Bekijk volle/desktop versie : Masjied as soenah...welke madhab volgen hun?



Pagina's : [1] 2 3

04-01-2005, 16:42
ik vraag me af welke Madhab vollgt de as Soenah moskee in den haag.

04-01-2005, 16:49



Citaat door zwaard van Ali:
ik vraag me af welke Madhab vollgt de as Soenah moskee in den haag.
Bismilaah....

Zwaard van Ali? Is het niet eerder zwaard van Allah?

04-01-2005, 18:14
is dat van belang ?

04-01-2005, 18:31

Citaat door zwaard van Ali:
ik vraag me af welke Madhab vollgt de as Soenah moskee in den haag.
Onze doelstelling

1. Het uitnodigen van mensen naar de Koran
en de Soennah van de Profeet , zoals
deze geïnterpreteerd werden door as-Salaf
as-Saalih (de Oprechte Voorgangers) die tot
de drie beste generaties behoorden die ooit
hebben bestaan en die door de Profeet
zijn geprezen.

2. Het verschaffen van juiste informatie over de Islam aan zowel moslims als niet-moslims en het geven van een correct beeld van de Islam om daarmee het huidige negatieve beeld dat de media aan de Islam probeert te geven recht te zetten, vooral in deze tijd waarin de Islam voortdurend in een kwaad daglicht wordt gesteld.


3. Het blootleggen van alles wat ten onrechte toegeschreven wordt aan de Islam en het waarschuwen tegen religieuze innovaties (bidcaah) en leugens die de verhevenheid van de Islam dreigen aan te tasten.


4. Het beantwoorden van vragen van onze bezoekers op basis van de fatwa’s van moslimgeleerden die gestaafd zijn met bewijzen uit het Heilige Boek van Allah U, de authentieke Soennah van de Profeet en de uitspraken van de rechtgeleide Metgezellen.


5. In contact komen met de moslimjongeren om hun maatschappelijke en persoonlijke problemen in kaart te brengen om vervolgens naar passende oplossingen te zoeken die in overeenstemming zijn met de correcte Islamitische methodologie.


6. Het begeleiden van moslimjongeren in hun geloof en hen helpen om zich de verheven Islamitische akhlaaq (gedragscode) eigen te maken om hen zodoende te helpen volwaardige burgers te zijn binnen de gemeenschap waarin zij leven.


7. Verbetering is ons streven.
( 88 : سورة هود ) إن أريد إلاّ الإصلا&#158 1; ما استطعت

Ik wil slechts verbetering (aanbrengen) zover ik daartoe in staat ben.
( Soerat Hoed: 88)



http://www.al-yaqeen.com is hun site..

04-01-2005, 19:56


oke dus ik neem aan dat indien zij sa;af zijn in de ware vorm dat zij best goede moslims zijn of niet hmmmmmmm........

04-01-2005, 20:46

Citaat door zwaard van Ali:
oke dus ik neem aan dat indien zij sa;af zijn in de ware vorm dat zij best goede moslims zijn of niet hmmmmmmm........
Wat wil je precies zeggen..

04-01-2005, 21:06

Citaat door Raihana:
Wat wil je precies zeggen..
Vroeg ik me ook af ..

05-01-2005, 15:03

Citaat door zwaard van Ali:
oke dus ik neem aan dat indien zij sa;af zijn in de ware vorm dat zij best goede moslims zijn of niet hmmmmmmm........
Bismilaah....


Agieh ga eerst leren typen en kom dan je vragen stellen.(nasee7a)

05-01-2005, 20:51
ik geef deze waarde broeder 100% gelijk

het zijn slechts de geleerden die het zien!!

vrede zij met Isa aleihi salaam die heeft al eerder de huicelaars in hun gezichten uitgemaakt voor addergebroed en zij maken de schalen slechts van buiten schoon het zijn net witgekalkte graven!!!!!!!!!

05-01-2005, 20:58

Citaat door Ibn Tayymiya:
ik geef deze waarde broeder 100% gelijk

het zijn slechts de geleerden die het zien!!

vrede zij met Isa aleihi salaam die heeft al eerder de huicelaars in hun gezichten uitgemaakt voor addergebroed en zij maken de schalen slechts van buiten schoon het zijn net witgekalkte graven!!!!!!!!!
jij spoort niet weetje dat.....

05-01-2005, 21:10

Citaat door Ibn Tayymiya:
ik geef deze waarde broeder 100% gelijk

het zijn slechts de geleerden die het zien!!

vrede zij met Isa aleihi salaam die heeft al eerder de huicelaars in hun gezichten uitgemaakt voor addergebroed en zij maken de schalen slechts van buiten schoon het zijn net witgekalkte graven!!!!!!!!!
Allahou Almoesta3an!

Je kan alleen schelden, verder doe je niks nuttigs.

07-01-2005, 23:27

Citaat door Ibn Tayymiya:
ik geef deze waarde broeder 100% gelijk

het zijn slechts de geleerden die het zien!!

vrede zij met Isa aleihi salaam die heeft al eerder de huicelaars in hun gezichten uitgemaakt voor addergebroed en zij maken de schalen slechts van buiten schoon het zijn net witgekalkte graven!!!!!!!!!
uhh w8 even. volgens jou is isa alhi salaam gestorven en jij praat over hem?itaqilah

08-01-2005, 19:58



Citaat door zwaard van Ali:
oke dus ik neem aan dat indien zij sa;af zijn in de ware vorm dat zij best goede moslims zijn of niet hmmmmmmm........
De salaffiya madhab volgen ze. Anders dan de 4 madhabs.

08-01-2005, 23:47

Citaat door RaiseUp:
De salaffiya madhab volgen ze. Anders dan de 4 madhabs.
Dus als ik jou goed begrijp anders dan,

Haniefah
Malakie
Shaafi
en Hanbali

08-01-2005, 23:54

Citaat door yasmin2:
Dus als ik jou goed begrijp anders dan,

Haniefah
Malakie
Shaafi
en Hanbali
Ja, ze volgen een mix. En sommige punten zijn anders dan de reguliere 4 wetscholen.

Pagina's : [1] 2 3