Bekijk volle/desktop versie : Speciaal topic voor de man van de wedstrijd: Rafael Varane



Pagina's : [1] 2 3

30-01-2013, 23:04
Kort en krachtig. Wat moet je over hem zeggen. Maldini?????

30-01-2013, 23:07


Goede speler.

30-01-2013, 23:07
Topaankoop van Real. Toen ik zag dat uitgerekend hij die belangrijke gelijkmaker maakte, had ik echt iets van........bazz 3liek. Jij verdient die goal gewoon.

30-01-2013, 23:09
Arbeloa is beter

30-01-2013, 23:11


Na 1 wedstrijd gaan mensen al oordelen....

30-01-2013, 23:14

Citaat door Vindiknietleuk:
Na 1 wedstrijd gaan mensen al oordelen....
Varane speelt al sinds zijn komst bij Real vlekkeloos. Vandaag was zijn eerste echt grote wedstrijd, en ook die heeft hij vlekkeloos gespeeld.

30-01-2013, 23:15

Citaat door RealBlood:
Varane speelt al sinds zijn komst bij Real vlekkeloos. Vandaag was zijn eerste echt grote wedstrijd, en ook die heeft hij vlekkeloos gespeeld.


Te weinig en te kort.

30-01-2013, 23:25
ozil vond ik ook wel goed.

30-01-2013, 23:26

Citaat door moesje:
ozil vond ik ook wel goed.
Zag je die aanname van hem bij die bal van Alonso?

30-01-2013, 23:28
Hij heeft het bewezen.. als je zo kan verdedigen tegen messi en co bazzz... 19 .. toen hij gekocht was keek ik zo naar zn foto. ik zo 1,95 lang. groot atletisch .. ik zag 1 wedstrijd.. ik wist het saffie deze man wordt gewoon niet normaal. Mourinho 1 jaar later zegt ie.. Varane wordt een topverdediger. En zie hier het antwoord. Haters kunnen dood. Sommige praten hier wel over iniesta blabla.. maar ozil strooide met passes.. Ronaldo was zooo aanwezig.. waar was messi oja.. in de broekzak van Varane..

30-01-2013, 23:32

Citaat door MarocinoRifino:
Hij heeft het bewezen.. als je zo kan verdedigen tegen messi en co bazzz... 19 .. toen hij gekocht was keek ik zo naar zn foto. ik zo 1,95 lang. groot atletisch .. ik zag 1 wedstrijd.. ik wist het saffie deze man wordt gewoon niet normaal. Mourinho 1 jaar later zegt ie.. Varane wordt een topverdediger. En zie hier het antwoord. Haters kunnen dood. Sommige praten hier wel over iniesta blabla.. maar ozil strooide met passes.. Ronaldo was zooo aanwezig.. waar was messi oja.. in de broekzak van Varane..
Bazz jij moet echt langs Jan van Halst

30-01-2013, 23:36
@Verdacht

ja.. jan van halst is een erg goede analist. Mooiste functie heeft hij.. eerlijk ik ben jaloers op zijn functie. Ik meen dit he.

30-01-2013, 23:37



Citaat door Verdacht:
Bazz jij moet echt langs Jan van Halst


Bij hem is het standaad alles wat real doet is goed
alles wat barca doet is slecht.

30-01-2013, 23:47
@moessie4you

Helemaal niet.. heb ik nooit gezegd. We hebben het hier toch over Varane of niet. Of vond je hem niet goed spelen. Hij moet zware respect krijgen van iedereen DUS INCLUSIEF JOU.. dus ook barcafans.. jaa.. en als je dat niet wilt blijf maar hypocriet. Ik zeg ook dat Iniesta goed was maar ja wat je met een tegenstander als Essien. Of zeg je nu dat Essien goed is.. rare volk jullie.

30-01-2013, 23:57

Citaat door MarocinoRifino:
@moessie4you

Helemaal niet.. heb ik nooit gezegd. We hebben het hier toch over Varane of niet. Of vond je hem niet goed spelen. Hij moet zware respect krijgen van iedereen DUS INCLUSIEF JOU.. dus ook barcafans.. jaa.. en als je dat niet wilt blijf maar hypocriet. Ik zeg ook dat Iniesta goed was maar ja wat je met een tegenstander als Essien. Of zeg je nu dat Essien goed is.. rare volk jullie.
Hij (varane) heeft het niet slecht gedaan nee,plus gelijkmaker!!

Essien tegenstander?? Ik zag Iniesta meer dan alleen essien wegspelen Ozil,Alonso de schopper en Khedirra werden helemaal gek!! En Mourinho!!!

Pagina's : [1] 2 3