Bekijk volle/desktop versie : Ik vind jullie dames vernederlandst!!



Pagina's : [1] 2 3

03-01-2005, 21:16
Echt kaaskoppen zijn jullie gewoon, discotheken zitten vol van jullie wijven.Terwijl ze zogenaamd bij een vriendin zouden blijven slapen dwalen de bitches rond op de melkweg in amsterdam! Heb je gezien hoe ze praten willen ze soms op jongens lijken ?? Stoer doen, tof doen, sigaretje pakken. Ze denken dat de wereld alleen uit holland bestaat. Spreken geen woord berbers en al helemaal geen arabisch!

Ik heb al jullie meiden uit amsterdam uit mijn lijst geschrapt, klaar geen redden meer aan jullie. Jullie zijn met de wind vergaan, Een geworden met de amsterdamse straatcultuur!

03-01-2005, 21:22



Citaat door tgharabout:
Echt kaaskoppen zijn jullie gewoon, discotheken zitten vol van jullie wijven.Terwijl ze zogenaamd bij een vriendin zouden blijven slapen dwalen de bitches rond op de melkweg in amsterdam! Heb je gezien hoe ze praten willen ze soms op jongens lijken ?? Stoer doen, tof doen, sigaretje pakken. Ze denken dat de wereld alleen uit holland bestaat. Spreken geen woord berbers en al helemaal geen arabisch!

Ik heb al jullie meiden uit amsterdam uit mijn lijst geschrapt, klaar geen redden meer aan jullie. Jullie zijn met de wind vergaan, Een geworden met de amsterdamse straatcultuur!
Niet zo best allemaal hé

Wat doe jij in de melkweg

Blue

03-01-2005, 21:25

Citaat door tgharabout:
Echt kaaskoppen zijn jullie gewoon, discotheken zitten vol van jullie wijven.Terwijl ze zogenaamd bij een vriendin zouden blijven slapen dwalen de bitches rond op de melkweg in amsterdam! Heb je gezien hoe ze praten willen ze soms op jongens lijken ?? Stoer doen, tof doen, sigaretje pakken. Ze denken dat de wereld alleen uit holland bestaat. Spreken geen woord berbers en al helemaal geen arabisch!

Ik heb al jullie meiden uit amsterdam uit mijn lijst geschrapt, klaar geen redden meer aan jullie. Jullie zijn met de wind vergaan, Een geworden met de amsterdamse straatcultuur!
Wat heeft dit allemaal te maken met Nederlands zijn (of doen alsof je Nederlands bent ofzo...)???

03-01-2005, 21:25

Citaat door BlueAngel:
Niet zo best allemaal hé

Wat doe jij in de melkweg

Blue
Bij mijn ligt het anders

03-01-2005, 21:28



Citaat door Miss_Honey:
Wat heeft dit allemaal te maken met Nederlands zijn (of doen alsof je Nederlands bent ofzo...)???
Een marokkaans meisje loopt niet mee in een bolognese snapje, en als ik zo een meisje bolognese zie lopen hoeveel marokkaans moet ik nog in haar zien! Zij is meteen afgekeurd voor mijn snapje wel

03-01-2005, 21:28

Citaat door tgharabout:
Bij mijn ligt het anders
Hoezo anders??? Omdat jij een man bent???

Hahahaha...

03-01-2005, 21:29

Citaat door tgharabout:
Een marokkaans meisje loopt niet mee in een bolognese snapje, en als ik zo een meisje bolognese zie lopen hoeveel marokkaans moet ik nog in haar zien! Zij is meteen afgekeurd voor mijn snapje wel
Het is polognese, maar oke...

Dat is jouw mening...

Meningen en smaken verschillen...alhamoulilah!!

03-01-2005, 21:31

Citaat door tgharabout:
Echt kaaskoppen zijn jullie gewoon, discotheken zitten vol van jullie wijven.Terwijl ze zogenaamd bij een vriendin zouden blijven slapen dwalen de bitches rond op de melkweg in amsterdam! Heb je gezien hoe ze praten willen ze soms op jongens lijken ?? Stoer doen, tof doen, sigaretje pakken. Ze denken dat de wereld alleen uit holland bestaat. Spreken geen woord berbers en al helemaal geen arabisch!

Ik heb al jullie meiden uit amsterdam uit mijn lijst geschrapt, klaar geen redden meer aan jullie. Jullie zijn met de wind vergaan, Een geworden met de amsterdamse straatcultuur!
JIJ HEBT NOOIT OP MIJN LIJST GESTAAN

03-01-2005, 21:33
[QUOTE=tgharabout]Bij mijn ligt het anders[/QUOTE

Maar ik vroeg niet of het anders ligt bij jou of bij achmed of wie ook, ik vroeg je alleen wat doe jij daar in de melkweg?

03-01-2005, 21:34
Wat heeft dat ermee te maken. Kijk eens goed rond tegen woordig lopen Belgisch en Nederlandse meisjes er nog serieuzer bij. Hier in Belgie vooral wel...

03-01-2005, 21:34

Citaat door Miss_Honey:
Hoezo anders??? Omdat jij een man bent???

Hahahaha...
Ja precies omdat ik een man ben, ik ben zowat op straat geboren en opgegroeid ik verdien daar ook mijn brood vandaan, ik pas prima in dat nachtleven. Maarja meisjes, die zijn kwetsbaar. Moetje een keer met hyena's omgaan waar ik mee bevriend ben. meisje geloof me ze doen garantie wat in jou glas, hoedan ook ze gaan je aanranden. Ze breken overal bij je door. En dat gebeurd een man niet dat is verschil!

03-01-2005, 21:36

Citaat door Chyhaan:
JIJ HEBT NOOIT OP MIJN LIJST GESTAAN
Waarom zou ik dat willen ik poep op amsterdamse straatwijven!

03-01-2005, 21:38



Citaat door BlueAngel:
[QUOTE=tgharabout]Bij mijn ligt het anders[/QUOTE

Maar ik vroeg niet of het anders ligt bij jou of bij achmed of wie ook, ik vroeg je alleen wat doe jij daar in de melkweg?
Ik was daar geld verdiennen, en natuurlijk als ik daar toch ben dan ga ik de smaak binnen even cheken.

03-01-2005, 21:39

Citaat door tgharabout:
Waarom zou ik dat willen ik poep op amsterdamse straatwijven!
Je ziet ons nog wel staan, want ik heb jou denk ik over het hoofd gezien zo oninteressant ben jij

03-01-2005, 21:40

Citaat door tgharabout:
Waarom zou ik dat willen ik poep op amsterdamse straatwijven!
Hé kom op, beetje netjes blijven hé

Blue

Pagina's : [1] 2 3