Bekijk volle/desktop versie : Wat doen alsje.....?



Pagina's : [1] 2

01-02-2013, 21:18
salam,

Wat doen alsje er achter komt dat je vader vreemd gaat.
Aan je moeder vertellen of gwn je mond houden en hopen dat hij er mee op zal houden.????

xxx

01-02-2013, 21:22


Niemandd???

01-02-2013, 21:40
aan me moeder vertellen; want hij begaat een zonde..
en ik vind dat mijn moeder het recht heeft om te weten!

01-02-2013, 21:48

Citaat door Mademoiselle.S:
aan me moeder vertellen; want hij begaat een zonde..
en ik vind dat mijn moeder het recht heeft om te weten!




Maar als jij nou weet dat als jij het zal vertellen er van alles kan veranderen, zoals ruzies alleen maar problemen enzo.....
En je bang bent voor later dat je een schuldgevoel zal krijgen als ze gaan scheiden of iets?

01-02-2013, 21:50


Een echte man gaat niet vreemd.. als hij vreemd zou gaan.. dan is hij mijn moeder niet waard

01-02-2013, 21:55

Citaat door Mademoiselle.S:
Een echte man gaat niet vreemd.. als hij vreemd zou gaan.. dan is hij mijn moeder niet waard


Daar ben ik het wel mee eens, maar bedankt

01-02-2013, 23:08
Wat doe je als je geen moeder hebt en je vader heeft een relatie?

02-02-2013, 20:13

Citaat door faatje.xx:
Wat doe je als je geen moeder hebt en je vader heeft een relatie?



Weet niet , boos worden op mijn vader denk ik..

04-02-2013, 03:53
Zeker met bewijs naar me moeder gaan.
Me moeder heeft recht op de waarheid en een echte trouwe vader is ook trouw aan zijn vrouw!
Jammer dat je eerst een topic opent inplaats van actie onderneemt, zorg je al zolang voor je kinderen en bedriegen je achterom je rug!

04-02-2013, 08:12
je kan beter eerst met je vader gaan praten en zorgen dat het niet meer gebeurd en als het door bljftt gaan dan moet je het er misschien met je moeder over hebben, het blijft toch een feit dat 1 op de 3 mannen vreemd gaat dus die meiden hier die lopen te roepen dat je het tegen je moeder moet vertellen hebben de grote kans dat hun eigen vader ook vreemd gaat ik denk dat je niet te gehaast moet zijn om het tegen je moeder te vertellen want de hele gezin kan dan uit elkaar vallen praat met je vader en geef hem een kans en vergeef hem en misschien is het een goed idee dat je vader een 2e vrouw trouwt zodat hij niet in zina hoeft t e vervallen

04-02-2013, 09:58
Bij zo'n grote fdiha (in sommige plaatsen krijg je de doodstraf hiervoor) hou je geen rekening met "'huwelijk redden".

04-02-2013, 11:35
je moeder weet het vast wel

04-02-2013, 16:00



Citaat door TANGER1977:
je kan beter eerst met je vader gaan praten en zorgen dat het niet meer gebeurd en als het door bljftt gaan dan moet je het er misschien met je moeder over hebben, het blijft toch een feit dat 1 op de 3 mannen vreemd gaat dus die meiden hier die lopen te roepen dat je het tegen je moeder moet vertellen hebben de grote kans dat hun eigen vader ook vreemd gaat ik denk dat je niet te gehaast moet zijn om het tegen je moeder te vertellen want de hele gezin kan dan uit elkaar vallen praat met je vader en geef hem een kans en vergeef hem en misschien is het een goed idee dat je vader een 2e vrouw trouwt zodat hij niet in zina hoeft t e vervallen
Ik vind dat je gelijk hebt. Mijn moeder is nu ziek en dit zou haar gezondheid nog meer schaden.

04-02-2013, 18:34
He meid,

Vreselijk om zoiets mee te maken en al helemaal als het je vader is! Ik weet dat heel veel jonge vrouwen een moeilijke tijd tegemoet gaan of in een scheiding zitten wat heel zwaar is natuurlijk alleen om die reden.
En het valt mij op hier op marokko.nl dat er gelijk wordt geroepen dat ze zouden scheiden als hun man vreemd zou gaan en bla die bla!
Maar als je realistische om je heen zou kijken zou je weten dat heel veel mannen vreemd gaan...te veel zelfs deze tijd!
Maar goed een man wat god niet vreest waarom zou hij zijn vrouw wel vrezen?

Ik zou dit niet tegen je moeder zeggen omdat het haar veel pijn zal doen en misschien jullie hele leven zal veranderen!!
Praat met je vader zonder je er voor te schamen en vertel hem hoe het zit! Vertel hem dat je er van af weet, dat hij verkeerd bezig is en een grote zonde begaat! En als hij geen spijt heeft of wat doen ook gewoon vertellen dat hij niet alleen jou moeder zal kwijt raken maar ook zijn kinderen! Wij mensen zijn gemaakt om fouten te maken en daar van te leren! Dus praat aub!

04-02-2013, 19:48
Als ik jou was zou ik het niet aan mijn moeder vertellen de schade zal veel groter zijn maar Schrijf een anoniem Dreigbrief ( zeg maar als hij zo door gaat je gaat zijn vrouw en familie op de hoogte brengen ) en kijk wat hij gaat doen.

Pagina's : [1] 2