Bekijk volle/desktop versie : Israël heeft lak aan Mensenrechtenraad en daagt niet op



Pagina's : [1] 2 3

29-01-2013, 18:48
Het land schendt dagelijks verschillende mensenrechten maar heeft verstek laten gaan.





Israël is dinsdag niet komen opdagen op een zitting van de Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties in Genève, waarop de mensenrechtensituatie in het land besproken wordt. Eens in de vier jaar houdt de Raad op deze wijze de mensenrechtensituatie van alle 192 leden van de Algemene Vergadering tegen het licht - de zogeheten Universal Periodic Review.
Niet eerder is een land zonder opgaaf van reden weggebleven van de zitting.

Haïti liet eens verstek gaan, maar niet nadat een reden was gegeven. "We bevinden ons hiermee op nieuw terrein", zei woordvoerder van de Raad Rolande Gomez. Een gepaste reactie op deze situatie hebben de VN-diplomaten nog niet gevonden. Nadat duidelijk was geworden dat Israël niet meer zou komen opdagen, riep voorzitter Remigiusz Henczel de 47 leden tellende Raad bijeen om een reactie te formuleren.

Amerikaanse diplomaten zeiden eerder al eens dat de Mensenrechtenraad te veel aandacht besteedt aan Israël. Ieder VN-lid is echter verplicht om aan het onderzoek van de Raad mee te werken. Vorig jaar liet Israël vanwege een internationaal onderzoek naar Israëlische nederzettingen weten niet meer mee te willen werken.

29-01-2013, 21:41


in twee woordjes : oulad l97aab


29-01-2013, 22:03
dat is de beste benaming voor dat zieke achterlijke volk.



29-01-2013, 22:04
Na de oprichting van de Raad kwam er kritiek op het functioneren ervan. Mensenrechtenorganisaties zeggen dat de Raad wordt gecontroleerd door landen uit het Midden-Oosten en Afrika, vaak met ondersteuning van China, Rusland of Cuba. Deze groepen landen zouden elkaar niet veroordelen.[3] Ook zou er een tegen Israël gerichte cultuur zijn.[4][5] Zo veroordeelde de Mensenrechtenraad Israel vaker dan alle andere 191 lidstaten samen. De huidige secretaris-generaal van de VN Ban Ki-Moon drukte de Raad op het hart alle schendingen van mensenrechten te beoordelen, waar ook ter wereld.[6] De Raad heeft in enkele jaren tijd al meer dan 10 maal Israël veroordeeld, maar mensenrechtenschendingen in Tibet, Darfur, Noord-Korea of Zimbabwe werden niet in de Raad besproken.

Bij zo'n club zou ik ook niet komen opdagen......

29-01-2013, 22:20



Citaat door Bittersweet..:
Hahahaha! Abourfissa! Hchoma 3lik

Maar toch kan ik ze ook geen betere benaming geven!

ech mn hchouma ta nti lah ihdiek

ewa ik noem ze zo yek en jij schuilt je achter me, 7achmana oula chnou

29-01-2013, 22:21

Citaat door sidiifni:
dat is de beste benaming voor dat zieke achterlijke volk.



wat dacht je van tarwa n timganieen
adasen ifk rbi l9nboula gh asoud nsen

29-01-2013, 22:24

Citaat door Bittersweet..:
Nee ik schaam me niet, tis een stopzinnetje als iemand eigenlijk iets goeds zegt, maar het een vies woordje bevat

Ik heb me achter jou verscholen ja so what!

ayhaay ewa b9ay mouraya, daba tchamihoum

29-01-2013, 22:28

Citaat door Bittersweet..:
Hahahaha, doe normaal jij!!

jij wou daar toch staan, ewa dat zijn de consequenties he, ewa chemmiiiii mzieeeeen

29-01-2013, 22:34

Citaat door Bittersweet..:
Nee laat maar, ik wil al niet meer daar staan xen loopt gelijk snel wegx

dat is mijn defence system

ewa jibi chi slaah, gasmasker of zoiets

29-01-2013, 22:47

Citaat door AbouRfissa:
in twee woordjes : oulad l97aab

quoted for truth!

tering israeliers. laten we niet vergeten dat ze de falasha vrouwen dwingen een prik pil te nemen zodat ze geen kinderen op de wereld zetten, zodat ze de blacka's uit kunnen roeien van israel. walgelijke kut honden.

http://failedmessiah.typepad.com/failed_messiahcom/2012/12/forced-sterilizations-ethiopian-women-claim-joint-distribution-committee-and-israel-health-ministry-123.html

29-01-2013, 22:49
de holocaust,wordt je opgedrongen om te respecteren maar als het om de mensen rechten gaat dan heeft niemand oor naar,maar ja een jood blijft een jood he


29-01-2013, 22:58

Citaat door Ghost1:
de holocaust,wordt je opgedrongen om te respecteren maar als het om de mensen rechten gaat dan heeft niemand oor naar,maar ja een jood blijft een jood he


De daden van oulad l97aab

29-01-2013, 23:00


Die jodenstreken zijn we onderhand wel gewend van Israël. Het is eenmaal een terroristische staat die lak heeft aan internationale wetgeving.

29-01-2013, 23:35
"We bevinden ons hiermee op nieuw terrein", zei woordvoerder van de Raad Rolande Gomez. Een gepaste reactie op deze situatie hebben de VN-diplomaten nog niet gevonden. Nadat duidelijk was geworden dat Israël niet meer zou komen opdagen, riep voorzitter Remigiusz Henczel de 47 leden tellende Raad bijeen om een reactie te formuleren.

je meent het

30-01-2013, 07:35
Ja dah en dat de VS kant van israel keist is tijd de VS zal ook nooit de kant van de mensen kiezen die gaan voor eigen belang maar dit is niet echt nieuw


Pagina's : [1] 2 3