Bekijk volle/desktop versie : Ander soort aankondiging van huwelijk...



Pagina's : [1] 2 3

31-01-2013, 16:48
Een vraagje..


Citaat:
( als dochter zijnde )
Stel je vader zegt tegen je, ik ken een goeie jongen voor je.
Ik weet niet of het je type is en andersom ook niet.
Dus ik stel voor om naar hem toe te gaan -praatje maken kijken of hij geintresseerd is in het huwelijk zelf- en het dan aankondigen dat ik een goeie dochter heb. En elkaar te leren kennen op een halal manier.
Hoe zou jij dat vinden? Hoe kijk jij daartegen aan als dame zijnde?


( jij bent die jongen die de man voor zijn dochter wilt regelen)
Stel je voor als man zijnde dat zo een man op je afstapt en zegt ik heb een goeie dochter voor je.
Ik zie dat jij een goeie man bent, ik weet niet of mijn dochter je type is andersom ook niet maar ik zie wel dat jullie 2 goede mensen zijn. Ik stel voor omelkaar te leren kennen als jij daar ook open voor staat en klaar bent voor de volgende stap in je leven.
Hoe zou jij dat vinden? En hoe zou jij reageren als man zijnde?
Ben best benieuw naar jullie antwoorden.

31-01-2013, 16:49


Weet ik veel, mijn vader zou dat nooooooit van me leven doen !

31-01-2013, 16:50

Citaat door Ta7rant_:
Weet ik veel, mijn vader zou dat nooooooit van me leven doen !
Nee maar stel je even voor als jij in die positie zou zitten.
Lijkt het je wat?

31-01-2013, 16:52
Haha, ik laat mijn vader dat noooit doen.. Als iemand interesse in mij heeft en mijn pa zegt dan wil je een praatje met hem maken oke.. Mar dat hij gaat zeggen ik heb een oh zo geweldige dochter laat ik absoluut niet toe

31-01-2013, 16:53



Citaat door Marokkaans_roos:
Haha, ik laat mijn vader dat noooit doen.. Als iemand interesse in mij heeft en mijn pa zegt dan wil je een praatje met hem maken oke.. Mar dat hij gaat zeggen ik heb een oh zo geweldige dochter laat ik absoluut niet toe


Waarom niet?

31-01-2013, 16:53

Citaat door Feschkelisatie:
Nee maar stel je even voor als jij in die positie zou zitten.
Lijkt het je wat?
Ik moet gewoon lachen om het idee.. zie mn vader zo binnenkomen hij is groot hey S, ik heb iemand voor je alsof ik er op zat te wachten !

Naah, ik zou eerst alles vragen aan me vader (uit nieuwschierigheid) en dan zou ik zeggen nee hoeftniet .

31-01-2013, 16:56

Citaat door Ta7rant_:
Ik moet gewoon lachen om het idee.. zie mn vader zo binnenkomen hij is groot hey S, ik heb iemand voor je alsof ik er op zat te wachten !

Naah, ik zou eerst alles vragen aan me vader (uit nieuwschierigheid) en dan zou ik zeggen nee hoeftniet .

Ik snap wat je bedoelt.

Maar het kan goed bedoelt zijn want hij wilt natuurlijk dat je uiteindelijk met een goeie vent huwt.
Of is je pa meer van, ik zie wel met wie je thuis komt

31-01-2013, 16:58
Islamitisch gezien is het toegestaan maar..... er is een maarrr

De dag dat jullie een meningsverschil hebben in t huwelijk en loopt een beetje uit de hand... dan zal zijn antwoordt maybe zijn:

"Nu snap ik waarom je vader al dat moeite deed om je uit te huwelijken, A boeya boeya waar was ik met mijn hoofd toen."

31-01-2013, 16:59
Neee mijn vader zou zich nooit verlagen, om zelf op hem op te stappen met de mededeling van aub trouw met mijn dochter En ik zou dat zeker zelf niet willen. Een man moet zelf naar je vader opstappen en niet omgekeerd. Maar dat is mijn mening

31-01-2013, 16:59

Citaat door Feschkelisatie:


Waarom niet?
haha, nee ik vind dat echt niet kunnen, dan lijk ik zo wanhopig

31-01-2013, 16:59

Citaat door Feschkelisatie:

Ik snap wat je bedoelt.

Maar het kan goed bedoelt zijn want hij wilt natuurlijk dat je uiteindelijk met een goeie vent huwt.
Of is je pa meer van, ik zie wel met wie je thuis komt
Wahia ik zie wel, noooooit!
Ken vaders die vinden meeste wel best, gewoon halfbloedjes, helemaal andere shizzle, moet ik eens proberen !

Naah, komt allemaal wel goed insha'Allah, soms heb ik er zin in samen reizen enzo maar andere kant, alleen reizen is ook best, heerlijk zelfs hahaha komt allemaal wel op een dag .

31-01-2013, 16:59

Citaat door sahrawiya_:
Islamitisch gezien is het toegestaan maar..... er is een maarrr

De dag dat jullie een meningsverschil hebben en loopt een beetje uit de hand... dan zal zijn antwoordt maybe zijn:

"Nu snap ik waarom je vader al dat moeite deed om je uit te huwelijken, A boeya boeya waar was ik met mijn hoofd toen."
hahahahah

31-01-2013, 16:59



Citaat door sahrawiya_:
Islamitisch gezien is het toegestaan maar..... er is een maarrr

De dag dat jullie een meningsverschil hebben en loopt een beetje uit de hand... dan zal zijn antwoordt maybe zijn:

"Nu snap ik waarom je vader al dat moeite deed om je uit te huwelijken, A boeya boeya waar was ik met mijn hoofd toen."
Klopt, het is inderdaad toegestaan in ons geloof.

Haha, als jij met een goeie man huwt denk ik niet dat dat zo snel ter sprake zal vallen toch?

31-01-2013, 17:01

Citaat door Feschkelisatie:
Nee maar stel je even voor als jij in die positie zou zitten.
Lijkt het je wat?
Stel je eens voor dat je een keer geen topic maakt over trouwen

31-01-2013, 17:01

Citaat door verdwaaldemeid:
Neee mijn vader zou zich nooit verlagen, om zelf op hem op te stappen met de mededeling van aub trouw met mijn dochter En ik zou dat zeker zelf niet willen. Een man moet zelf naar je vader opstappen en niet omgekeerd. Maar dat is mijn mening
Ik zie het helemaal voor aub aub neeem mijn dochter!

Pagina's : [1] 2 3