Bekijk volle/desktop versie : Na 2 bange, onzekere maanden is mijn dochter nu 8 maand. Wil een feestje geven...



02-02-2013, 22:36
Asalaam oe3alaikoem zusters,

8 maand geleden gaf Allah mij een prachtige dochter...dit geluk werd al snel overschaduwd door veel tegenslagen...maar hamdoelilah mijn engeltje haalde het. Ze overleefde hamdoelilah 2 operaties, 14 dagen coma en 8 weken intensieve zorgen.

Ik genoot van elk moment met haar nadat ze thuis was en heb haar geen feestje kunnen geven. Nu wil ik haar eenje geven als ze 1 jaar wordt in'cha'allah.

Graag ideeën aub
dacht aan springkasteel
grimme voor kids
....

Ik ben van belgie dus alle diensten die verjaardagsfeestjes organiseren hier melden aub
pm me de prijs aub.

03-02-2013, 00:04


Eten maken en naar moskee brengen...sadaka en zij zullen mooie en prachtige duaas voor je zeggen..dat is t alle beste feestje wat jij je dochter kan geven!!! Ipv geld verspillen in allerlei diensten...en thuis kan je gwn met familie etentje maken aan t eind taart met foto van haar eropp en lekker genietenn en veel cadeautjes aan haar geven qant dat is t enige wat zij gaat begrijpen en leuk gaat vinden!!!

03-02-2013, 00:15
bedankt ga in die richting iets doen iets intiems met familie en vrienden

03-02-2013, 00:47
Geen dank meid...je hebt misschien een zware tijd gehad maar alles is uiteindelijk goed gekome hamdoelillahh...Allahh heeft haar beter gemaakt zeg hamdoelillah en volg zijn regelss..!! Je zal beloond worden inchallah voor alle sbar!!

Geniet vooral van je kleine x

04-02-2013, 08:14


wat heftig en elhamdoulilah dat het goed is gekomen...ideef 3labla is een goed idee...
je hoeft het niet op 1 jaar te geven je kan gerust later of vroeger gewoon om de familie eens bij elkaar te brengen na die zware periode..

ghair inchaAllah

04-02-2013, 09:16
Barakellah oefiek het wa echt een zeer zware periode maar toch een mooie periode want ik heb toen een soort wake-up call gekregen! Ik zeg tegen alles wat op mijn pad verschijnt HAMDOELILAH zowel voorspoed als tegenspoed. Allah geeft en neemt.

04-02-2013, 09:37
Hamdoelilah en incha Allah zal je dochtertje nog vele jaren genieten van haar leven.

Als je Allah swt zo dankbaar bent dat het goed gaat met je dochtertje, vier dan niet iets wat Hij voor ons verboden heeft.
Geef een feestje voor haar omdat ze speciaal is en omdat ze het nu goed maakt hamdoelilah en dan kan je het zo groot of klein doen als je wil, maar alsjeblieft niet ter ere van haar eerste verjaardag, dat is zo zonde voor jou hassanaat.

Wens je een geslaagd feestje incha Allah.

04-02-2013, 09:50
Alhamdoelilah dat ze nu veel beter is, ik zou een sadaqa geven en geen feestje...

04-02-2013, 13:29
De meeste hebben al gesproken.Sadaka ! en een etentje voor je naasten.En AUB niet op haar verjaardag.MOge allah jou kindje alleen maar geluk en gezondheid schenken.