Bekijk volle/desktop versie : Schaamteloze bedscenes in Marokkaanse films



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

04-01-2005, 13:40
Salam allemaal

Ik heb afgelopen week 2 marokkaanse films gezien en wallah schaamteloos. Ik en mijn moeder zaten lekker voor tv en wallah ik wist niet wat ik zag. Zijn dat nou moslims?? Lay hafad wa safie! Affaires zijn ook helemaal hot, tfoee

04-01-2005, 13:58


o echt erg ik zak echt de grond in!

04-01-2005, 14:01
Weten jullie nog wat de titels van deze film zijn?
Ik hoor in mijn omgeving iedereen erover praten, maar ik heb ze zelf niet gezien.

04-01-2005, 14:01
Er is ook zoiets als afstandsbediening.

04-01-2005, 14:03


Kun je alsjeblieft iets specifieker zijn.
Wat zag je dan precies, bloot vlees?!
En wat zijn de titels van de films?

04-01-2005, 14:07

Citaat door Hajar1979:
Weten jullie nog wat de titels van deze film zijn?
Ik hoor in mijn omgeving iedereen erover praten, maar ik heb ze zelf niet gezien.
ik weet het niet want ik heb ze niet gezien

04-01-2005, 14:12

Citaat door Nezha18:
Salam allemaal

Ik heb afgelopen week 2 marokkaanse films gezien en wallah schaamteloos. Ik en mijn moeder zaten lekker voor tv en wallah ik wist niet wat ik zag. Zijn dat nou moslims?? Lay hafad wa safie! Affaires zijn ook helemaal hot, tfoee
Het spijt me dat je op deze manier hebt uitgevonden dat moslims ook sex met elkaar hebben voor, tijdens, naast en na het huwelijk.

04-01-2005, 14:20
Ali Zaoua die was ook erg!
Ik denk ik ga die film gezellig met me ouders kijken..... Nooit meer dus!
En het ergste was ik bevroor ik deed maar alsof ik met iets anders bezig was...
En me pa stond maar op, de afstandbediening stond te ver op de tafel.

04-01-2005, 14:22
Hey smirnoff bedankt ahum voor je medeleven.

Nee maar wallah het ging in die films echt te ver. Een film is genaamd Et apres met Rachid El Ouali, regisseur: Mohamed Ismai.
Die andere film heet Nasae( vrouwen).

04-01-2005, 14:25

Citaat door Wajalellayemma:
Ali Zaoua die was ook erg!
Ik denk ik ga die film gezellig met me ouders kijken..... Nooit meer dus!
En het ergste was ik bevroor ik deed maar alsof ik met iets anders bezig was...
En me pa stond maar op, de afstandbediening stond te ver op de tafel.
Wat erg.
Het lijkt wel Nederland in 1967 (= 38 jaar geleden) toen Phil Bloom in het VPRO-programma Hoepla haar blote borsten liet zien, het eerste bloot op de Nederlandse TV.

Hmm, 38 jaar achterlopen in de tijd ...

04-01-2005, 14:29

Citaat door Smirnoff:
Wat erg.
Het lijkt wel Nederland in 1967 (= 38 jaar geleden) toen Phil Bloom in het VPRO-programma Hoepla haar blote borsten liet zien, het eerste bloot op de Nederlandse TV.

Hmm, 38 jaar achterlopen in de tijd ...
Volg jij mij?
En nog iets, wij zijn moslims en marokkanen dus we hebben andere normen en waarden! En respect voor onze ouders is bij ons heel belangrijk!

Dus ga jij nou maar lekker blote vrouwtjes bekijken met je paps en mams, lekker knus op de bank!

04-01-2005, 14:31

Citaat door Wajalellayemma:
Volg jij mij?
En nog iets, wij zijn moslims en marokkanen dus we hebben andere normen en waarden! En respect voor onze ouders is bij ons heel belangrijk!

Dus ga jij nou maar lekker blote vrouwtjes bekijken met je paps en mams, lekker knus op de bank!
wuahahahahahahahhahahahahahah

04-01-2005, 14:38



Citaat door Wajalellayemma:
Volg jij mij?
En nog iets, wij zijn moslims en marokkanen dus we hebben andere normen en waarden! En respect voor onze ouders is bij ons heel belangrijk!

Dus ga jij nou maar lekker blote vrouwtjes bekijken met je paps en mams, lekker knus op de bank!
Oh, maar ik heb veel respect voor mijn ouders hoor!
Alleen zijn zij niet in de middeleeuwen blijven steken.
Een stel blote vrouwtjes doet helemaal niets af aan mijn respect voor mijn ouders.

04-01-2005, 14:39
Onze Smirnoff heeft zo te zien andere normen en waarden meegekregen! Hij gaat lekker gezellig met zijn ouders naar een bedscene kijken! Dat is nou echte integratie volgens meneer.

04-01-2005, 14:41

Citaat door Smirnoff:
Oh, maar ik heb veel respect voor mijn ouders hoor!
Alleen zijn zij niet in de middeleeuwen blijven steken.
Een stel blote vrouwtjes doet helemaal niets af aan mijn respect voor mijn ouders.
Wat een arrogantie...............
Hadden jullie toen al tv's?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12