Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mijn zuster

umm-shaheed
05-02-2013, 20:01

aassalaamo alikom dit is een hele waardevolle boek bereft de moslim vrouw, niet iedereen heeft jammer genoeg de juiste islamitische opvoeding gehad ( moge Allah ta3ala de ouders belonen voor hun inspannigen) en dit boek doet je bi idni Allah ta3ala tot het besef komen over je waarde als islamitische vrouw. schaf het aan als je kan insha Allah http://www.islamazon.nl/images/1181_large.jpg?osCsid=5c1065ec0f367e6c7f16bf4957dd ae92

Iems-
05-02-2013, 20:07
barakalaho fiek sis , thanks voor t delen :sjans:

umm-shaheed
08-02-2013, 16:00
Wanneer open je topic over Akhlaaq ? Kan jij die me uitscheld in topics en vervloekt veel van leren zeg. Of lees dat boek zelf en voed jezelf op moge Allah ta3aala jou vandaag nog jou straf geven, ameen!!! moslimhater!!!!

SoulZiel
08-02-2013, 16:07
moge Allah ta3aala jou vandaag nog jou straf geven, ameen!!! moslimhater!!!! Ik houd van moslims..

is_lam
08-02-2013, 16:15

Wanneer open je topic over Akhlaaq ? Kan jij die me uitscheld in topics en vervloekt veel van leren zeg. Of lees dat boek zelf en voed jezelf op Leer gewoon een keer te zwijgen! Op MJLR kun je je gang gaan, hier ligt het wat gevoeliger en terecht.,. Oughtie Baraak Allaah ou feek!:sjans:

umm-shaheed
08-02-2013, 16:32
Leer gewoon een keer te zwijgen! Op MJLR kun je je gang gaan, hier ligt het wat gevoeliger en terecht.,. Oughtie Baraak Allaah ou feek!:sjans: wa feek baraka Allah ta3alaa!!!

DikkeDame3
08-02-2013, 16:35
Salaam 3laikoum oeghti, Lijkt me een zeer interessante boek, ik was toevallig gister in een winkeltje, maar heb deze boek niet gezien. Weet jij waar je hem kunt kopen? barakAllahoefeek voor je inspanningen. wa 3laikoum salaam

umm-shaheed
08-02-2013, 16:38
Salaam 3laikoum oeghti, Lijkt me een zeer interessante boek, ik was toevallig gister in een winkeltje, maar heb deze boek niet gezien. Weet jij waar je hem kunt kopen? barakAllahoefeek voor je inspanningen. wa 3laikoum salaam wa alikomo salaam geliefde zuster wa feek baraka Allah je kan het bij islamazon bestellen insha Allah of bij andere íslamitische boekhandels, ik had de mijne online als je besteld raad ik aan om meerdere boeken ineen te bestellen of met meerdere zusters samen je bestelling te doen ivm de dure bezorgkosten evt. het is echt een mooi boek en kost 5.50 voor degenen die dochters opvoeden is dit echt een aanwinst

DikkeDame3
08-02-2013, 16:43
wa alikomo salaam geliefde zuster wa feek baraka Allah je kan het bij islamazon bestellen insha Allah of bij andere íslamitische boekhandels, ik had de mijne online als je besteld raad ik aan om meerdere boeken ineen te bestellen of met meerdere zusters samen je bestelling te doen ivm de dure bezorgkosten evt. het is echt een mooi boek en kost 5.50 voor degenen die dochters opvoeden is dit echt een aanwinst Shoukran dit ga ik dan bestellen in shaa Allah. hihi is dit ook bedoeld voor zusters die niet getrouwd zijn en geen kid(s) hebben?

is_lam
08-02-2013, 16:45
Shoukran dit ga ik dan bestellen in shaa Allah. hihi is dit ook bedoeld voor zusters die niet getrouwd zijn en geen kid(s) hebben? Tuurlijk!

umm-shaheed
08-02-2013, 16:47
Shoukran dit ga ik dan bestellen in shaa Allah. hihi is dit ook bedoeld voor zusters die niet getrouwd zijn en geen kid(s) hebben? ja absoluut, je leert over je waarde als vrouw in de sameleving, totaal het tegenovergestelde van wat de ongelovigen ons willen doen geloven via hun scholen etc, dus hoe vroeger je dit boek leest in je leven hoe beter in sha Allah!!

DikkeDame3
08-02-2013, 16:53
ja absoluut, je leert over je waarde als vrouw in de sameleving, totaal het tegenovergestelde van wat de ongelovigen ons willen doen geloven via hun scholen etc, dus hoe vroeger je dit boek leest in je leven hoe beter in sha Allah!! nee, snap ik zuster ik irriteer me ook geel en groen aan uitspraken van hen die nergens opgebaseerd zijn. Scholing word in de islam toegejuicht itt Christendom/jodendom, erfrecht heeft de islam toegekent aan de vrouw terwijl Christendom/jodendom dit alleen aan de mannen toekennen en tig andere punten.. De onwetende kuffaar zijn net een kudde schapen en volgen alles van geertje.. Welhamdoelilah dat ik een moslima ben!