Bekijk volle/desktop versie : Religieuze politie Saoedi-Arabië



05-02-2013, 12:50
Wisten jullie dat criminelen die veroordeeld worden in Saoedi-Arabië vermindering van straf krijgen wanneer ze de Koran uit hun hoofd leren. Daarnaast krijgen ze een baantje als agent bij de religieuze politie. Het is een gevoelige kwestie op het Arabische schiereiland. Je mag er publiekelijk niet over praten.

Triest ....triest....het percentage sociopaths en moreel gebrekkigen onder de criminelen is groot. Je zou kunnen zeggen dat ze psychisch ziek zijn en misschien wel nooit te genezen zijn. Wow..zulke personen zouden ook nog carriere kunnen maken binnen het religieus establishment daar.
Ik moest hieraan denken toen ik dat artikel las van die geestelijke (die misschien geestelijk ziek is) die zijn dochter van 5 jaar heeft vermoord. Hij schijnt een drugverleden te hebben.... Allah Ihfath...

05-02-2013, 13:11



Citaat door Hamoet:
Wisten jullie dat criminelen die veroordeeld worden in Saoedi-Arabië vermindering van straf krijgen wanneer ze de Koran uit hun hoofd leren. Daarnaast krijgen ze een baantje als agent bij de religieuze politie. Het is een gevoelige kwestie op het Arabische schiereiland. Je mag er publiekelijk niet over praten.

Triest ....triest....het percentage sociopaths en moreel gebrekkigen onder de criminelen is groot. Je zou kunnen zeggen dat ze psychisch ziek zijn en misschien wel nooit te genezen zijn. Wow..zulke personen zouden ook nog carriere kunnen maken binnen het religieus establishment daar.
Ik moest hieraan denken toen ik dat artikel las van die geestelijke (die misschien geestelijk ziek is) die zijn dochter van 5 jaar heeft vermoord. Hij schijnt een drugverleden te hebben.... Allah Ihfath...
Omdat elke grote stad in deze wereld zijn prostituees heeft is het niet moeilijk om te raden wie daar in Mekka wel eens vaker op bezoek gaan bij de dames en dat voor gereduceerd tarief. Want hoe beter ze zich voordoen, hoe minder je ervan kunt verwachten.

05-02-2013, 13:16

Citaat door forfait:
Omdat elke grote stad in deze wereld zijn prostituees heeft is het niet moeilijk om te raden wie daar in Mekka wel eens vaker op bezoek gaan bij de dames en dat voor geredueerd tarief. Want hoe beter ze zich voordoen, hoe minder je ervan kunt verwachten.
Dit wist ik niet. Ik dacht dat Mekka daar een uitzondering op was. Nou...nou...

05-02-2013, 14:03

Citaat door Hamoet:
Dit wist ik niet. Ik dacht dat Mekka daar een uitzondering op was. Nou...nou...
Officieel bestaat het natuurlijk niet. Maar ja, het is een grote stad.

05-02-2013, 14:09



Citaat door forfait:
Officieel bestaat het natuurlijk niet. Maar ja, het is een grote stad.
Waar mensen voor het zeggen hebben, kunnen zulke zaken plaatsvinden....maar goed des te meer reden om zelf op onderzoek te gaan naar kennis en je eigen hart hierin volgen...

05-02-2013, 14:12

Citaat door IslamPolicy:
ahh gossie,

de ongelovigen hebben mekaar gevonde, of zeg eens , 1 persoon meerdere accountants
Prachtige reactie...je spreekt zeker uit ervaring...je ziet wat je wilt zien, uit een citroen kun je geen sinaasappelsap persen... Probeer die es te begrijpen...

05-02-2013, 14:17

Citaat door forfait:
Officieel bestaat het natuurlijk niet. Maar ja, het is een grote stad.

..

Ben je daar en keer geweest?Hou je vermoedens voor je,

05-02-2013, 14:21
Kun je een bron geven van jouw bewering.

05-02-2013, 14:30

Citaat door RaiseUp:
Kun je een bron geven van jouw bewering.
BBC Documentary: inside the Saudi Kingdom (2012). YouTube.com/watch?v=uY0hbnDh3Pc. Op zich best interessant om te zien, hoewel natuurlijk flink is gecensureerd. Ach ja het is wat je ervan maakt...

05-02-2013, 15:34
daar is niks mis mee, voor als nog is er nooit een schandaal naar buiten gekomen waar zij bij betrokken waren.
wij geloven dat iedere ziekte geneesbaar is, en dat de koran de alchifa is voor de mensheid.

dan kun je wel heel achterlijk op z'n hollands vanuit je stinkende bureaustoel ons hier komen vertellen dat dat mis is, maar niemand die jouw in positie heeft verheven, noch zal er ooit naar jouw geluisterd worden. het is de zieke die over een ander zieke spreekt. alleen heeft de spreker nog geen genezing gevonden zoals we allemaal kunnen merken

05-02-2013, 15:38

Citaat door IslamPolicy:
ahh gossie,

de ongelovigen hebben mekaar gevonde, of zeg eens , 1 persoon meerdere accountants
Toch vreemd dat je dat denkt. Zoals je zou moeten weten is mijn stijl toch wel wat anders dan die van Hamoet en gebruik ik eigenlijk maar 1 avatar (overigens niet nu onder deze naam).

05-02-2013, 15:39

Citaat door tabiya:
..

Ben je daar en keer geweest?Hou je vermoedens voor je,
Prostitutie is er in Mekka. Onder meer van Pakistaanse en Nigeriaanse kant. Ben je verbaasd over het voorkomen van prostitutie in een grote stad?