Bekijk volle/desktop versie : ''Moskee' in Walibi geen enkel probleem'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

04-02-2013, 11:39
De gebedsruimte die Walibi Holland inricht is niet alleen bestemd voor moslims.





Het gaat om een stilteruimte, die toegankelijk is voor iedereen, 'ongeacht religieuze of levensbeschouwelijke overtuiging' van gebruikers'. Dat schrijft minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher (PvdA) in antwoord op Kamervragen van de PVV.

Eind december schreef De Telegraaf dat Walibi van plan was om een islamitische gebedsruimte in te richten in het pretpark in Flevoland. Geert Wilders noemde dit voornemen 'krankzinnig'. Hij sprak van 'islamisering van onze pretparken'.

Asscher deelt de verontwaardiging van Wilders niet, zo schrijft hij. "Navraag bij Walibi Holland leert dat de stilteruimte toegankelijk is voor iedereen die er gebruik van wil maken", schrijft hij. "Het gebruik van een stilteruimte voor verschillende religies toont bij uitstek de Nederlandse waarde van tolerantie."

04-02-2013, 11:41


Zo'n stilte ruimte vind ik wel wat je spendeert er toch een hele dag met de kids, het is fijn als de ouders dan even hun momentje hebben om te bidden, mediteren of wat dan ook.

Ben er jaren geleden geweest met moslima's die toen achter de bomen op een rustig plekje gingen bidden, er kwam een schoonmaker naar ons toe die zei: oh jullie zijn aan het bidden, ik wilde zojuist even aangeven dat je er niet mag picknicken of zo. maar gaat u gang en een fijne dag verder. zo aardig van hem!

04-02-2013, 11:45
Ben benieuwd wat de PVV er van zal zeggen nu dit een ''algemene'' gebeds ruimte zal worden voor alle religies in plaats van een moskee


04-02-2013, 11:46
zo zie maar wat pvv ziet als probleem: ipv economie te redden gaan ze zich bezig houden met een moskee in walibi. dat schept 10000 banen zekr!!

stelletje clowns


04-02-2013, 11:55


Leonidas....Seal79......Cactus....Estelle...en de rest van de racisten kliek....zoals ik zei...jullie mogen best hier op Marokko.nl zeiken en zeuren...maar wij moslims leven ons leventje en beetje voor beetje lukt het ons elke keer enorme stapjes te zetten.... Maar jullie mogen gerust blijven zeuren op Marokko.nl.....:P


04-02-2013, 11:56

Citaat door Effe_serieus:
zo zie maar wat pvv ziet als probleem: ipv economie te redden gaan ze zich bezig houden met een moskee in walibi. dat schept 10000 banen zekr!!

stelletje clowns

~


04-02-2013, 11:57

Citaat door Triangle:
Leonidas....Seal79......Cactus....Estelle...en de rest van de racisten kliek....zoals ik zei...jullie mogen best hier op Marokko.nl zeiken en zeuren...maar wij moslims leven ons leventje en beetje voor beetje lukt het ons elke keer enorme stapjes te zetten.... Maar jullie mogen gerust blijven zeuren op Marokko.nl.....:P


04-02-2013, 11:59

Citaat door Triangle:
Leonidas....Seal79......Cactus....Estelle...en de rest van de racisten kliek....zoals ik zei...jullie mogen best hier op Marokko.nl zeiken en zeuren...maar wij moslims leven ons leventje en beetje voor beetje lukt het ons elke keer enorme stapjes te zetten.... Maar jullie mogen gerust blijven zeuren op Marokko.nl.....:P
Waarom zou ik hierover moeten zeuren, Triangle?

Ik zou vooral willen zeuren over de PVV die kamervragen stelt over wat een privé-onderneming voor haar gasten wil doen.

Dat is gewoon verspilling.

Tja, maar als je mij rekent onder "de racisten kliek", dan verwacht ik blijkbaar teveel van je.

04-02-2013, 12:02

Citaat door Seal79:
Waarom zou ik hierover moeten zeuren, Triangle?

Ik zou vooral willen zeuren over de PVV die kamervragen stelt over wat een privé-onderneming voor haar gasten wil doen.

Dat is gewoon verspilling.

Tja, maar als je mij rekent onder "de racisten kliek", dan verwacht ik blijkbaar teveel van je.
nee want je bent geen racist zeker hahaha geen een white bitch op marokko.nl is een racist, so they say. hitler was ook geen joden hater.

04-02-2013, 12:04

Citaat door Soulaf__20:
nee want je bent geen racist zeker hahaha geen een white bitch op marokko.nl is een racist, so they say. hitler was ook geen joden hater.
Goed beargumenteerd hoor, scheld-kanon.

04-02-2013, 12:37
Heerlijk..... Dit sfeertje op m.l.
Krijg het er gewoon warm van.


04-02-2013, 12:46
Walibi is een commercieel entertainmentbedrijf. Wat gaat het Wilders of de staat aan wat daar gebeurt?

04-02-2013, 12:53



Citaat door foxywoman:
Heerlijk..... Dit sfeertje op m.l.
Krijg het er gewoon warm van.

lekker he? Ik kom zo nu en dan ff mijn portie warmte hier halen

04-02-2013, 13:04
Whaha en dan maar lopen zeuren en zeiken over moslims ... Volgens mij vergeten racisten waar alle olie (inclusief benzine/diesel) vandaan komt En dan toch maar zeuren over "kamelen volk", yeah als die "kamelen volk" het Westen van olie zou boycotten zouden ze hier binnen no-time uit de prullenbakken eten.

Ik als moslim, al zou ik een bedrijf hebben en als ik een Joodse werknemer zou hebben die een eigen gebedsruimte zou willen, dan zou ik er geen enkel probleem mee hebben.

@Effe_serieus: Ja dat is wel zo, deze nieuwe kabinet is gewoon rotzooi. Het enige wat ze doen is zeuren en zeiken om de domste dingen. We zitten nog tot 2017 in de crisis, terwijl ze in Duitsland allang al uit de crisis zijn. Hallal kip verbieden? Nou dan zetten de Duitsers toch precies naast de NL grens grote kippen boerderijen op zodat wij moslims uit NL het van de Duitsers kunnen kopen. Kijk hoe dom ze hier zijn, ze geven hun economie gewoon weg aan de Duitsers om de moslims zogenaamd "pijn" te doen haha. Nederland kan HEEL wat leren van Duitsland.


04-02-2013, 13:10

Citaat door dikke_kinderen:
Whaha en dan maar lopen zeuren en zeiken over moslims ...
Wie dan?


Citaat door dikke_kinderen:

Volgens mij vergeten racisten waar alle olie (inclusief benzine/diesel) vandaan komt En dan toch maar zeuren over "kamelen volk", yeah als die "kamelen volk" het Westen van olie zou boycotten zouden ze hier binnen no-time uit de prullenbakken eten.
Er komen massa's olie uit landen waar nauwelijks Moslims wonen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9