Bekijk volle/desktop versie : Nederland stelt nieuwe uitrusting voor



04-02-2013, 13:06
Nederland stelt nieuwe uitrusting voor

De Nederlandse voetbalbond heeft vanmorgen de nieuwe uituitrusting voorgesteld in het bijzijn van bondscoach Louis Van Gaal. De uitrusting valt op door de gelijkenis met de Nederlandse vlag.
De nieuwe uituitrusting van Oranje is wit met twee gekleurde vakken. Het vlak op de borst is roodn terwijl het vlak aan de onderkant blauw is, net zoals de Nederlandse vlag. Het design van het truitje verwijst naar eigen zeggen naar de relatie van Nederland met ruimte en geometrie. De broeken zijn wit, terwijl de kousen blauwe en witte details hebben en een Nederland-detail.
Het tenue kreeg ook de goedkeuring van bondscoach Louis van Gaal. "Ik vind het een mooi en strak tenue waar we trots op mogen zijn", zegt de Nederlandse selectieheer. "Op dit moment is voor ons de eerste prioriteit om ons te kwalificeren voor het WK in Brazilië. Als je kijkt naar alle Nederlandse talenten die we hier hebben rondlopen ben ik ervan overtuigd dat we dit halen."
Oranje speelt woensdag voor het eerst in de nieuwe uitrusting tegen verliezend EK-finalist Italië.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-02-04/nederland-stelt-nieuwe-uituitrusting-voor

04-02-2013, 14:49


Ik vind ze niet mooi......

04-02-2013, 16:19
haha kijk, ze3ma professionele photoshoot....kleuren van het shirt zie je terug op de muren

die tweede van links. whallah meh ik zie wie dat is. maher of lens

04-02-2013, 16:20

Citaat door Lafouine78:
Gaan ze op carnaval ? Jezus wat een lelijke shirtjes. Van persie moet wat met zijn status doen. Laat portugal zulke shirtjes krijgen van nike en ronaldo ziet ze. Dan stuurt de portugese bond per direct die troep terug aan nike. Zo loop je voorschut ze mogen voorbeeld nemen aan de portugesen fransen en duitsers

04-02-2013, 17:11


deze zijn wel vetjess

04-02-2013, 17:27
Beter dan vorige