Bekijk volle/desktop versie : Meiden...



Pagina's : [1] 2

30-01-2013, 18:23
[Zijn jullie wel eens onzeker over jullie lichaam. Dan heb ik het over getrouwde dames. Vraag me echt af hoe ik me ga gedragen tijdens mijn huwelijksnacht. Hoop niet dat ik al te onzeker word ]

30-01-2013, 18:43

hahahahahhahahahhahha ik UPP wel voor je!!

30-01-2013, 18:45

Citaat door JeMannetje:
hahahahahhahahahhahha ik UPP wel voor je!!
Ben echt benieuwd hoe meiden zich gedragen.
Ik weet zeker dat ik onder mijn deken blijf liggen.

30-01-2013, 19:21
Zolang je niet heel dik of heel dun bent, zou ik me geen zorgen maken. Mannen doen niet zo heeeeeel moeilijk over een lichaam. Ik denk dat mannen meer bezig zijn met hun eigen lichaam.

30-01-2013, 20:02


Citaat door Kujo:
Zolang je niet heel dik of heel dun bent, zou ik me geen zorgen maken. Mannen doen niet zo heeeeeel moeilijk over een lichaam. Ik denk dat mannen meer bezig zijn met hun eigen lichaam.
Hmm klopt. Ik zou echt gek worden, ik ga van alles bedenken. ''Vind hij mij wel mooi? Heb ik wel een mooi lichaam? Zie ik er goed uit? ets...''

30-01-2013, 20:11

Citaat door -ROODKAPJE-:
Hmm klopt. Ik zou echt gek worden, ik ga van alles bedenken. ''Vind hij mij wel mooi? Heb ik wel een mooi lichaam? Zie ik er goed uit? ets...''

Je weet dat mannen snel tevreden zijn met vrouwen, he? Je hoeft je niet zo veel bezig te houden met je lichaam.

30-01-2013, 20:14

Citaat door Kujo:
Je weet dat mannen snel tevreden zijn met vrouwen, he? Je hoeft je niet zo veel bezig te houden met je lichaam.
Heb geen idee hoe dat met jullie zit

30-01-2013, 20:20
Vertrouw mij maar, het valt allemaal mee.

30-01-2013, 20:22

Citaat door Kujo:
Vertrouw mij maar, het valt allemaal mee.
Oke oke..

25-02-2013, 16:06
Nee hoor ik niet, ik ben zo zeker van mijn lichaam! Maak me ook nergens druk over. Gewoon een sexy lingerie aan en hupsakee je hebt je werk al gedaan.

25-02-2013, 16:41

Citaat door notinthemood1:
Nee hoor ik niet, ik ben zo zeker van mijn lichaam! Maak me ook nergens druk over. Gewoon een sexy lingerie aan en hupsakee je hebt je werk al gedaan.
dan ben ik benieuwd naar je lichaam. Zag gister een reportage op sbs6. Dikke vrouwen die opzoek zijn naar sex en geloof me dan is sexy lingerie echt niet genoeg haha

25-02-2013, 21:22

Citaat door Thechosenone:
dan ben ik benieuwd naar je lichaam. Zag gister een reportage op sbs6. Dikke vrouwen die opzoek zijn naar sex en geloof me dan is sexy lingerie echt niet genoeg haha

ahaahahjaa I dont know, ben gelukkigl niet dik. Ik zou ook hard gaan trainen als dat wel zo was geweest.

08-03-2013, 16:40


Citaat door -ROODKAPJE-:
[Zijn jullie wel eens onzeker over jullie lichaam. Dan heb ik het over getrouwde dames. Vraag me echt af hoe ik me ga gedragen tijdens mijn huwelijksnacht. Hoop niet dat ik al te onzeker word ]

schat, laten we elkaar leren kennen ..

ik leer je alles

08-03-2013, 19:21
heb een goeie figuur ben niet onzeker over me lichaam hamdoeillah

09-03-2013, 20:19
Is niet nodig meiden.


Hij kiest niet voor niets om jouw als zijn vrouw te kiezen. waarmee hij de rest van zijn leven wil delen.
Zorg ervoor dat je gewoon meestal natural bent als je met hem denkt, dan ziet hij jou in je meest natuurlijke vorm.
Veel meiden gebruiken zoveeel make up, juist omdat ze zich onzeker voelen en dan hebben ze veel moeite met die dag na huwelijksnacht. Want dan ziet hij haar eindelijk zonder make up en dat ka zwaar tegenvallen!


en wat betreft je lichaam... jaa je bent een vrouw!! Wees tevreden en zelfverzekerd.
Trek mooie lingerie en mooie dingen.. en laat jezelf zien vanuit je beste kant..


Ik ga binnenkort trouwen.. Ik heb niks te vrezen en vind mezelf mooi en prachtig hoe ik ben. zeker niet perfect
maar voor hem wel!

Pagina's : [1] 2