik eerder bij de mannen dan bij de vrouwen
had je niet arguementatie gezien met hoofdletter en ook voor mannen natuurlijk

05-02-2013, 20:24
Vrouwen en mannen die je tegenkomt in je leven beïnvloed je beeld natuurlijk, dat is vanzelfsprekend en iets menselijk. Maar het is aan jou om het zover te laten komen dat je zo een beoordelend en harde beeld hebt.

05-02-2013, 20:27

Citaat door WarriorHeart:
Heb het wel over vrouwen die het een beetje zoeken he...heb het niet over vrouwen die hele leven netjes zijn en dan trouwen met een gast die netjes lijkt en dat het dan een klootzak is maar zulke scenarios spreken voor zich denk ik.
Oh....in dat geval zoeken zowel mannen als vrouwen het zelf op. Allah subhana wa ta3laa heeft contact/relatie met het andere geslacht niet voor niets verboden. “Het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht voor jullie is. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.” (Soerat al-Baqarah: 216)

05-02-2013, 20:36
Het hoeft helemaal niet per sé door vriendjes or what ever te komen. Het kan ook door je broers/vader/ooms. En als je daarna een rotzak van een vent hebt getroffen is er iets in je gewoon afgeknapt op mannen.

05-02-2013, 20:38
Sowieso is er iets mis met vrouwen die op foute types vallen, nooit geleerd wat een normale man inhoudt tijdens haar jeugd.

05-02-2013, 20:43

Citaat door Xaviera:
Het hoeft helemaal niet per sé door vriendjes or what ever te komen. Het kan ook door je broers/vader/ooms. En als je daarna een rotzak van een vent hebt getroffen is er iets in je gewoon afgeknapt op mannen.
Dat zei ik ook in het begin. Maar hij doelde dus op meiden die er voor kozen om te daten....