Bekijk volle/desktop versie : Help! Op zoek naar een studieboek voor onderzoek!!



Pagina's : [1] 2

01-02-2013, 16:21
Salam dames,

Ik zou graag willen weten of iemand het boek van Nel Verhoeve, wat is onderzoek? te koop heeft of weet waar ik die voordelig/2e hands kan kopen. Heb al heel wat sites bezocht en ook de slegte en nog andere boekenwinkels maar die hebben m alleen nieuw te koop en dat vind ik zonde als ik m maar een paar maandjes nodig heb.

Ik hoor graag van jullie! Alle hulp is welkom!


01-02-2013, 16:25


En op jouw eigen school?

Ik heb hem wel een gekopieerde versie, je mag hem in principe gratis hebben.
Ik heb een samenvatting van hoofdstuk 1 tot 6 maar heb je vast niks aan

01-02-2013, 16:26
marktplaats of bol.com?

01-02-2013, 16:31

Citaat door BoraSita:
En op jouw eigen school?

Ik heb hem wel een gekopieerde versie, je mag hem in principe gratis hebben.
Ik heb een samenvatting van hoofdstuk 1 tot 6 maar heb je vast niks aan
Heb je een kopie van het gehele boek? of alleen delen? Op school kan je m helaas wel lenen in de bieb maar voor max 1 dag en daar heb ik niet veel aan

01-02-2013, 16:32



Citaat door eva2:
marktplaats of bol.com?
Heb ik gekeken maar kan niks vinden, bij bol.com alleen nieuw maar wil m liever overkopen aangezien ik m daarna niet meer nodig heb..

01-02-2013, 16:32

Citaat door Vrouwelijk:
Heb je een kopie van het gehele boek? of alleen delen? Op school kan je m helaas wel lenen in de bieb maar voor max 1 dag en daar heb ik niet veel aan
Gehele boek

Daguitleen hmm en van een docent? Of anders doe je daguitleen en ga je naar copyshop

01-02-2013, 16:35

Citaat door Vrouwelijk:
Heb je een kopie van het gehele boek? of alleen delen? Op school kan je m helaas wel lenen in de bieb maar voor max 1 dag en daar heb ik niet veel aan
Je kan em ergens kopieren dan toch.. Dan heb je tenminste iets.. Anders mensen aanspreken die afgestudeerd zijn..
Ik heb het boek ook, maar ik heb em nu zelf nodig voor m'n afstuderen..

Veel suc6 meid!!

01-02-2013, 16:36
Gierig doen om een paar tientjes, je kan hem daarna nog altijd verkopen hoor

01-02-2013, 16:45

Citaat door Casciass:
Gierig doen om een paar tientjes, je kan hem daarna nog altijd verkopen hoor
Ik snap niet waarom er altijd zo een opmerking gemaakt moet worden terwijl dat werkelijk waar nergens voor nodig is. Ik heb vorig jaar ook een boek van 50 euro gekocht en kreeg er amper een tientje voor terug, dus heb je advies ben je welkom, heb je een mening zonder toegevoegde waarde aan de topic dan heb ik liever dat je die voor je houd. Dank je wel.

01-02-2013, 16:47

Citaat door BoraSita:
Gehele boek

Daguitleen hmm en van een docent? Of anders doe je daguitleen en ga je naar copyshop
Docenten zijn daar te gierig voor nee denk dat ze dat van tal andere studenten ook al gehoord hebben en het word meestal tijden de lessen gebruikt door hen. Maar bedankt voor het mee denken.

01-02-2013, 16:48

Citaat door Johnny__Bravo:
Je kan em ergens kopieren dan toch.. Dan heb je tenminste iets.. Anders mensen aanspreken die afgestudeerd zijn..
Ik heb het boek ook, maar ik heb em nu zelf nodig voor m'n afstuderen..

Veel suc6 meid!!
Ik ken niet veel mensen op school die afgestudeerd zijn en de meeste zijn ook bezig met afstuderen net als mij. Maar toch bedankt. Heel veel succes met je afstuderen! Moge we InshaAllah slagen.

01-02-2013, 16:51
Kijk eens op deze link is van Bol.com en ze hebben tweedehands exemplaren.

http://www.bol.com/nl/p/wat-is-onderzoek-methoden-technieken-voor-hoger-onderwijs-deel-praktijkboek/1001004011450506/prijsoverzicht/?filter=2ndhand

01-02-2013, 16:52


owh zie dat die prijzen voor tweedehands net zoveel zijn als nieuw sorry

01-02-2013, 17:14

Citaat door Oujdia4Ever:
owh zie dat die prijzen voor tweedehands net zoveel zijn als nieuw sorry
Geeft niet, had er ook al gekeken en het scheelde inderdaad niet veel dus vandaar. Maar toch bedankt voor de moeite!

01-02-2013, 17:52

Citaat door Vrouwelijk:
Heb ik gekeken maar kan niks vinden, bij bol.com alleen nieuw maar wil m liever overkopen aangezien ik m daarna niet meer nodig heb..
je kan toch zelf op marktplaats een advertentie plaatsen bij :gevraagd?

Pagina's : [1] 2