Bekijk volle/desktop versie : Je hebt dus van die dames he als ze een jongen kennen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

02-02-2013, 21:34
En geinteresserd in hem zijn het gewoon laten weten, door middel van een bericht, verhaal weet niet wat weet je wel.

Dus gewoon [hey gap ik vind je best leuk we hebben al enig tijd contact en vind je echt leuke, lieve, zorgzame jongen
jij hebt het helemaal, ik zou graag willen weten hoe jij er over denkt en hoe jij onze band ziet
Weet je wel enzovoort en ja als hij zegt nee zeggen ze oke maar dan stop ik contact.]


Maar dat zou ik dus echt nooit maar dan ook nooit durven Als het niet van zijn kant komt of van beiden zeg maar zou ik nooit zo een stap durven te nemen eigenlijk.

Ik zou zo de jongen van me dromen laten gaan ondanks alles

oke best slecht eigenlijk?

02-02-2013, 21:36


Welke dame zou dat gewoon doen

02-02-2013, 21:38
echte liefde dit


02-02-2013, 21:39

Citaat door MosibaElke7la:
Ik zou dat ook niet doen.
Ik heb een vriendin die heeft daar best schijt aan. Dan denk ik altijddd wtfffff, en ze vraagt meestal ook gelijk tot wat deze contact kan leiden.

ik kan wel eens tip geven van hey jongen

02-02-2013, 21:39


Iemand aanspreken vind ik gewoon een mannen taak.

En als een man, die jou ziet staan, geen werk van durft te maken, dan is dat gewoon een mietje.

02-02-2013, 21:39
Ik neem ook nooit de eerste stap

02-02-2013, 21:39
Ik zou het wel doen echt liefde bestaat denk ik niet eens

02-02-2013, 21:40
Wil je me wat vertellen

02-02-2013, 21:42

Citaat door Apostrophe:
Iemand aanspreken vind ik gewoon een mannen taak.

En als een man, die jou ziet staan, geen werk van durft te maken, dan is dat gewoon een mietje.


Ja maar los van iemand aanspreken, stel je hebt gewoon normaal contact, maar je raakt opeens geinteresseerd weet je wel.


Citaat door MrLargo:
Ik neem ook nooit de eerste stap


jij bent een man dat zou gewoon best wel van jou kant komen, het is niet dat een dame niks moet doen.
Maar merendeeeels van jou.

Citaat door mocccrolady:
Ik zou het wel doen echt liefde bestaat denk ik niet eens
hahhaa dapper

02-02-2013, 21:43

Citaat door Apostrophe:
Iemand aanspreken vind ik gewoon een mannen taak.

En als een man, die jou ziet staan, geen werk van durft te maken, dan is dat gewoon een mietje.
Ben ik het helemaal mee eens!

02-02-2013, 21:43

Citaat door cheb_wilders:
Wil je me wat vertellen


Ja eigenlijk wel, maar weet niet hoe ik moet beginnen man


Citaat door MosibaElke7la:
Zij is gewoon recht door zee.

Jongen moet maar zelf best doen, anders ben je het niet waard!
haha ja dart zeker maar dat ben ik ook eigenlijk, maar zodra het op relatie uitkomt denk ik neeeeh
Maar weet niet als ik me misschien echt goed goed zou voelen dan zou ik het kunnen doen, en ik merk iets van zijn kant oke.
Maar anders ben ik bang voor FRIENDZONEEEE

02-02-2013, 21:44
Oh ja, ik ken ook een meisje die dat zo aanpakt. Getuigt eigenlijk van best veel lef.

02-02-2013, 21:44


Zoiets doe je niet, of je nou weet of het wederzijds is of niet, dat is de taak van de man.

02-02-2013, 21:44
een echte man gaat niet eerst naar jou toe maar gaat meteen naar je oudeheer.

02-02-2013, 21:45

Citaat door COWABUNGA:
Oh ja, ik ken ook een meisje die dat zo aanpakt. Getuigt eigenlijk van best veel lef.


Zeker lef ja, ik zou gewoon door de grond zakken terwijl ik echt een mondig persoon ben


Citaat door BlackHairMaFia:
Zoiets doe je niet, of je nou weet of het wederzijds is of niet, dat is de taak van de man.
hahahah, maar stel hij zegt niks maar jij bent super ubbber dubber verliefd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9