Bekijk volle/desktop versie : Hifti: ''De spelers van Marokko zijn niet serieus bezig''



Pagina's : [1] 2

04-02-2013, 22:51
De teamarts van de nationale ploeg, Abderrazak Hifti heeft onlangs op de persconferentie, waar ook bondscoach Rachid Taoussi aanwezig was, hard uitgehaald naar de spelers van de nationale ploeg, die in zijn ogen niet serieus bezig zijn met hun vak.

Hifti: ''We hebben bij de nationale ploeg te maken met een serieus probleem. Hoe wil je prestaties leveren als de meeste spelers om 04:00 gaan slapen en Shisha roken? Dit is niet een probleem dat je binnen een maand kan oplossen.''

''Taoussi, Regragui en ik hebben controles moeten uitvoeren om te kijken welke spelers wel en niet op tijd sliepen.''

Hifti benadrukte wel dat vooral de Botola Pro spelers zich niet serieus met hun vak bezighouden en zich aan deze zaken schuldig maken.

04-02-2013, 22:57



Citaat door Doemaarniet:
De teamarts van de nationale ploeg, Abderrazak Hifti heeft onlangs op de persconferentie, waar ook bondscoach Rachid Taoussi aanwezig was, hard uitgehaald naar de spelers van de nationale ploeg, die in zijn ogen niet serieus bezig zijn met hun vak.

Hifti: ''We hebben bij de nationale ploeg te maken met een serieus probleem. Hoe wil je prestaties leveren als de meeste spelers om 04:00 gaan slapen en Shisha roken? Dit is niet een probleem dat je binnen een maand kan oplossen.''

''Taoussi, Regragui en ik hebben controles moeten uitvoeren om te kijken welke spelers wel en niet op tijd sliepen.''

Hifti benadrukte wel dat vooral de Botola Pro spelers zich niet serieus met hun vak bezighouden en zich aan deze zaken schuldig maken.
Botola pro spelers hebben geen hersenen, dus dat ik begrijp ik.

Maar ik verdenk Amrabat en een paar Franse clowns hier ook van

04-02-2013, 22:58

Citaat door Doemaarniet:
De teamarts van de nationale ploeg, Abderrazak Hifti heeft onlangs op de persconferentie, waar ook bondscoach Rachid Taoussi aanwezig was, hard uitgehaald naar de spelers van de nationale ploeg, die in zijn ogen niet serieus bezig zijn met hun vak.

Hifti: ''We hebben bij de nationale ploeg te maken met een serieus probleem. Hoe wil je prestaties leveren als de meeste spelers om 04:00 gaan slapen en Shisha roken? Dit is niet een probleem dat je binnen een maand kan oplossen.''

''Taoussi, Regragui en ik hebben controles moeten uitvoeren om te kijken welke spelers wel en niet op tijd sliepen.''

Hifti benadrukte wel dat vooral de Botola Pro spelers zich niet serieus met hun vak bezighouden en zich aan deze zaken schuldig maken.
Marokkaanse spelers zijn sinds 1994 niet meer serieus bezig met Marokko

04-02-2013, 23:14
Nog een bewijs dat die botola spelers dit soort dingen zien als een betaalde vakantie...

04-02-2013, 23:18


juist, ze denken dat ze op vakantie gaan tfoee terwijl al die andere
afrikanen strijden om de titel gaan hun shisha zitten roken bazz voor marokko

04-02-2013, 23:50
Weg met die botola clowns.

04-02-2013, 23:56
Ik heb de video gezien waarin Hifti praat en hij zegt duidelijk geen botola spelers hij heeft het daar over de Marokkanen in het algemeen dus in Marokko en buiten Marokko dat ze niet op tijd naar bed gaan. Verder zei Hifti dat het deze jaar beter is gegaan

Maar ja die Hifti is zelf een grap iedereen wordt ontslagen behalve hij , Akram de voorzitter van Wydad is lid van de Marokkaanse voebtalbond en Hifti is tevens ook de dokter bij Wydad ???

Hifti 2013 : Taoussi selecteerd Bellakhdar (fit) , Hifti nee Bellakhdar is niet fit
Hifti in 2012 : Ja assaidi is top fit kan alle wedstrijden spelen ( nou dat heb ik gezien op de can 2012??)
Hifti in 2010 : Ja chamakh is niet geblesseerd hij is topfit later kwam chamakh bij arryadia waar was Hifti ja nergens te bekennen
Hifti in 2009 : In clubverband Ayoub Skouma is geblesseerd kan niet spelen , Badou Zaki stelt m toch op en Skouma blijkt top fit

Dit is dus de dokter van de nationale elftal hhhhhh

04-02-2013, 23:59

Citaat door Les-far-rabat:
Ik heb de video gezien waarin Hifti praat en hij zegt duidelijk geen botola spelers hij heeft het daar over de Marokkanen in het algemeen dus in Marokko en buiten Marokko dat ze niet op tijd naar bed gaan. Verder zei Hifti dat het deze jaar beter is gegaan

Maar ja die Hifti is zelf een grap iedereen wordt ontslagen behalve hij , Akram de voorzitter van Wydad is lid van de Marokkaanse voebtalbond en Hifti is tevens ook de dokter bij Wydad ???

Hifti 2013 : Taoussi selecteerd Bellakhdar (fit) , Hifti nee Bellakhdar is niet fit
Hifti in 2012 : Ja assaidi is top fit kan alle wedstrijden spelen ( nou dat heb ik gezien op de can 2012??)
Hifti in 2010 : Ja chamakh is niet geblesseerd hij is topfit later kwam chamakh bij arryadia waar was Hifti ja nergens te bekennen
Hifti in 2009 : In clubverband Ayoub Skouma is geblesseerd kan niet spelen , Badou Zaki stelt m toch op en Skouma blijkt top fit

Dit is dus de dokter van de nationale elftal hhhhhh
Het blijft een Marokkaan

05-02-2013, 00:05
Misschien moeten we maar gewoon tevreden zijn met wat we te zien krijgen, en kan het gewoon niet beter niks mis mee..

05-02-2013, 01:39
het grappige is... een botola speler doet het beter dan die europeanen.. ze leveren in ieder geval strijd.. je kan zeuren wat je wil maar als er niet gestreden wordt op et veld dan is het 3 keer niks. ik geloof ook best dat die botola spelers aan het gamen zijn enzo maar ja ze krijgen ook helemaal geen kans.. ze nemen het daarom ook totaaaaaal niet serieus. en wie is die gast die hun ps3 heeft gegeven mongolen

05-02-2013, 04:33
Botola spelers zijn schandalig slecht, waarom geef je niet toe dat ze niet kunnen voetballen. Die Chakir hoe is hij ooit voetballer geworden?

05-02-2013, 09:08
Die botola spelers + 80% van de europese spelers hebben geen toekomst, laat ze dus lekker genieten van deze waardevolle hoogtepunten in hen carriere Alsof marokko wel wint van capi verte als iedereen op tijd zn bed ingaat.

05-02-2013, 10:50



Citaat door Lafouine78:
Ken jij alleen chakir ? Jij bent de grootste clown spelers als hafidi 20 en nemli aberhoun khaliqi hebben meer potentie dan de meeste spelers uit europa die alleen maar bankzitten. Deze 4 moeten kosten wat het kost opgeroepen worden. Reepect voor belhanda labyad berrada maar geen bankzitters en hele matige spelers als hamdaoui amrabat
Botola is een amateurcompetitie, wanneer dringt het nou eens door

In Marokko krijg je geen tactiek mee. De spelers zijn vaak heel erg dom, uitzonderingen daargelaten.

05-02-2013, 18:19

Citaat door Lafouine78:
Nogmaals lezen, 4 spelers sektioui naybet bassir heb het gekilled in europa. Dit zijn 4 spelers met potentie beter dan adaou en die is een basisspeler in portugal
Klopt deze mensen snappen niks. We hebben nu al jaren de europese spelers aan het werk gezien naar ey het is echt genoeg nu

05-02-2013, 18:47

Citaat door Les-far-rabat:
Ik heb de video gezien waarin Hifti praat en hij zegt duidelijk geen botola spelers hij heeft het daar over de Marokkanen in het algemeen dus in Marokko en buiten Marokko dat ze niet op tijd naar bed gaan. Verder zei Hifti dat het deze jaar beter is gegaan

Maar ja die Hifti is zelf een grap iedereen wordt ontslagen behalve hij , Akram de voorzitter van Wydad is lid van de Marokkaanse voebtalbond en Hifti is tevens ook de dokter bij Wydad ???

Hifti 2013 : Taoussi selecteerd Bellakhdar (fit) , Hifti nee Bellakhdar is niet fit
Hifti in 2012 : Ja assaidi is top fit kan alle wedstrijden spelen ( nou dat heb ik gezien op de can 2012??)
Hifti in 2010 : Ja chamakh is niet geblesseerd hij is topfit later kwam chamakh bij arryadia waar was Hifti ja nergens te bekennen
Hifti in 2009 : In clubverband Ayoub Skouma is geblesseerd kan niet spelen , Badou Zaki stelt m toch op en Skouma blijkt top fit

Dit is dus de dokter van de nationale elftal hhhhhh
Of is het alleen maar omdat de arts van WAC is?

Wie moet de dokter van het nationale elftal worden>? Er is geen betere dan hij. Bij FAR al helemaal niet.

Pagina's : [1] 2