Bekijk volle/desktop versie : lieve broeders en zusters dua doen



29-01-2013, 11:15
lieve broeders en zusters

wil jullie vragen om du3a te doen voor mijn buuvrouw ze is een hele lieve vrouw met 4 kinder doet haar best wekt hard ze heeft altijd een goed huwelijk gehad maar de laatste jaren is haar man gaan drinken en gokken hij doe geen boodschappen en helpt haar met niks ze staat er helemaal alleen voor dit huwelijk kan elke moment uit elkaar vallen


insa allah zal het goed komen ik vindt het erg voor de kinderen

allah zal jullie belonen

29-01-2013, 12:39


Inshallah dat Allah swt haar sbar en de kracht geeft om hier door heen te komen.Inshallah zal het goed komen met haar huwelijk

29-01-2013, 13:14
Waarom gooit ze hem niet eruit.
Met zo iemand is het haram mee te leven. Ik begrijp dat het moeilijk voor haar is omdat hij de vader van haar kinderen is, maar nu ze er toch alleen voor staat kan ze net zo goed hem eruit gooien.
Een echte man gooit geld dat voor zijn kinderen bestemd is niet weg voor gokken en bier.

moge Allah haar helpen.

29-01-2013, 14:02

Citaat door r.raffaello:
Inshallah dat Allah swt haar sbar en de kracht geeft om hier door heen te komen.Inshallah zal het goed komen met haar huwelijk
sokran lieverd moge allah jouw belonen

29-01-2013, 14:09



Citaat door mele3youn2:
Waarom gooit ze hem niet eruit.
Met zo iemand is het haram mee te leven. Ik begrijp dat het moeilijk voor haar is omdat hij de vader van haar kinderen is, maar nu ze er toch alleen voor staat kan ze net zo goed hem eruit gooien.
Een echte man gooit geld dat voor zijn kinderen bestemd is niet weg voor gokken en bier.

moge Allah haar helpen.
daar heeft ze ook over nagedacht en heeft zelf met de imaam gebeld en gevraagd maar hij zij veel saber bidden en niet er uit gooien

en omdat het de eerste jaren wel goed ging hoop ze dat het goed komt

inderdaad geld voor je kinderen aan haram uit geven ik begrijp somige mensen echt niet

29-01-2013, 19:10
MOge Allah(SubhnAllah wa thallah) haar bijstaan en haar man tot inkeer komen. Ze beloond worden voor haar geduld en het paradijs als belonen krijgen, Allahoema Ameen! x

29-01-2013, 19:23

Citaat door Stilte.-:
MOge Allah(SubhnAllah wa thallah) haar bijstaan en haar man tot inkeer komen. Ze beloond worden voor haar geduld en het paradijs als belonen krijgen, Allahoema Ameen! x
ameen ja rabie allamien

Baraka'Allahoe fieki wa djazak'Allahoe ghair

30-01-2013, 02:06
Allahi gawenkoum amien ,en veel sterkte voor je buurvrouw,wel sneu

30-01-2013, 13:52

Citaat door Abla2012:
Allahi gawenkoum amien ,en veel sterkte voor je buurvrouw,wel sneu
Baraka'Allahoe fieki wa djazak'Allahoe ghair

31-01-2013, 11:54
Allah houwenha oe saberha koen el ghair inschallah

31-01-2013, 12:27
allahoema ameen

31-01-2013, 21:52

Citaat door romaisaro:
Moge Allah jou buurvrouw helpen en haar huwelijk redden. Moge Allah jou ook rijjkelijk belonen, dat je je zorgen maakt om haar betekent alleen dat je een goede buurvrouw bent die iedereen wenst te hebben.
Baraka'Allahoe fieki wa djazak'Allahoe ghair

een goei buur is beter dan een verre vriend