Bekijk volle/desktop versie : zelfbruiner



03-02-2013, 14:54
zijn er dames die gebruik maken van de self tan tissues van de kruidvat of van een ander merk.. Hoe bevallen ze ?
ik heb er namelijk hier een liggen maar ik durf het niet te gebruiken want ik ben namelijk best wit van mezelf en ik ben bang dat ik ineens donkerbruin word

03-02-2013, 15:01


Donkerbruin worden? Ik ben bang dat je daar straks oranje van wordt!

03-02-2013, 15:02

Citaat door Experience:
Donkerbruin worden? Ik ben bang dat je daar straks oranje van wordt!
meen je dat heb je er ervaring mee ?

03-02-2013, 15:16
heb je miss een foto van dat product?

wil t namelijk ook gebruiken

03-02-2013, 15:22


http://www.beautylab.nl/budget-tip-kruidvat-self-tan-tissue/

Hahahaha check haar laatste zin:

Ik las op het Marokkoforum dat veel Marokkaanse meiden er tevreden mee zijn, die zijn ook licht getint zoals ik.

03-02-2013, 15:25
ik ga het testen op mijn spierwitte benen durf het niet op mijn gezicht te doen

03-02-2013, 15:28

Citaat door Tangertje:
meen je dat heb je er ervaring mee ?
Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel bij een aantal meiden gezien.

03-02-2013, 15:43
Ik ga het morgen gelijk kopen ! ben zelf ook een bleekscheetje

03-02-2013, 15:46
Haha zooo toevallig heb het paar dagen geleden gebruikt voor de eerste keer en ben erggggg tevreden over het resultaat, Vergeet niet goed tussen je vingers en oren te smeren en je handen wassen! Resultaat was heel mooi bij mij veel mooier als ik had verwacht en ze zijn maar 50 cent

03-02-2013, 15:49
als je echt bleek bent word je oranje & als je veel meer gebruikt word je donker oranje ; echt lelyk ; zulke zelfbruiners zyn alleen oké als je zelf al bruin bent & een beetje bruiner wilt worden dan valt het niet op maar als je bleek bent word je een wandelende wortel ; ik heb er ervaring mee daarmee ik had zelfs een hele dure maar hoe duur ook mag zyn als je niet van jezelf al beetje getint bent word lelyk & vele stinken allemaal naar henna ; beter je geld steken in zonnebank

03-02-2013, 15:50

Citaat door StreetChic:
als je echt bleek bent word je oranje & als je veel meer gebruikt word je donker oranje ; echt lelyk ; zulke zelfbruiners zyn alleen oké als je zelf al bruin bent & een beetje bruiner wilt worden dan valt het niet op maar als je bleek bent word je een wandelende wortel ; ik heb er ervaring mee daarmee ik had zelfs een hele dure maar hoe duur ook mag zyn als je niet van jezelf al beetje getint bent word lelyk & vele stinken allemaal naar henna ; beter je geld steken in zonnebank
klopt je moet al een kleurtje van jezelf hebben