Bekijk volle/desktop versie : Dit doet me heel erg pijn..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-01-2013, 12:44
Mijn schoonmoeder heeft me gisteren geen mabrouk gezegd.
Mijn man die heeft naar marokko gebeld en zei tegen zn moeder dat hij 1 goede nieuws heeft
en een slechte nieuws. De 1ste goede nieuws is dat me vrouw zwanger is zgertili amama? en de 2de is dat de belasting moeilijk doet over de zaak.

Ik had haar dus aan de lijn ze had het alleen over de zaak en over haar zoon en nationaliteit enz.
Toen ik haar vroeg om haar dochter die ook zwanger is probeerde ze heel snel naar en ander onderwerp te springen.. Het deed me echt pijn dat ze geen mabrouk heeft gezegd.

Toen ik het daarna met me man erover had waarom ze dat niet zei.. Zei hij dat ze is geschrokken over de zaak.. Ja wat is er mis mee hij moet toch alleen w8en op de btwnr omdat hij en marokaanse nationaliteit heeft doen ze moeilijk dar kan toch gwn gebeuren.. Hij zei ook dat ze het misschien is vergeten.

Wat ik dus begrijp is dat ze alleen het beste wil voor haar zoontje..
Eerst zeiden ze altijd toen ik in Marokko as bij hun doe rustig aan je bent nog jong enz als ik er klaar voor ben dan gaat het hun toch niks aan!!
Mijn moeder meskiena toen ze het heeft gehoord heeft ze hem dezelfde dag nog gefeliciteerd.

30-01-2013, 12:50



Citaat door naomicampbell:
Mijn schoonmoeder heeft me gisteren geen mabrouk gezegd.
Mijn man die heeft naar marokko gebeld en zei tegen zn moeder dat hij 1 goede nieuws heeft
en een slechte nieuws. De 1ste goede nieuws is dat me vrouw zwanger is zgertili amama? en de 2de is dat de belasting moeilijk doet over de zaak.

Ik had haar dus aan de lijn ze had het alleen over de zaak en over haar zoon en nationaliteit enz.
Toen ik haar vroeg om haar dochter die ook zwanger is probeerde ze heel snel naar en ander onderwerp te springen.. Het deed me echt pijn dat ze geen mabrouk heeft gezegd.

Toen ik het daarna met me man erover had waarom ze dat niet zei.. Zei hij dat ze is geschrokken over de zaak.. Ja wat is er mis mee hij moet toch alleen w8en op de btwnr omdat hij en marokaanse nationaliteit heeft doen ze moeilijk dar kan toch gwn gebeuren.. Hij zei ook dat ze het misschien is vergeten.

Wat ik dus begrijp is dat ze alleen het beste wil voor haar zoontje..
Eerst zeiden ze altijd toen ik in Marokko as bij hun doe rustig aan je bent nog jong enz als ik er klaar voor ben dan gaat het hun toch niks aan!!
Mijn moeder meskiena toen ze het heeft gehoord heeft ze hem dezelfde dag nog gefeliciteerd.
hahaha ik zie mijn moeder mijn man al feliciteren omdat ik zwanger ben..... hahaha

30-01-2013, 12:51
Ze is geschrokken over " de zaak".

Komt wel goed.

Soms als mensen veel aan hun hoofd hebben ...... heb ik ook soms.

Je moeder heeft je wel gefeliciteerd omdat zij ( denk ik) minder betrokken is bij " de zaak".

Kan gebeuren.

30-01-2013, 12:51
Ik heb en zoontje van 2 jaar hij werd heel erg verwend door zn oom in Marokko met danoontjes enz.. Ik vond het zo lief waarop ik aan me zoon zei 'Ooh Oom heeft veel danoontjes voor je meegenomen' in het arabischh.. Mijn niya was hassanah.. Waarop ik haar hoorde zegggen in de keuken GEMSA OGMOS.. Denkt ze nou dat ik boze ogen heb ofso om die veel danoontjes? raar mens is het ze wil gwn het best voor haar kinderen.

30-01-2013, 12:51


Mensen moeten leren hun probleempjes te relativeren.

30-01-2013, 12:52
Boehoeeeeee, schoonmoeder heeft geen mabrouk gezegd.

Ik snap niet dat schoondochters zoveel waarde hechten aan wat schoonfamilie wel/niet zegt en doet.

30-01-2013, 12:53
Uhm , hoe oud ben je eigenlijk ?

Je moet niet zo gevoelig zijn over dingen joh , anders wordt het nog een zwaar leven voor je.

Laat gewoon.

30-01-2013, 12:54

Citaat door stoutertje:
Ze is geschrokken over " de zaak".

Komt wel goed.

Soms als mensen veel aan hun hoofd hebben ...... heb ik ook soms.

Je moeder heeft je wel gefeliciteerd omdat zij ( denk ik) minder betrokken is bij " de zaak".

Kan gebeuren.
Ze heeft veel aan haar hoofd nou nee, vandaar dat haar dochters het dus ook te weten kwamen toen me man in de avond terug beldde.. Toen was ze het niet vergeten!!

30-01-2013, 12:55
ze is idd teveel bezig met haar eigen kinderen...tja eigenlijk zijn veel mensen zo ...kijk maar naar die gemene schoonmoeders, zo gedragen ze zich echt niet tegen eigen dochter....

30-01-2013, 12:55

Citaat door stoutertje:
Uhm , hoe oud ben je eigenlijk ?

Je moet niet zo gevoelig zijn over dingen joh , anders wordt het nog een zwaar leven voor je.

Laat gewoon.
het gaat nu niet om hoe oud ik ben maar het gaat erom dat ze het beste veel voor haar kinderen en niet voor bnat enes

30-01-2013, 12:57

Citaat door naomicampbell:
Ik heb en zoontje van 2 jaar hij werd heel erg verwend door zn oom in Marokko met danoontjes enz.. Ik vond het zo lief waarop ik aan me zoon zei 'Ooh Oom heeft veel danoontjes voor je meegenomen' in het arabischh.. Mijn niya was hassanah.. Waarop ik haar hoorde zegggen in de keuken GEMSA OGMOS.. Denkt ze nou dat ik boze ogen heb ofso om die veel danoontjes? raar mens is het ze wil gwn het best voor haar kinderen.
Ik haat dat van Marokkanen. Alsof het helpt om dat te zeggen. Echte randdebielen. Verdiep je in het geloof en weet wat je zegt of hou je kop gewoon dicht

30-01-2013, 12:58

Citaat door sultana_23:
ze is idd teveel bezig met haar eigen kinderen...tja eigenlijk zijn veel mensen zo ...kijk maar naar die gemene schoonmoeders, zo gedragen ze zich echt niet tegen eigen dochter....
Zie assepoester.

30-01-2013, 12:58


ze is het misschien gewoon vergeten joh.. al wilde ze jou niet feliciteren ze is en blijft de moeder van je man behandel haar nog beter dan dat zij jou behandelt en allah zal je belonen.... trek het je niet teveel aan iedereen draait wel bij

30-01-2013, 12:59
Ik hoef me hawd niet druk te maken de kindjes krijg ik voor mezelf en niet voor hun!!!!!! Ben zelf heel erg blij met me kinderen elhamdoelilah

30-01-2013, 12:59
Jeetje wat een erge schoonmama zeg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6