Bekijk volle/desktop versie : Voor de zeurende dames



31-01-2013, 20:45

Citaat:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=PW88ChMFO78[/video]

Vanaf 5.40 , ik moest gelijk denken aan de zeikneuzen hier
-

31-01-2013, 21:24


tis nog waar ook

31-01-2013, 21:28
waarom heeft die vrouw een mannelijke stem?

31-01-2013, 21:35

Citaat door MoroccanRose24:
waarom heeft die vrouw een mannelijke stem?
De meeste marokkaanse vrouw heeft ook een mannelijke stem, die komt alleen te voorschijn als zij met mahrams is( heb ik bij bij discovery channel gezien)

31-01-2013, 21:37



Citaat door sensitivewomen:
De meeste marokkaanse vrouw heeft ook een mannelijke stem, die komt alleen te voorschijn als zij met mahrams is( heb ik bij bij discovery channel gezien)
nee maar dat was gewoon een man, ik vond het irritant sorry

trouwens, waarom moet de schoondochter voor haar schoonouders zorgen? dat is toch de taak van zoonlief OF dochterlief.....

31-01-2013, 21:46

Citaat door Mariah:
tis nog waar ook


Daarom dus

Citaat door MoroccanRose24:
waarom heeft die vrouw een mannelijke stem?


Het zijn mannelijke sprekers. Het is namelijk een Islamitisch tekenfilm

Citaat door MoroccanRose24:
nee maar dat was gewoon een man, ik vond het irritant sorry

trouwens, waarom moet de schoondochter voor haar schoonouders zorgen? dat is toch de taak van zoonlief OF dochterlief.....
Wij horen onze schoonouders net als onze ouders te behandelen. Jij zou ook willen dat manlief hielp met het verzorgen van jouw ouders, niet?

31-01-2013, 22:00

Citaat door Fietsbell:
Daarom dus


Het zijn mannelijke sprekers. Het is namelijk een Islamitisch tekenfilm


Wij horen onze schoonouders net als onze ouders te behandelen. Jij zou ook willen dat manlief hielp met het verzorgen van jouw ouders, niet?
haha ok

ja tuurlijk zou ik dat willen, maar of dat ook echt gebeurt is een tweede vraag

31-01-2013, 22:13

Citaat door MoroccanRose24:
haha ok

ja tuurlijk zou ik dat willen, maar of dat ook echt gebeurt is een tweede vraag
Zolang jij maar goed doet, zal Allaah azza wadjaal je belonen, is het niet hier, dan in Djennah. "Onderhandelen" is alleen goed als je in de markt bent en een tros tomaten voor 50ct wil ipv een euro

31-01-2013, 22:15

Citaat door Fietsbell:
Zolang jij maar goed doet, zal Allaah azza wadjaal je belonen, is het niet hier, dan in Djennah. Compenseren is alleen goed als je in de markt bent en een tros tomaten voor 50ct wil ipv een euro
jaa maar desalniettemin niet eerlijk....de man heeft ook zijn rechten en plichten....zorg doe je samen...wel zo eerlijk....