Bekijk volle/desktop versie : Dilemma



03-02-2013, 23:05
Ik ben 26 jaar en niet getrouwd. Ik wil graag trouwen. Maar ben de juiste helaas niet tegengekomen...
Ik kan beter zeggen niet volledig de juiste. Er is wel iemand. Hij is heel erg lief, attent, zachtaardig, religieus, maar zijn uiterlijk trekt mij helemaal niet aan. Wij hebben geen relatie voor de duidelijkheid, maar hij heeft wel interesse.
Wat denken jullie met iemand trouwen waarvan het innerlijk goed is, maar waartoe je je niet aangetrokken voelt. Of wachten tot je iemand anders tegenkomt, wat heel erg moeilijk is in deze tijd omdat een groot gedeelte van de mannen niet goed is innerlijk gesproken.

03-02-2013, 23:23


Weet dan niemand wat zij zou doen?

03-02-2013, 23:28
Als jij zijn uiterlijk niet accepteert: niet doen. Je voelt je niet aangetrokken tot hem.. is dat dan wel eerlijk tegenover hem?

Hoe wil jij je levenlang met hem blijven? kindjes krijgen? De wereld zien? Naast hem wakker worden? Is niet te doen als je je totaal niet aangetrokken voelt.. Allahu a3lam

hij moet wel iets hebben wat jou interesseert... wat jou aantrekt..

03-02-2013, 23:31

Citaat door Somayra_:
Als jij zijn uiterlijk niet accepteert: niet doen. Je voelt je niet aangetrokken tot hem.. is dat dan wel eerlijk tegenover hem?

Hoe wil jij je levenlang met hem blijven? kindjes krijgen? De wereld zien? Naast hem wakker worden? Is niet te doen als je je totaal niet aangetrokken voelt.. Allahu a3lam

hij moet wel iets hebben wat jou interesseert... wat jou aantrekt..
Ja precies dat dacht ik dus ook. Moet het niet doen alleen omdat ik graag wil trouwen. Allahoe A3lam op een gegeven moment zie je iemands uiterlijk niet meer alleen de daden, maar moeilijk. Vind het jammer dat ik het niet ga kunnen, want zo een kom je niet vaak tegen.

Het is eerlijk tegenover hem omdat ik hem bovenstaande heb verteld. En hij wil alsnog wel.

Groen puntje voor jou

03-02-2013, 23:40



Citaat door Curiously:
Ja precies dat dacht ik dus ook. Moet het niet doen alleen omdat ik graag wil trouwen. Allahoe A3lam op een gegeven moment zie je iemands uiterlijk niet meer alleen de daden, maar moeilijk. Vind het jammer dat ik het niet ga kunnen, want zo een kom je niet vaak tegen.

Het is eerlijk tegenover hem omdat ik hem bovenstaande heb verteld. En hij wil alsnog wel.

Groen puntje voor jou
als jij zijn innerlijk enorm aantrekkelijk vindt, kan dat voldoende zijn. Zou jij daar genoegen mee nemen? het is per persoon anders. de een kan er mee leven.. de ander niet..

Ik zeg je eerlijk: als hij echt geweldig is, wallahi ik zou het doen. Tegenwoordig tref je weinig goed opgevoede mannen tegen.. er zijn zoveel ongetrouwde vrouwen die de vruchtbare jaren voor een groot deel achter zich hebben gelaten.. (uiteraaard geldt: als je kids wil/ een gezin) dan dien je dat ook mee te nemen in je overweging. Lijkt hij jou een goede vader?

Is hij goed bezig met het geloof?
Verzorgd? (nette nagels, etc etc)
lief v karakter?

kun jij daar mee leven?

03-02-2013, 23:47
Vraag je ons of je genoegen moet nemen met een man.. Alleen omdat je bang bent dat de mannen opraken.. Hier kun je vast zelf een antwoord op geven..

03-02-2013, 23:57
Wat maakt hem onaantrekkelijk? Als hij echt goed is op alle punten dan wie weet er moet toch iets zijn wat jou aantrekt? Als er ecjt niets is dan niet foen

04-02-2013, 00:17
Ja, Tuurlijk waarom niet.