Bekijk volle/desktop versie : huisje boompje beestje (kro kinderprogramma)



Pagina's : [1] 2

30-01-2013, 09:32
Mijn kids zitten met de griep thuis en mochten even een uurtje televisie kijken. Nu wilde mijn dochter graag naar huisje boompje beestje kijken.. ze kijken dit ook in de klas. Dus ik vond het goed. Nou ik wist niet wat ik hoorde.. het ging over een kindje die in plaatst van een moeder en vader, nu 2 vaders heeft
Ik vind dit soort dingen echt niet normaal. Waar gaat het toch allemaal heen.. straks zien die kinderen het als normaal.

Heb het maar gauw uitgezet.

30-01-2013, 09:45


Erg hè die zogenaamde kinderseries tegenwoordig..je hoort de vreemdste dingen.. Ik zet thuis enkel baraem of dvd op met bv kleine rode tractor of thomas de trein... Mn zoontje is helemaal weg van thomas de trein hihi

30-01-2013, 09:45
Het wordt steeds gekker, alles begint vanzelfsprekend te worden.

30-01-2013, 09:51
klopt het is verschrikkelijk tegenwoordig wat ik allemaal zzie op tv en ook bij de tekenfilms ik wil latern insha Allah me kinderen echt niet zulke tekenfilms laten kijken enkel die onschuldige zoals baraem inderdaad

30-01-2013, 09:54


JAaaah wist niet wat ik zag, mijn dochters zijn gekop hoela en hoep

30-01-2013, 09:55
Die van mij kijken heeeel weinig televisie. Enige wat ze kijken zijn films zoals smurfen enz die we dan op de blu ray hebben en op de wii een spel spelen en anders kijken ze nauwlijks tv.. vinden ze zelf ook niet leuk. Maar dit programma kijken ze dus ook op school en dan heb ik er geen zich in. Vind het echt niet normaal..

30-01-2013, 10:11
tja straks komen ze het ook tegen in de maatschappij...ik denk dat je er straks alleen wat meer uitleg bij moet geven...

30-01-2013, 10:19
Dat doen ze eigenlijk om te laten zien dat het 'kan' in deze maatschappij, want ja we wonen wel in een westers land met een 'ik doe wat ik wil' mentaliteit. En zo worden onze kinderen onbewust ook opgevoed op school etc.
Zo raakt een kind echt verward, en dat hebben we ook gezien en we zien het nog steeds onhandelbare kinderen die verward raken van de westerse bevolking. Ze zien het tegenovergestelde van wat ze thuis leren (islam), buiten (school/vrienden etc) en natuurlijk op tv en het internet.

Kunnen wij er wat aan doen? Nee.
Want wellicht is dit wel de juiste aanpak voor een Nederlands meisje van 5 jaar die in het zelfde schuitje zit en 2 vaders heeft. Voor haar zal gaat een opluchting zijn dat er over wordt gesproken.

30-01-2013, 10:49
Mijn zoontje is vrij en keek ook zappeling. Toen ik de titel hoorde heb ik gelijk weggezapt.
Hoe zij het uitleggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is hoeft van mij niet.

30-01-2013, 10:52
Inderdaad mijn zoontje was ook tv aan het kijken. En toen hoorde ik het ineens. Heb gelijk uitzending gemist opgezet.

30-01-2013, 11:41

Citaat door ProudMommy:
Mijn kids zitten met de griep thuis en mochten even een uurtje televisie kijken. Nu wilde mijn dochter graag naar huisje boompje beestje kijken.. ze kijken dit ook in de klas. Dus ik vond het goed. Nou ik wist niet wat ik hoorde.. het ging over een kindje die in plaatst van een moeder en vader, nu 2 vaders heeft
Ik vind dit soort dingen echt niet normaal. Waar gaat het toch allemaal heen.. straks zien die kinderen het als normaal.

Heb het maar gauw uitgezet.
dat is net de bedoeling van dat soort programmas
spelenderwijs laten ze de kinderen wennen aan deze ideeen..

nee zandkasteel aan zee dan
ik snap de relatie van die koning koos moet die 2 kinderen nog steeds niet en dat ze aan elkaars billen zitten enz

30-01-2013, 11:46

Citaat door moslimaatjuh09:
dat is net de bedoeling van dat soort programmas
spelenderwijs laten ze de kinderen wennen aan deze ideeen..

nee zandkasteel aan zee dan
ik snap de relatie van die koning koos moet die 2 kinderen nog steeds niet en dat ze aan elkaars billen zitten enz

30-01-2013, 11:51



Citaat door moslimaatjuh09:
dat is net de bedoeling van dat soort programmas
spelenderwijs laten ze de kinderen wennen aan deze ideeen..

nee zandkasteel aan zee dan
ik snap de relatie van die koning koos moet die 2 kinderen nog steeds niet en dat ze aan elkaars billen zitten enz
Ja, wat is hij eigenlijk van Sassa en Toto?

30-01-2013, 12:02
Zij worden als het ware opgevoed door ze. Mijn tijd van huisje boompje beestje waren heel leuk en neutraal. Nooit heb ik op school geleerd dat mannen 'samen' ook kunnen trouwen terwijl meester Herman gewoon homo was. Daarom moet je je kind vanaf jongs af aan de regels van de islam leren en waarom dat niet kan dat 2 mannen met elkaar trouwen. De tijd van Noe7 3alayhi salaam was dat en vertel dat Allaah vaak in Koran spreekt daarover. Wanneer de fundamenten van het kind goed gestampt is zal hij dat ook zien als 'onzin'. Want als je kind zo laat dan denk mogelijk het kind dat het 'normaal' is.

30-01-2013, 12:08

Citaat door NietTeStoppuh:
Ja, wat is hij eigenlijk van Sassa en Toto?

Pagina's : [1] 2