Bekijk volle/desktop versie : El Zhar: ''Mijn doel is om in maart met Marokko te spelen tegen Tanzania''



31-01-2013, 23:19
El Zhar: ''Mijn doel is om in maart met Marokko te spelen tegen Tanzania''

De 26-jarige vleugelaanvaller van Primera Division formatie Levante, Nabil El Zhar, laat vandaag tegenover AlMountakhab weten dat hij onlangs een bod van Championship formatie Nottingham Forest heeft geweigerd, omdat hij in beeld wil blijven van bondscoach Rachid Taoussi.

De vleugelaanvaller laat weten dat hij de aankomende maanden zichzelf wil bewijzen voor Taoussi en dat zijn doel is om eind maart met de nationale ploeg de WK 2014 kwalificatiewedstrijd te spelen tegen Tanzania.

31-01-2013, 23:21



Citaat door Alhoceima09:
El Zhar: ''Mijn doel is om in maart met Marokko te spelen tegen Tanzania''

De 26-jarige vleugelaanvaller van Primera Division formatie Levante, Nabil El Zhar, laat vandaag tegenover AlMountakhab weten dat hij onlangs een bod van Championship formatie Nottingham Forest heeft geweigerd, omdat hij in beeld wil blijven van bondscoach Rachid Taoussi.

De vleugelaanvaller laat weten dat hij de aankomende maanden zichzelf wil bewijzen voor Taoussi en dat zijn doel is om eind maart met de nationale ploeg de WK 2014 kwalificatiewedstrijd te spelen tegen Tanzania.
El Zhar verdient een plek in de selectie, zeker nu hij basisspeler is bij Levente

31-01-2013, 23:22
ik hoop het

31-01-2013, 23:33
Als je dit soort gemotiveerde spelers had opgeroepen was er geen probleem.