Bekijk volle/desktop versie : Wie houdt er van kindjes en zou graag eens een dag voorproefje doen als...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-01-2013, 03:00
kleuterjuf, kleuterleidster..

Stel je voor je zit dan in een klas met 25 leerlingen wat niet altijd gemakkelijk is en zeker niet je 1 ste werkdag.. je hebt verschillende leerlingen van vervelende tot deugeniet en de agressieve...
Hoe ga je het met die kinderen handelen?? Zodat je ze weer rustig en braafjes krijgt
Of denk je van nee ik ga het niet aankunnen ik ga gewoon wegrennen... rampzalig gewoon..


29-01-2013, 08:59


Zo moeilijk moet dat toch niet zijn, kwestie van namen kennen en de moeilijkste het dichtste bij je houden en duidelijk zijn.
Wel uitkijken dat het aanspreken geen beloning word voor slecht gedrag natuurlijk.

29-01-2013, 09:04
de ondeugende kind buiten een grote stok laten zoeken,
en als ie weer terug komt krijgt ie er ene klap mee.

29-01-2013, 09:23

Citaat door Madiihaa:
Haha, sick.
sick? , dat moest ik vroeger zelfs hier doen hahah
ik was daarna wel braaf

29-01-2013, 09:27



Citaat door Madiihaa:
Beloof me gewoon dat je 't opvoeden aan je vrouw overlaat, later.
door die vertroeteling zijn de maorkkaans ekinderen nu flikkertjes en sletjes geworden

29-01-2013, 09:35
nou over mijn lijk.. ik ben echt gek op die kleine schatjes. maar stel je voor dat je van die antilianen of van die racisten in je klasje hebt... getsie

29-01-2013, 09:39

Citaat door Madiihaa:
Je mag klappen uitdelen, henia. Maar jouw jongen moet zelf 'n stok gaan zoeken, zit die daar pobre te denken ik ga een dikke vette zoeken voor mijn liefste papa, ik ga hem zo trots maken! Zodat jij daarna z'n wereldje in elkaar slaat. Trauma.
dat is juist ene goede levensles voor hem. volgend ekeer gaat hij goed nadenken als iemand wat vraagt aan hem.

29-01-2013, 14:40

Citaat door Petrus:
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn, kwestie van namen kennen en de moeilijkste het dichtste bij je houden en duidelijk zijn.
Wel uitkijken dat het aanspreken geen beloning word voor slecht gedrag natuurlijk.
Daar ben ik niet zo zeker van, was het maar bij namen kennen en zeggen dat ze een beloning krijgen indien ze flink zijn.

Een kleuterjuf heeft het volgende gezegd:

“Ik heb altijd gedacht dat kleuters lief waren, maar het agressieve gedrag van Maxim heeft mijn visie helemaal veranderd”, zegt juf Hannelore. Ze geeft al negen jaar les in de kleuterklas en Maxim (5) is de eerste kleuter die haar een schop heeft verkocht.”Dat kan ik toch niet pikken? Moeten we nu al kleuters van school sturen?”


Hoe ga jij dan met zo'n agressief kind om?

29-01-2013, 14:43

Citaat door Effe_serieus:
de ondeugende kind buiten een grote stok laten zoeken,
en als ie weer terug komt krijgt ie er ene klap mee.
jij hebt zeker de scholen meegemaakt in Marokko? Dat lukte vroeger met de kinderen van toen... maar nu echt niet je zou echter andere tactieken moeten zoeken wil je er onderuit komen..

Klappen geven je weet toch dat dat zeer strafbaar is.. indien de ouders een klacht indienen..

Vroeger ging het met aldarb maar nu moet je wel met al7iela handelen.. die kleintjes zijn tegenwoordig heel slim je moet het echter diplomatisch aanpakken anders ben je eraan... met de kleintjes van tegenwoordig

29-01-2013, 14:45

Citaat door Madiihaa:
Beloof me gewoon dat je 't opvoeden aan je vrouw overlaat, later.

29-01-2013, 14:59

Citaat door Effe_serieus:
de ondeugende kind buiten een grote stok laten zoeken,
en als ie weer terug komt krijgt ie er ene klap mee.

29-01-2013, 15:03
Je doet mij aan iets denken, echt 7j terug op een basisschool waar ik stage liep !! Echt duivelse kinderen en hoe ik heb gereageerd alatiefffffff en gehandeld

29-01-2013, 15:07



Citaat door Tifaaaa:
Je doet mij aan iets denken, echt 7j terug op een basisschool waar ik stage liep !! Echt duivelse kinderen en hoe ik heb gereageerd alatiefffffff en gehandeld
Je mag het met ons meedelen als je wilt zuster is altijd welkom

29-01-2013, 15:17

Citaat door sahrawiya_:
Je mag het met ons meedelen als je wilt zuster is altijd welkom
Ik moest even een lkt aflossen, omdat ze naar een meeting moest gaan. De kinderen waren echt engeltjes voor de lkt zodra zij de klas uit ging, veranderde ze in duiveltjes, maar echt erg!

Ik was eerst lief, maar waloeee, 2de maal nog niets 3de maal heb ik zo hard gegild, de belgen gingen perdirect zitten van de schriik, de marokkanen moesten weer overdrijven, weeral gilde ik toen gingen ze zitten buiten eentje hij sprong van de ene bank naar de andere, vroeg hem om te gaan zitten, maar die stommerd trok van die gekke bekken. Ben naar hem toegegaan heb hem opgepakt en gegooid op de stoel

en toen zei ik wacht maar jij, ik ga met u mama een babbeltje houden. Ik tolereer u gedrag niet. Ineens ging hij zwemen AUB neee aub neee!


HHAHAHAH

29-01-2013, 15:20
Hahaha kleuters zijn lastig hoor, vergis je niet. Volgend semester moet ik weer stage lopen in een kleuterklas en daar heb ik niet zo heel veel zin in. Middenbouw en bovenbouw vind ik toch leuker.

Pagina's : [1] 2 3 4 5